Recensie Eva, Breda (voorheen Amstelveen) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
192
09/07/21
196
40
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6324001-eva
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen even rond gekeken op kinky en mijn ogen laten vallen op Eva :)
Had haar afgelopen dagen al es vaker voorbij zien komen en ik moest en zou het vandaag gaan ontdekken hahaha https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6324001-eva
Een afspraak maken was snel en gemakkelijk gemaakt via whatsapp. Ze reageerde vriendelijk en vond haar zo op de app al spontaan!
Ze stelde ook gelijk een trio mogelijkheid voor met haar vriendin Kira, maar heb dit afgeslagen...
Dan de date 😀 toen ik op de locatie was aangekomen, kon ik direct doorkomen, ze stond in de deur al op me te wachten, het was voor mij een bekende locatie, omdat ik daar Inga laatst ook had gedate hahaha, alleen was dat een andere slaapkamer, gelukkig maar, beetje afwisseling is wel zo prettig....
Ze gaf me bij binnenkomst gelijk een fijne zoen, zag ook meteen hoe heerlijk petit ze er uit zag, wauw, goeie keus dacht ik gelijk 🙏
Richting slaapkamer waar ik gelijk een handdoek kreeg om mezelf even op te kunnen frissen in de badkamer, afijn, zo gezegd zo gedaan, weer terug de slaapkamer in en oh ja, daar was het bloedheet, die verwarming stond voluit, dat herinnerde ik me de vorige keer met Inga ook nog, dat was de slaapkamer aan de achterzijde maar ook een soort sauna, nou ja Eva gaf me aan gelijk het raam iets te openen!
Ze ging op het bed staan zodat we gelijk van hoogte waren en ze begon me heerlijk te zoenen, ik haar ook, het voelde heel fijn aan, het is ook een leuke dame om te zien in werkelijkheid, ze is ook al wat ouder, dat kon ik bij het bekijken van haar gezicht goed zien, vond het oprecht een lekkere Milf 🙏 ze deed haar haar opsteken en daalde af naar mijn inmiddels keihard geworden Klaas! Ze begon heerlijk te likken en te zuigen, mmmm, wat lekker, maar snel op bed gaan liggen waar ze snel verder ging.. Ik deedhaar bh uit en zag gelijk hele lekkere kleine tietjes met leuke knopjes waar ik naar hartelust op kon zuigen, beetje spugen op mn pik vond ze ook wel geil om te doen.... ze vond het best, ze begon ook met haar vingers in mijn tepels te knijpen en daarna tussen het pijpen door ook met haar mondje en tanden er heerlijk in te bijten, zalig zeg, ze ging echt voor het pijpen, vond het eigenlijk wel iets te snel gaan, het teasen wat ze eerst deed, was ze mee gestopt, nou en Klaas wilde eigenlijk wippen dus heb haar slip uitgetrokken, en ja daar kwam een heel lekker kaal geschoren kutje te voorschijn 🙏 ze begon wat te lachen, dat ik al wilde neuken, maar ze had er zelf ook wel zin in, kleine dondersteen is t die Eva, ze pakte wat glijmiddel en Klaas kon erin, ze kwam on-top, dit was zo gruwelijk lekker, ze is ook lekker strak, dat ik al veel te snel het rubber volschoot, nou ja prima, maar toch!
Eva maakte Klaas even schoon met een doekje en stelde me een massage voor, dit was ook wel fijn, maar ging vrij ongecontroleerd en beetje vliegerig terwijl we nog tijd hadden! Afijn ze haalde na de massage netjes de olie weg met wat papier en stelde een tweede ronde voor, en ja weer gelijk dook ze op me pik 😀 Heb vervolgens nog een hele lading over haar hoofd heen gespoten hahaha, t zat zelfs in haar haar, maar ze maakte zich er niet echt heel druk over, toen snel de douche in, aankleden en met een goed gevoel naar huis! Herhalingsgevaar, zou best kunnen, maar Eva gaf aan a.s. 4 februari al haar laatste werkdag te zullen hebben en dan terug te reizen richting Ukraine, Wellicht een volgende keer als ze terugkomt, zoek je een lekker fris milfje met een naturel huid zonder tattoo's en rookvrij dan is ze zeker een aanrader!!
 
Jezus jongens…..wat is er in godsnaam gebeurd met de service van bepaalde dames. Dit was ook weer zo'n slechte ervaring. Deze dame kan je beter voorbij scrollen.

Voortaan maar gewoon weer naar Duitsland de club in
 
Jezus jongens…..wat is er in godsnaam gebeurd met de service van bepaalde dames. Dit was ook weer zo'n slechte ervaring. Deze dame kan je beter voorbij scrollen.

Voortaan maar gewoon weer naar Duitsland de club in
Heb je het hier over een eigen ervaring? Graag ff review schrijven, zorgt voor een juiste 'balans'!

Als je reageert op @GeileKlaas zijn review moet wel ff naar de sterren kijken ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6324001-eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds deze week is Eva weer in Amstelveen:
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/6324001-eva

Ik heb haar bezocht en ik kan haar ten zeerste aanraden. Ik snap die beoordeling van Pikkemoosie niet.

Eva is een hele lieve mooie meid met een fantastisch lichaam, ze is exact hetzelfde als op de foto's. Communicatie gaat goed, je kunt prima duidelijk maken wat je wilt. Ze kan wat verlegen zijn in het begin, maar als je eenmaal bezig bent dan gaan alle remmen los.

Ik ben al vier keer bij haar geweest en zal haar vaker bezoeken. Hygiene is uitstekend. Tongzoenen is excellent, daar hou ik van. Dus niet alleen in het begin bij binnenkomst maar de hele tijd door.

Goede GFE, ze houdt er zelf ook van om lekker klaar te komen. We hebben zeer veel standjes doorgenomen. Van een bezoek aan haar krijg je geen spijt en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Tussendoor moet ik haar regelmatig even afremmen om niet meteen klaar te komen. Kortom, deze vrouw lust er wel pap van. CIM doet ze ook. Dat is mij een keer per ongeluk overkomen omdat ik het niet meer hield, maar voor mij niet noodzakelijk.

Na het ketsen nog even gezellig kletsen.
 
Ik weet het niet hoor.
45 minuten voor 120 euro en 20 extra voor CIM.
Dan mag je 1x seks, want pas bij een uur mag je 2x seks.
Dit is voor mij al een reden om af te haken.
 
ik zie in haar advertentie niet dat je slechts 1x seks mag hebben in 45 minuten? Mis ik iets?

Ik zie wel bij nogal wat advertenties dat de half uur prijs naar 150 is gegaan, dan vind ik 45m voor 120e mee vallen
 
Ik heb haar een paar dagen geleden ontmoet en toen ging afspreken eigenlijk heel smooth. Kon binnen uurtje langskomen op plek in Amstelveen. Misschien had ik gewoon geluk. Super date trouwens. Echt een fijne GFE met twee hoogtepunten in een uur. Ze is sexy, lief, servicegericht en vergeet zeker ook niet om zelf te genieten. Zeker voor herhaling vatbaar maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar haar roommate Anna :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/breda/6324001-eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week Eva maar eens een bezoekje gebracht. Mijn eerdere appjes kregen geen antwoord, maar opeens appte ze, en toen was er meteen een prima gesprek en was een afspraak snel gemaakt. Het was een heerlijk uurtje met Eva. Ze is mooi klein en slank, met een gebruind (zonnebank) lichaam. Prachtige kleine borstjes en een mooie gouden navelpiercing. Na een wat afwachtende start gingen de remmen steeds meer los, en na een uitgebreide befbeurt was ze kletsnat en botergeil. Normaliter wordt Adventure Jr niet meer hard na de eerste keer, maar het lukte haar om me weet hard te krijgen en zelfs bijna tot een 2e orgasme (bij mij is dat uitzonderlijk), in doggy met uitzicht op haar gebruinde rug met mooie wespentaille. Kortom, een aanrader deze Eva. Ze is nu naar Breda verhuisd zie ik.
Ik heb haar nog gevraagd naar een trio, maar daar reageerde ze wat koeltjes op. Lijkt er dus op dat ze dat wel doet maar niet met volle zin, dus dat lijkt me geen aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan