Rickdekoning
Meubelstuk
Lol te lo pierdes.....voor mij staan de lekkere tapas van Eva op het menu vanavond
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLetterlijk, erineruit -Ik ben vrij snel klaargekomen in het condoom doordat ik een paar dagen droog stond.
Dat snap ikZondag bij Eva langsgeweest voor een uurtje. Ze ontving op Geleen 110p k4. Vantevoren wist ik dat het geen GFE zou worden (zie mijn vorige recensie).
Voor een uurtje à €200 was nmc, pmc, likken van de tepels mogelijk. Geen pzc, geen beffen, geen zoenen. Klinkt als een lekker zakelijke transactie.
Dame is afgevallen. Haar billen lijken ook wat slanker maar zijn nog steeds rond en stevig. Tegenwoordig heeft ze geen lang zwart steil haar meer, maar een bos zwarte krulletjes.
Dat het geen GFE date werd, betekende nog niet dat het niet lekker was. Haar warme zachte lichaam voelt perfect aan. Haar te kunnen neuken is toch wel erg lekker. Condoom vol ge-ejaculeerd in haar poesje. Ik denk dat dit wel (voorlopig) de laatste date is geweest bij Eva. Haar beauty weegt niet meer op tegen de (zakelijk) aangeboden diensten, voor el niño![]()