WHEM Eva, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De tekst in advertentie lijkt veel op die van Suzan, die ook massage doet. Daar had ik enkele weken geleden op gereageerd. Ontving toen in Eindhoven, nu volgens advertentie in Waalwijk. Doet ook intiem vroeg toen voor uurtje 130. Omdat er Waalwijk stond, geen afspraak gemaakt.
Maar bij Eva dus voor 10 euro intiem erbij? Vraag is wat dan mogelijk is?
 
De tekst in advertentie lijkt veel op die van Suzan, die ook massage doet. Daar had ik enkele weken geleden op gereageerd. Ontving toen in Eindhoven, nu volgens advertentie in Waalwijk. Doet ook intiem vroeg toen voor uurtje 130. Omdat er Waalwijk stond, geen afspraak gemaakt.
Maar bij Eva dus voor 10 euro intiem erbij? Vraag is wat dan mogelijk is?
Exact dezelfde tekst, alleen de leeftijd en taal is verschillend!
Bieden dezelfde mogelijkheden en tegen hetzelfde tarief.
🤔
 
De tekst in advertentie lijkt veel op die van Suzan, die ook massage doet. Daar had ik enkele weken geleden op gereageerd. Ontving toen in Eindhoven, nu volgens advertentie in Waalwijk. Doet ook intiem vroeg toen voor uurtje 130. Omdat er Waalwijk stond, geen afspraak gemaakt.
Maar bij Eva dus voor 10 euro intiem erbij? Vraag is wat dan mogelijk is?
Wat exact kan ik niet verder zeggen, enkel dat ik intiem en prostaat massage heb gedaan, dus pmc en nmc.
Zoals hieronder ook zegt, staan vaker dit soort advertenties in Eindhoven online, aantal gehad, vaak niet de vrouw van de foto, gemiddeld 40 jarige Duitse vrouw waar massage en intiem niet super bijzonder is maar prijs wel oke
 
De tekst in advertentie lijkt veel op die van Suzan, die ook massage doet. Daar had ik enkele weken geleden op gereageerd. Ontving toen in Eindhoven, nu volgens advertentie in Waalwijk. Doet ook intiem vroeg toen voor uurtje 130. Omdat er Waalwijk stond, geen afspraak gemaakt.
Maar bij Eva dus voor 10 euro intiem erbij? Vraag is wat dan mogelijk is?
Nicole uit Gorinchem gebruikt een tekst die er ook veel op lijkt.
Karina heeft dezelfde prijzen en ook de taal erbij gezet.
De advertentie van Natalie lijkt er ook op.
 
Ik heb in 2021 een paar keer geprobeerd met Eva een afspraak te maken, telefonisch en per app, maar nooit een reactie gehad. EEN app was zelfs in het Duits want dat spreekt ze ook :) . Ik heb haar nummer bewaard, op de app heeft ze een flinke bos blond haar. Zoals zoveel dames haalt Eva geregeld haar advertentie offline. Eindhoven is voor mij lekker dichtbij. Iemand tips?
 
Heb nog geen contact gezocht met haar, maar als ik het goed begrijp is ze een aantal weken 3 a 4 in Eindhoven en verkast ze weer naar Duitsland.
Volgens mij wisselt ze af met Emma, want als Eva weg is komt Emma haar ad in eens weer online en anders om.
 
Eva is op dit moment werkzaam in Eindhoven en zeker de moeite waard om te bezoeken.
Lekkere massage en meer ;)
Okee bedankt, misschien maak ik binnenkort een afspraak. Mijn pogingen tot nu toe (dwz ongeveer een jaar geleden) was dat ze geen enkele keer reageerde. Terwijl toen op SJ haar advertentie wel op actief stond. Tips? ik had zelfs in het Duits nog een appje gestuurd...
 
Je moet altijd kijken op de site sexjobs.nl , bij het gedeelte over de erotische massages. Ik heb zojuist (31 oktober) even gekeken;


Haar advertentie is actief, dus ontvangt ze. Ik heb zelf diverse keren vorig jaar geprobeerd contact met Eva te leggen maar ze reageerde niet op appjes en telefoontjes. Misschien had ze het net heel druk. Ik zal het nog wel eens proberen, maar niet nu. Succes, Lecramnl !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan