Recensie Liefdevolle massage, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
23/01/22
8
3
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/liefdevolle-massage-_7551425
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eva ontvangt in een net appartement aan de noordkant van Eindhoven welke vlot bereikbaar is vanaf de snelweg.Ze is er drie weken en gaat dan weer voor drie weken terug naar Duitsland.

Eva is veel steviger dan op de foto's waardoor ik bij binnenkomst even een tegenvallend
Momentje had maar… Dont judge a book by its covers! En niets blijkt minder waar…

De massage was flink stevig, mede door haar gewicht maar erg prettig! Toen de voorkant aan de beurt was werd ik verrast door een spontane, onverwachte en heerlijke pijpbeurt!
Nadat ik klaarkwam in haar mondje (nog zon surprise!) gaf ze aan dat het geen punt is, eine stunde ist eine stunde! Dus de massage ging vrolijk verder met enige tijd later een heerlijk eind dmv handjob.

Tijdens het appen voor de afspraak en locatie gaf ze aan dat extra's mogelijk waren. (Intiem)

Lieve meid en een heel net appartement
 
Direct met haar in het duits.
Alleen de instructies waar je heen moet was een doorgestuurd bericht in het nederlands.

In het appartement was ook verder niemand anders aanwezig (2kmr app met badkamer, heb alledrie de kamers gezien)
Zou best kunnen dat ze iemand heeft die de advertenties doet voor dr.
 
Ik ben twee keer bij haar geweest en ze is inderdaad best stevig met relatief kleine borsten.
Eva is een liefhebster, want als je haar aanraakt terwijl je nog op je buik ligt, kun je vrij snel omdraaien. Vervolgens gingen er behoorlijk wat registers open….
 
Ze ontvangt in een soort seniorenflat, prima ruimte. Ik had met haar gedoucht, met happy beginning. Daarna een massage. Niet heel goed ofzo. Gepijpt met condoom (best kort) en afgetrokken inclusief prostaatmassage. Dat was wel weer geil. 2 keer klaargekomen in 45 minuten. Ze is inderdaad ouder dan op de foto (stuk voller, ik vind haar niet knap) en ze praat alleen Duits.

Ik heb ooit op deze locatie een prachtig jongere vrouw bezocht, heel slank en klein. Die zou ik graag weer eens zien! Helaas niks meer van vernomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan