Recensie Eva, Farrida, Vlaardingen 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand enig idee waar deze Eva nu te vinden is? Bel al een aantal weken dagelijks maar ze zeggen elke keer dat Eva niet aanwezig is. Of iemand toevallig een ander adresje? Die op z'n minst de zelfde gehalte van service als Eva geeft.
Eva is tot eind augustus op vakantie.
Mocht je vergelijkbaar hebben gevonden dan hou ik me aanbevolen
 
Was vanmiddag nog even bij Farida en toen was Nok weer wat terughoudender....ze dacht dat ze niet meer terug zou komen. Ik hoorde wel een twijfel dus wie weet is ze er spoedig toch weer.
 
Nok wil ook niet vertellen waar Wannie nu zit.
En ze kon met haar goed opschieten en met mij ook.
Maar ze wil liever dat ik haar (Nok dus) bezoek.
Maar goed, we dwalen af, dit gaat over Eva.
 
Ik was vandaag bij Nakhon en daar wist de dame mij te vertellen dat Eva naar haar familie in Thailand is en niet meer terugkomt.
De dame waar ik mee was gaat overigens ook voorgoed.
 
Misschien ben ik op dit forum nog betrekkelijk nieuw, maar loop alwel wat jaartjes mee.
Maar als Eva inderdaad niet terugkomt is dit een groot verlies voor ons en het aanbod in onze regio.
Vooral omdat er geen tot weinig vergelijkbare service te vinden is bij een DvP van Aziatische afkomst.
 
Misschien ben ik op dit forum nog betrekkelijk nieuw, maar loop alwel wat jaartjes mee.
Maar als Eva inderdaad niet terugkomt is dit een groot verlies voor ons en het aanbod in onze regio.
Vooral omdat er geen tot weinig vergelijkbare service te vinden is bij een DvP van Aziatische afkomst.
Klopt , ben ik met je eens.
Wat is nog een goede dame.
Bee van sashita weg
Bella weg
Eva weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan