Recensie Eva (Fra), Duisburg, Vulkanstraße, Haus 17/19 k603 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Traveling

Vaste klant
152
12/04/22
273
40
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren weer in Duisburg geweest. Was op zoek naar iets lekkers om de giga ramp van de dag ervoor uit mijn geheugen te wissen.
Eva op kamer 603 is het uiteindelijk geworden. Wat een sessie, mijn slechte ervaring een dag eerder verdwenen als sneeuw voor de zon.
Volgens haar zeggen komt ze uit Parijs, denk het eigenlijk niet qua accent maar who cares.
Terwijl ik mijn kleren aan het uit doen was lag ze al in haar nakie met haar kontje omhoog te krullen op bed, wat een uitzicht. Ze bleef zo liggen toen ik op bed kroop. Een kontgaatje zo aanbieden dat kan ik natuurlijk niet weerstaan en mocht dit zonder probleem lekker likken. Dit was het begin van een super sessie, misschien wel mijn beste in Duisburg de afgelopen 15 jaar. Pijpen, neuken, knuffelen, zoenen alles helemaal top. Ik ben niet zo van de herhalingsgevaar ratings maar Eva………
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren weer bij Eva geweest. Weer helemaal top. Wat een hoog knuffelgehalte heeft ze. Weer van boven tot onder van haar lichaam mogen genieten.
Ze had nog een Bijenkorf kado van een Nederlander op haar desk staan. Wie o wie :) ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kon het weer niet laten gisteren. Weer even bij Eva langs geweest. Voor 10€ extra haar heerlijk lang mogen beffen en natuurlijk haar kontgaatje daarbij niet overgeslagen.
Standje 69 en doggy waarna ze me lekker facesitting heeft afgetrokken.

Het was een beetje slippery in haar badkamer. Terwijl ik me aan het aankleden was kwam er nog een toetje! Met alleen haar high heels aan ging ze de vloer dweilen. Wat een fantastisch gezicht.
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal Traveling! Het lijkt erop dat je de vrouw van je dromen hebt gevonden, iets waar we allemaal naar zoeken natuurlijk. Hopelijk heb je nog vele stoute avonturen met haar, leuke verhalen voor ons om te lezen.
Dank je Raul. Tja Eva is momenteel wel 1 van mijn favoriete dames….l
 
Naar alle waarschijnlijkheid verhuist ze heel binnenkort weer naar de andere kant van dezelfde verdieping, één van de kamers met ramen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan