Recensie Maria (Ita), Duisburg, Vulkanstraße, Haus 17/19 k201 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

muis

Meubelstuk
Forumpionier
1.265
01/07/21
2.160
33
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagavond een rondje gelopen, trapje op trapje af. In Eros 26 stonden best veel leuke dames, toch bij haus 17/19 bij Maria naar de kamer gegaan.
Leuke jonge dame van naar eigen zeggen 24, maar zoals gewoonlijk zal het er iets boven liggen, donker haar mooie bruine ogen en een slank figuur voorzien van lekker volle borstjes waar ze trots op mag zijn.
Wel een paar plakplaatjes, maar net niet storend.

Doet haar best, kan ook lekker babbelen, en is relaxt in de omgang. Zal niet twijfelen haar nogmaals te bezoeken.
 
Ik vond de service eigenlijk helemaal niet goed. Ze is erg mooi met pronte tieten. Zekers, maar gelijk gezeur om extra geld. Tieten mag je bij nader inzien niet aanzitten, want vol melk voor baby. Bezig met telefoon tijdens het beffen, tijdens facezitting vragen om extra 40 euro voor geld voor luiers voor de baby en met neuken mij lul er maar een klein stukje in anders begon ze te piepen. Mijn lul is wel iets langer en dikker als gemiddeld, maar ook weer niet zo dat een gemiddelde DVP er moeite mee zou moeten hebben. Maar gauw rubbertje volgespoten half in haar kutje om er vanaf te zijn. Afknapper van jewelste.
Eens, maar nooit meer.
 
Ik vond de service eigenlijk helemaal niet goed. Ze is erg mooi met pronte tieten. Zekers, maar gelijk gezeur om extra geld. Tieten mag je bij nader inzien niet aanzitten, want vol melk voor baby. Bezig met telefoon tijdens het beffen, tijdens facezitting vragen om extra 40 euro voor geld voor luiers voor de baby en met neuken mij lul er maar een klein stukje in anders begon ze te piepen. Mijn lul is wel iets langer en dikker als gemiddeld, maar ook weer niet zo dat een gemiddelde DVP er moeite mee zou moeten hebben. Maar gauw rubbertje volgespoten half in haar kutje om er vanaf te zijn. Afknapper van jewelste.
Eens, maar nooit meer.
Bij nader inzien zou het wel eens om een ander Italiaans Maria met dezelfde kenmerken kunnen gaan. Mijn mindere ervaring was op Vulcan 11-15 met dat Elvis beeld. Zij heet ook Maria, is Italiaans, maar is dus erg zeikerig. Misschien dat bovengenoemde Maria op Vulcan 17/19 een andere dame betereft. Mijn excuses dan allereerst naar Maria van 17/19 en ook naar de medewandelaars. Maar de Italiaanse Maria van 11/13 van rond de 27 die wel erg mooi is, maar moeilijk doet over haar melktieten en baby is dus een no go.
 
Terug
Bovenaan Onderaan