WHEM Eva Hendrik-Ido-Ambacht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben wat aan het appen geweest, maar krijg het idee dat het sowieso geen Nederlandse dame is. Appjes zijn wel in het Nederlands, maar dan van het soort dat door een vertaalmachine is gegaan. Heel veel tijd heeft ze ook niet echt, lijkt het. Of ze heeft het enorm druk, maar de aangeboden tijdstippen waren niet talrijk. Nog geen afspraak gemaakt dus en heb nu ook wel wat twijfels, want had stiekem eigenlijk op een Nederlandse gerekend.
 
Heb inmiddels ernstige twijfels over deze dame. Ze is dusdanig vaak online dat het niet lijkt of ze ontvangt of ze is dan meer met de telefoon bezig dan met de klant, of ze doet de communicatie voor iemand anders.
In ieder geval worden berichten gelezen en niet beantwoord. Pas na aandringen komt er een korte reactie en daarna is een concrete afspraak niet meer te maken want, je raadt het al, er wordt niet meer gereageerd.
 
Heb inmiddels ernstige twijfels over deze dame. Ze is dusdanig vaak online dat het niet lijkt of ze ontvangt of ze is dan meer met de telefoon bezig dan met de klant, of ze doet de communicatie voor iemand anders.
In ieder geval worden berichten gelezen en niet beantwoord. Pas na aandringen komt er een korte reactie en daarna is een concrete afspraak niet meer te maken want, je raadt het al, er wordt niet meer gereageerd.

Ben er ook wel klaar mee inmiddels. De reacties zijn ook allemaal heel raar opgesteld. Ik kreeg een bericht met een soort tekst als dit:

'Als het beter voelt gelieve vertel mij dan welke tijdstip u morgen schikt' en als je dan een voorstel doet, komt er geen reactie meer. En bij bellen wordt er niet opgenomen.
 
Geloof het of niet, maar kom net terug van deze dame. Komt uit Oost Europa, type MILF maar niet heel strak meer. Is vrij omslachtig om mee af te spreken en had mijn twijfels. Ook als je hebt afgesproken is ze vrij omslachtig met je de weg naar de woning te wijzen. Wilt in ieder geval geen overlast.
Doet alleen massage, geen extra. Massage vrij tam, ook b2b. Wel vriendelijke dame, maar spreekt nagenoeg geen Nederlands of Engels.
Half uurtje uiteindelijk gedaan en dat was voor mij lang genoeg.
 
Ik kan eric1974 bijvallen. Echter de Eva die ik ontmoette was een Italiaanse, veel ouder en ook slanker dan op de foto. Nog wel een goed figuur,en vriendelijk. Ze spreekt geen Nederlands of Engels, dat maakt het lastig, vandaar dat je voorgeprogrammeerde appjes krijgt waar je naartoe moet. Ik heb dit vaker gezien in dit circuit als ze in relatief grote flats masseren en ze zijn op zich zeer duidelijk. De massage zelf was ok, veel olie wel en extra aansporen voor b2b was nodig. Vanwege de taal en matige massage eenmalig.
 
Jammer weer maar dank voor deze uitgebreide reviews en ervaringen. Laat 'Eva' hierdoor wel even schieten zeg maar.

Valt me op dat er een bepaalde clubje dames ook op dezelfde manier adverteren. Vooral qua de menukaart met prijzen en tijdsduur. Zijn meestal oost Europese dames die in dan aantref, waarbij een deel Italiaans of Spaans spreekt (omdat ze daar een tijdje hebben gewerkt).
Allemaal prima en ikzelf heb een zwak voor oost Europeaans, maar helaas wel herkenbaar wat ik hierboven lees. Massages zelf zijn ook niet altijd wat je zou hopen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan