WHEM Eva, Herentals

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met deze dame?

Tenzij je echt wil geript worden, beter wegblijven.

30 minuten maar je staat sowieso na 10 minuten buiten. Heeft enkel een zetel of een andere was zogezegd boven bezig waardoor ik geen half uur kon blijven.

Recensie hierover zetten, heeft weinig nut. Gewoon een rip off, zo typische dame die goed genoeg weet om ervoor te zorgen dat je maar 1 keer komt.

Jammer dat er hier helaas nog niets over stond.

R.I.P. 100 euro lol
 
Laatst bewerkt:
Tenzij je echt wil geript worden, beter wegblijven.

30 minuten maar je staat sowieso na 10 minuten buiten. Heeft enkel een zetel of een andere was zogezegd boven bezig waardoor ik geen half uur kon blijven.

Recensie hierover zetten, heeft weinig nut. Gewoon een rip off, zo typische dame die goed genoeg weet om ervoor te zorgen dat je maar 1 keer komt.

Jammer dat er hier helaas nog niets over stond.

R.I.P. 100 euro lol

Je moet net wel een recensie geven. Bespaar je medewandelaars slechte ervaringen
 
Je moet net wel een recensie geven. Bespaar je medewandelaars slechte ervaringen
Nja er was een andere dame zogezegd bezig op de kamer. Is dit waar?

Dan maar de zetel en plots was alles extra xd

Nja los daarvan.... na 5 of 10 minuten buiten. Dus nja dan is de 100 euro weggegooid.

Ik kan dus ook onmogelijk een oordeel geven. Zelfs een ster is dan te veel. Is gewoon een bedrieger. Niet?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan