Recensie Eva Hoboken 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pietje Scramouille

Vaste klant
Forumpionier
234
08/07/21
101
16
Eva is van Ecuador , denk de beste shemale die ik ooit gehad heb , spreek er regelmatig mee af , heeft een vaste woonplaats in Hoboken , met ruime parking , super vriendelijk , GFE , zeer actief maar laat haar ook gewillig nemen , alles zeer netjes verzorgd , sexy kleding altijd , mooi lichaam alles in verhouding , neem altijd voor 2u bij haar anders tijd te kort , doe altijd een flesje cava mee , haar remmen komen dan zeker los
recente ervaringen met deze dame ?

ze adverteert al jaren altijd met dezelfde foto's


P
 
ik ben er al geweest, mooie flat in een rustige buurt.
ik vond persoonlijk haar prestatie iets minder, ze klaagde dat ze door mijn poppers haar erectie verloor terwijl de andere LB daar geen last van hebben.
Mooie dame maar ik had geen klik...
 
de beste shemale die ik ken , op alle vlakken , ze is ook al bij me thuis geweest , vriendelijk ,verstandig , je kan er ook normale gesprekken mee voeren , en ook super geil en zeer actief
Kan je iets verduidelijken met super geil en zeer actief ? Ik zou ze ook eens willen bezoeken maar gezien de verschillende ervaringen had ik toch graag iets meer info.
 
Als je bij haar binnen komt verleid ze je met haar steeds sexy lingerie , ze vind het leuk als je haar uitkleed , gewillig brengt ze haar piemel voor je mond , ze kan ervan genieten om gepijpt te worden , niet lang daarna vraagt ze aan jou of ze je mag neuken , in verschillende standen , ik voelde dat ze het moeilijk kreeg dat ze ging klaarkomen , ze is dan gestopt en mij beginnen pijpen , daarna cd overgedaan en heb ik haar genomen , en klaar gekomen over haar borsten , ze is zeer knap en lief , ik had toen wel voor 2u genomen en eerst een flesje bubbels gedronken die ik zelf had meegenomen , ze neukt in verschillende tempo wisselingen
 
Ze staat al langer op mijn verlanglijst. Vooral het feit dat ze al lang in Belgie is, en een vaste adres heeft spreek mij aan. Maar van andere recensies, onthoud ik dat ze niet tongzoent, en ik heb nog nooit gelezen dat zij bottom doet . Ook dacht ik dat ze niet zo goed babbel. Door dat ik haar al zo lang volg weet ik ook dat ze geen recente foto's post.
 
Als je bij haar binnen komt verleid ze je met haar steeds sexy lingerie , ze vind het leuk als je haar uitkleed , gewillig brengt ze haar piemel voor je mond , ze kan ervan genieten om gepijpt te worden , niet lang daarna vraagt ze aan jou of ze je mag neuken , in verschillende standen , ik voelde dat ze het moeilijk kreeg dat ze ging klaarkomen , ze is dan gestopt en mij beginnen pijpen , daarna cd overgedaan en heb ik haar genomen , en klaar gekomen over haar borsten , ze is zeer knap en lief , ik had toen wel voor 2u genomen en eerst een flesje bubbels gedronken die ik zelf had meegenomen , ze neukt in verschillende tempo wisselingen
Geen tongzoen?
 
Als je junkie slank wil ? Niet doen… als je latina met speelgoed wil zou ik dit aanbevelen. Was zeer onder de indruk na mijn eerste bezoek. Echter dit blijft persoonlijk … moet een wederzijds klik zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/mooi-evatje-in-antwerpen.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben deze dame gaan bezoeken .
De fotos zijn duidelijk enkele jaren oud / haar gezicht en borst lijken nog goed op de fotos maar haar kont is vol met cellulite en ze heeft ook een buikje ...

Haar klit is ook kleiner dan op de fotos : 14 cm schat ik

Tamelijk mekanisch prestaties, ze is ook tamelijk "directief" bij wat er kan en niet

Al bij al geen sclechte prestatie maar ik ga er zeker niet terug
 
Vandaag nog eens langs Eva gepasseerd en ze stond heet en gereed voor mij. Altijd in sexy lingerie. Vrouwelijke touch zoals gelakte nagels en een paal dat wil verwend worden. Krijg het terug warm als ik eraan denk. Doggy heeft ze heel graag om te neuken. 150€ betaald en tevreden terug naar huis ... daar kunnen andere TS lessen uit trekken !
 
heb haar een keer bezocht in Hoboken. Net appartement, vlot parkeren. Foto's zijn inderdaad al een paar jaar oud, maar ze ziet er voorts nog prima uit. Niet groot geschapen, 13-14 max. Ik had haar gevraagd actief te zijn en zo gezegd zo gedaan. Alleen... kwam ze al na een paar minuten klaar in het condoom. Ze verontschuldigde zich uitgebreid en zei dat ze al een tijdje niet meer gespoten had. Maar bon, toen was het feest natuurlijk wel gedaan. Ze heeft me nog klaargetrokken terwijl ze m'n ballen likte maar op 20 minuten stond ik buiten. Geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan