WHEM Eva, Jette

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EddieVA

Newbie
18
12/08/23
12
5
Ga er waarschijnlijk zelf 'ns passeren, maar vroeg me af of er ervaringsdeskundigen zijn... alvast merci!

 
Ik bezocht Eva al een paar keer in het verleden.
Wat ik me herinner: vlotte afspraak, moeilijk parkeren, ze ontvangt in een gebouw waar zeer veel meisjes zitten, maar iedereen heeft een eigen (hotel)kamer. Ze werkt altijd samen met haar vriendin Sonia die naast haar zit.
Eva zelf: mooi zonder uitzonderlijk te zijn, wel een prachtig lichaam, vlotte babbel. Ze heeft wel een GFE service. Ze zoent, maar ze rookt veel en dat merk je wel als ze hoest. Dat is een minpuntje voor mij.

Algemene tevredenheid 4/5
 
Ik bezocht Eva al een paar keer in het verleden.
Wat ik me herinner: vlotte afspraak, moeilijk parkeren, ze ontvangt in een gebouw waar zeer veel meisjes zitten, maar iedereen heeft een eigen (hotel)kamer. Ze werkt altijd samen met haar vriendin Sonia die naast haar zit.
Eva zelf: mooi zonder uitzonderlijk te zijn, wel een prachtig lichaam, vlotte babbel. Ze heeft wel een GFE service. Ze zoent, maar ze rookt veel en dat merk je wel als ze hoest. Dat is een minpuntje voor mij.

Algemene tevredenheid 4/5
Bedankt voor de duidelijke info. Heeft ze een mooi (ik besef dat het subjectief is, maar...) gezicht? Da's het enige dat ze in de advertentie niet prijs geeft...
 
Bedankt voor de duidelijke info. Heeft ze een mooi (ik besef dat het subjectief is, maar...) gezicht? Da's het enige dat ze in de advertentie niet prijs geeft...
Het is uiteraard subjectief.
Ze is absoluut niet lelijk, maar het is ook Emma Watson niet 😋
Euhm, een 8/10 voor gezicht, een 10/10 qua lichaam?
Ik besef dat ik je misschien niet help maar het is heel moeilijk om dit te becijferen.
Ik vind ze wel knapper dan haar vriendin Sonia.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan