WHEM Eva - Kessel-lo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja. Was ok hoor. Foto's zijn wat gedateerd. ze genoot blijkbaar van mijn befkunsten, want nadat we naar een ander standje overgingen, ging ze prompt op anaal over.
 
ook al vele malen geweest, is kwestie van vertrouwen en respect op te bouwen.
Pijpen als de besten, rimmen, fisting (vag/anal), alles we ons hartje begeert, gebeurd :) topper voor mij !!!
 
Fijne dame waar veel bij kan. Dame ontving mij topless.Spreek zelfs +/- goed Spaans wat haar aangenaam verraste en onmliddelijk een passievolle lange tongkus en tegelijk al direct met haar dikke borsten gespeeld en gelikt. Daarna wat gepraat( Spaans), samen in douche waar ik al een lekkere pijpbeurt kreeg en eerste lading op haar mooie borsten gedeponeerd.
Elkaar afgedroogd en op bed. Door getease, tongkussen en nieuwe pijbeurt met 69 terug goed stijf en hard, Condoompje erop. Eerst heerlijk bereden door haar en op zijn hondjes diep klaar gekomen in haar natte poes.
Nog korte massage en huiswaarts.

Deze keer een uurtje, volgende keer afspraak voor 2 uur..was te lekker :)
 
Ook al 2 keer langs geweest.
Ze is heel vriendelijk. Niet de jongste. Maar dat maakt ze dubbel en dik goed met ervaring.
Ze heeft geweldige pijpkunsten. En ze gaat lekker anaal.
Ze is absoluut geen klok kijker.
We hadden een goede klik.
Ik ga er zeker nog eens langs.
 
Volledig akkoord met de recensie van Bast. ik ben er recent ook geweest.
Zeer vriendelijke dame, maar praat weinig Engels, enkel Spaans. Dit maakt communiceren niet evident, maar ze heeft dusdanig veel ervaring dat ze wel snel doorheeft wat je lekker vindt. Zuigt zeer goed en je kan ze makkelijk anaal nemen.
Ook ik ben er door de massage aan het einde langer binnen geweest dan waarvoor ik betaalde.
Enig nadeel bij dit mooie weer: de buren, een ouder koppel, stonden lustig in hun voortuin te werken en te keuvelen. Aan hun gezichtsuitdrukking kon ik opmaken dat ze maar al te goed wisten waar ik voor kwam :)
 
Ook al 2 keer langs geweest.
Ze is heel vriendelijk. Niet de jongste. Maar dat maakt ze dubbel en dik goed met ervaring.
Ze heeft geweldige pijpkunsten. En ze gaat lekker anaal.
Ze is absoluut geen klok kijker.
We hadden een goede klik.
Ik ga er zeker nog eens langs.
@Bast kan je ons vertellen wat haar tarief is?
 
Ik heb ook gezien dat er een andere Spaanse dame is in Kortenberg : Paola
Die heeft ook al een thread (gewoon eventjes zoeken in de zoekbalk):
 
Die heeft ook al een thread (gewoon eventjes zoeken in de zoekbalk):
Bedankt. Had ik ook al gezien. Vraag was als je beide dames al een keer hebt bezocht, welke van de twee de beste indruk achterliet.
 
Paar jaar geleden eva gedaan in kortenberg, beetje mollig, spreekt gebrekkig Engels, lekker pijpbeurt, haar gebeft, geneukt, klaargekomen, en had nog tijd over dus heeft ze nog 15mins of zo aan m'n lul gezogen en ben ik nog eens in haar mondje mogen komen, was wel leuk, maar er zijn betere dames denk ik...
 
Paar jaar geleden eva gedaan in kortenberg, beetje mollig, spreekt gebrekkig Engels, lekker pijpbeurt, haar gebeft, geneukt, klaargekomen, en had nog tijd over dus heeft ze nog 15mins of zo aan m'n lul gezogen en ben ik nog eens in haar mondje mogen komen, was wel leuk, maar er zijn betere dames denk ik...
Ben ook langsgeweest. Gelijkaardig ervaring. Goed maar geen herhalingsgevaar
 
Is ze veel ouder dan haar foto's laten uitschijnen ?
41 jaar is ze zeker niet meer. Ik schat ze eerder 50. Maar voor mij zeker een positieve review. Heel leuke borsten om mee te spelen. Het pijpen is ook super.
Om op een vraag van hierboven te antwoorden: ja, Eva en Paola zijn buren 😀. Ik denk dat ze dezelfde secretaresse hebben, aan de telefoon wordt je gewoon in het Nederlands te woord gestaan. Maar beide dames spreken alleen Spaans en echt maar een half woord Engels.
Allebei zijn ze aangename dames en, voor hun leeftijd, hete stoeipoezen. Ik zou als borstenman toch Eva verkiezen 😋
 
Vier geleden zat ze in Kessel-lo. Ik kwam er toen vaak. Ik vond ze zeer goed. GFE. Sinds ze naar Kortenberg verhuist is ben ik er niet meer geweest. Paola werkte in Kessel-lo in het zelfde huis. Destijds werd verteld dat ze nichten waren. Ze zijn beide ouder dan vermeld staat in de advertentie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan