WHEM Eva Lelystad erotische massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben een paar jaar geleden bij Eva geweest. Ze is een slanke dame en een mooi figuur maar haar borsten waren echt een paar hangende theezakjes. De massage opzich vond ik niet de beste die ik heb gehad. Maar haar prostaatmassage die ze gaf was echt geweldig. Ze wist precies het plekje goed te vinden en daarbij trekt ze je af. Niet normaal hoe je dan komt.
 
Zelf ook een keer geweest bij Eva. Ze doet dit werk al langer, maar heb idd qua massage wel beter gehad. Wel is het een ontzettend lieve en naar mijn idee eerlijke meid. Ik vond haar wel aantrekkelijk. De locatie was "ok". Schoon, goed te bereiken, maar basic.

Wat @De Beffer aangeeft, is ook mijn ervaring: de prostaat massage is geweldig, als je daarvan houdt. Door haar ben ik het alleen maar nog meer gaan waarderen, niet normaal. Ze haalde er allerlei attributen bij, voelt goed aan wat je fijn vindt of wanneer ze even moet dimmen.
Ik vond het geweldig. Toen had ze een actie waar ik ook gebruik van maakte: (bondage) massage incl. intiem. Dat was redelijk. Tijdens m'n bezoek werd ik dusdanig geil, dat ook de sex heerlijk was, maar eigenlijk stelde dat niet heel veel voor.

Dit is wel een jaar of 2 terug denk ik, bringing back good memories! Misschien maar weer eens proberen 🤭
 
Ik had Eva al lang op mijn verlanglijstje staan en afgelopen zaterdag eindelijk gelukt om een afspraak te maken.

Op de afgesproken tijd stond ik klaar in de straat wachtend op het juiste huisnummer maar helaas liet dat toch wel even op zich wachten. Na 20 minuten vertraging kon het feestje dan toch doorgaan. De locatie was goed discreet te bereiken en uiteraard verontschuldigde Eva zich voor het laten wachten.

Ik had gekozen voor een b2b i.c.m lingam. Ze begon met een massage van de rug. Deze was niet uitzonderlijk maar wel fijn omdat haar handen heel fijn aanvoelen. Daarna benen/billen, dit was ook lekker. De b2b was kort maar wel lekker stevig.

Na het omdraaien was mijn penis aan de beurt voor wat aandacht....:) Dit was absoluut een geweldige ervaring. Eva wist steeds precies hoe ver ze kon gaan zonder dat ik voortijdig ejaculeerde. Het was eigenlijk magisch hoe "we" op elkaar ingespeeld leken om de spanning en het genot steeds verder op te bouwen. Deze lingam was het geld en de moeite meer dan waard. Heerlijke ervaring!

Tenslotte nog even af douchen, hierbij werd ik ook nog ingezeept. Hoeft eigenlijk niet van mij maar wel prima. Eva heeft een mooi slank lichaam en is vriendelijk in de omgang. Praten deed ze bij mij amper maar misschien vond ze mij niet zo interessant (?) Maakt verder niet uit, ik had een leuke middag. Herhalingsgevaar voor mij groot!
 
Ik ben vorig jaar bij haar geweest. Ik vond haar lichaam echt top, behalve haar borsten. Dat waren inderdaad slappe hangers. Dat haalde de ervaring voor mij behoorlijk omlaag...
 
Soms doet ze dat idd en dan staat het benoemd in haar advertentie. Heb het 1x meegemaakt, was prima, maar verwacht daar niet veel méér van.
 
Ben in het verleden een keer bij haar geweest. Over het algemeen een fijne ervaring gehad. Is een nette, schone, slanke en leuke dame. Borsten zijn inderdaad niet vol zoals in de advertentie staat omschreven.

De lingammassage stond toen vermeld als een actie met twee hoogtepunten. Persoonlijk vond ik het heerlijk en ik mocht haar ook, op een respectvolle manier, aanraken. Ze bouwt het goed op en weet goed de zwakke plekjes te vinden tijdens de penismassage. Dat uiteraard leidde tot een heerlijk hoogtepunt, best hard klaargekomen.

Na een korte pauze en een beetje B2B weer begonnen met een tweede ronde lingammassage. Dacht bij mezelf "ik weet niet of een tweede keer wel gaat lukken" maar besloot toch om haar door te laten gaan. Zo een 15 minuten later voelde ik het toch aankomen, nog een keer schokkend klaargekomen 😅 Ik was verbaasd dat ze het voor mekaar kreeg en vond het echt wel fijn dat ze zo haar best ervoor deed.

Ik denk persoonlijk dat de acties redelijk voordelig kunnen zijn en de lingam in ieder geval wel de moeite waard is om te proberen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan