Recensie Eva, Nicole en ..., Bar Vogue 4, Pieter Vanderdoncktdoorgang 14 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
19
28/03/22
7
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150 (3 dames)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb mij deze namiddag rond 17u45 voor het eerst laten verleiden door maar liefst 3 jonge, Roemeense vrouwen. Ze stelden voor om eens een "foursome" te proberen. Het was ook voor hen de eerste keer om met 4 het bed te delen. Eva, donker haar en slank lijntje, kleine maar mooie poezelige borstjes. Nicole, blondachtig haar, mooi lichtbruin velletje en heel mooie borsten. De 3e dame ben ik haar naam vergeten. Ze was ook blond redelijk gezet en grote joekels van natuurlijke borsten. Voor 150 euro heb ik gekregen: 3 pijpbeurten, 1x reverse cowgirl, 1x cowgirl, 1x doggie. Terwijl wat wriemelen, aanraken, kussen in de nek en likken aan de tepels. Nadat de wekker afliep en ik mijn hoogtepunt nog niet bereikt had, mocht ik bij Eva nog snel in missionaris totdat ik klaarkwam.
Het was eigenlijk een enorm geile ervaring met 3 vrouwen. Tijdens het aankleden nog leuk praatje gemaakt. De dames vonden het zelf ook eens leuk zo met 4 in bed. Meerbepaald Eva zei meermaals recht in mijn gezicht dat ze het echt leuk vond. Ze giechelde ook toen ik haar tijdens de seks zoenen gaf in haar nek.
Ja, het was enorm opwindend en spannend, eigenlijk wel voor herhaling vatbaar! 😉

Nog iemand ervaring met 1 van de drie dames?
 
Ik heb mij deze namiddag rond 17u45 voor het eerst laten verleiden door maar liefst 3 jonge, Roemeense vrouwen. Ze stelden voor om eens een "foursome" te proberen. Het was ook voor hen de eerste keer om met 4 het bed te delen. Eva, donker haar en slank lijntje, kleine maar mooie poezelige borstjes. Nicole, blondachtig haar, mooi lichtbruin velletje en heel mooie borsten. De 3e dame ben ik haar naam vergeten. Ze was ook blond redelijk gezet en grote joekels van natuurlijke borsten. Voor 150 euro heb ik gekregen: 3 pijpbeurten, 1x reverse cowgirl, 1x cowgirl, 1x doggie. Terwijl wat wriemelen, aanraken, kussen in de nek en likken aan de tepels. Nadat de wekker afliep en ik mijn hoogtepunt nog niet bereikt had, mocht ik bij Eva nog snel in missionaris totdat ik klaarkwam.
Het was eigenlijk een enorm geile ervaring met 3 vrouwen. Tijdens het aankleden nog leuk praatje gemaakt. De dames vonden het zelf ook eens leuk zo met 4 in bed. Meerbepaald Eva zei meermaals recht in mijn gezicht dat ze het echt leuk vond. Ze giechelde ook toen ik haar tijdens de seks zoenen gaf in haar nek.
Ja, het was enorm opwindend en spannend, eigenlijk wel voor herhaling vatbaar! 😉

Nog iemand ervaring met 1 van de drie dames?
Werd er gewisseld van condoom als je een ander kutje wou neuken?
Of Kon er van gaatje naar gaatje "gevlogen" worden ?
 
En dat in 15 minuten.
Olympisch kampioen jij!
Als er meer dan 1 paar tieten met u bezig zijn, kan het rap gaan laat staan bij 3 paar tieten en gewillige mondjes/kutjes...

Dus imo zou het eerder getuigen van Olympisch goud als hij het langer zou kunnen uithouden dan 15 minuten....🤣

Én, topicstarter zei wel nog dat hij niet is klaargekomen toen de wekker afging...💡
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan