Recensie Eva, Rendez Vous Prive, Made 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 299

Wandelaar
Forumpionier
34
02/07/21
49
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendez-vousprive.nl/dames/eva
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na het bekijken van de website met aanwezige dames, viel mijn oog op de foto en omschrijving van Eva, Blond, slank figuur en naturel look.
Het type waar de lightsaber van Dartvader010 enthousiast van wordt.
Afspraak gemaakt en richting Made, een onbekend privéhuis en onbekende dame.
Wachtend in de zitkamer, had ik in 1e instantie niet door, dat de dame die in mijn richting liep Eva was.
Zwart haar, ietsje steviger dan de website foto ( maar niet storend ) en Botox lippen, die ook kunnen fungeren als stootkussen op een hoovercraft.
Daarom is het handiger om bij een onbekend privéhuis, géén afspraak te maken en te kiezen voor een voorstelronde.
De kamers bij RVP, zijn ruim, schoon en voorzien van voldoende handdoeken etc.
Na de wasbeurt met Eva op bed, een verkennend gesprek gevoerd en Eva nam het initiatief om te zoenen.
Op dat moment viel Darthvader010 bijna flauw van de tabakslucht.
Ik had het gevoel dat mijn mond in een overvolle asbak was beland, die al een week op tafel stond.
Een pepermuntje of spoelen met mondwater is toch wel het minste als voorbereiding op een afspraakje.
Eva daalde af voor het Orale gedeelte met condoom, dit was basic en simpel, geen sprake van enig subtiel spel of teasend richting hoogtepunt.
Eva ging vervolgens op mij zitten en dat was het dan..........herhaling? Nee, vriendelijk bedankt.
 
Reactie van Eva op de recensie DarthVader010:

Mijn haar kleur is niet zwart, ik rook niet en het commentaar over mijn gezicht en botox lippen klopt ook niet. ik heb op mijn werk routine qua hygiëne zoals goed wassen, dat verwacht ik ook van klanten. Bij mij zijn ze verplicht om mondwater te gebruiken en dat doe ik zelf ook.
 
Dat Eva rookt heb ik al vaker begrepen (@Marcellus heeft dat wel in zn spreadsheet staan), van zichzelf heeft ze bruin haar (OK, niet zwart) en dat haar lippen wat voller zijn dan wat moeder natuur doorgaans weggeeft kan je ook op de foto's zien bij RVP.
Dus ik denk dat het allemaal wel klopt.
Wel jammer dat @DarthVader010 in een voor hem onbekend privehuis dit als eerste ervaring heeft, want ik durf wel te stellen dat je er buitengewoon goed kunt slagen. Helaas was het niet anders.
 
Is @DarthVader010 dan met een andere dame naar de kamer geweest?
@Tepellover......dat hoop ik niet, want dat opent een hele andere discussie, die niet thuis hoort in een recensie.

Reactie van Eva via Admin is "zij herkent zich niet in de recensie" en laat ik duidelijk zijn, wederhoor is prima en helpt ons uiteindelijk ook.

Echter mede forum lid Soixante_Neuf reageert met: "min of meer dezellfde ervaring. Lijkt in de verste verte niet op de dame van de foto"
Geschreven recensie(s) over een dame zijn er om ervaringen te delen, doe er je voordeel mee of niet.
 
Een ervaring is persoonlijk... Valt dus lastig op de site te zetten. En wat is er leuker dan het op de kamer te ontdekken, i.p.v. een Menu kaart aflezen en bestellen. Als een dame gelijk haar diensten op de kamer begint op te ratelen dan is de geilheid bij mij redelijk snel weg.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ga wel eens met Eva en ik vind haar goed wat ze doet ze goed en ik zou haar aanbevelen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://rendez-vousprive.nl/dames/eva
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs nog eens bij RvP langsgeweest, was toevallig redelijk in de buurt. Heb daar een paar jaar geleden Eva voor het eerst leren kennen, toen liep ze nog mer lang blond haar rond.
Korter bruin haar tekent toch wel heel anders af, dus fotos zoals ze nu op de website staan zijn niet echt representatief meer.

Als reactie op eerste review - ik kon toch ook geen sporen van roken bespeuren.

Voor de rest hebben we elkaar met plezier een uurtje bezig gehouden, En voor de liefhebbers, Eva is ook een van de weinige dames die ik ken die goed kan deepthroaten.
 
Maar goed dat ik de bovenstaande recensies niet heb gelezen want anders was ik misschien niet gegaan.
Ik heb met deze dame een buitengewoon aangename twee uurtjes doorgebracht die ik mij nog jarenlang zal herinneren.
Qua inzet deed ze mij onmiddellijk denken aan Renate die daar ook heeft gewerkt, dit heb ik haar ook gezegd.
Verder kan je met haar ook een goed gesprek voeren en ik vond haar gewoon een hele lieve dame die perfect weet
wat ze doet. Als je gewoon fris en verzorgd bent en de dames met respect behandelt, dan moet het wel een geslaagde
date opleveren. Ik had haar gevraagd of ik een recensie mocht schrijven [maar zonder details van de afspraak] vond
ze dat goed.
Dank je wel, lieve Eva en ongetwijfeld tot ziens,

Pieter.
[zaterdagavond van 5 tot 7uur]

P,s. Was toch een half uur te laat voor het het begin van de James Bond film....:giggle:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan