Recensie Eva, Utrecht (voorheen Amersfoort, Rotterdam, Maarn, Breda, Roosendaal, Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag de ad, de foto's waren niet geweldig maar op de een of andere manier aantrekkelijk. Toen zag ik de reviews en dat moest ik maar eens proberen.
Deze week bij Eva geweest, wat een feest!
Ze is inderdaad veel mooier dan de fotos. Ze lijkt wat op angelina jolie vind ik. Mooi pear-shaped lichaam, strak kontje, heerlijk.
We hebben een uur lang gekronkeld over het bed in allerlei standjes, ze is daarbij bijzonder creatief :) Kennelijk was ze gecharmeerd van mijn befkunsten want ze kwam om de haverklap klaar, ik ben de tel kwijtgeraakt zo vaak.
Zoals de anderen al schreven, zoekt ze een soort connectie, erg sensueel vond ik het, mits je een klik met haar hebt. Ze houdt niet van rough sex appte ze trouwens, maar daar houd ik ook niet van.
Kortom, een pareltje zoals ik ze niet vaak heb meegemaakt. met stip in mijn top. Alleen de prijs van 250 is wat aan de hoge kant.
 
Nu in Utrecht!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4622128-eva
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ging voor een heel leuk trio met Eva en Sofia!

Beide dames zijn zeer ervaren, maar hadden nog nooit samen een afspraak gehad. Ze wisten er allebei een zeer sensuele date van te maken met een massage. De focus lag volledig op mij en ik had geen andere verwachtingen.

Locatie was een schoon appartement in Utrecht.

Als je de kans krijgt om ze allebei te bezoeken, zou ik het zeker eens proberen, nu ze nog op dezelfde locatie zijn. Absoluut een aanrader!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op bezoek geweest in Utrecht na een eerder bezoek in Amsterdam. Prima parkeren en schoon, modern appartement. Zag in de gang nog even andere dame, niet gevraagd maar blijkbaar Sofia als de eerdere recensies kloppen.
Dit was wederom een werkelijk fantastische date. Eva is gewoon heerlijk, mooi en bijzonder passioneel. Uitmuntende passie zoals het bedoeld is en zij genoot net zoveel als ik. Bijzonder hoe het blijkbaar mogelijk is voor haar keer op keer kort achter elkaar klaar te komen. Dat soort frequenties doe ik haar niet na haha.
Alles wat eerder geschreven is klopt. Maximaal huidcontact , passioneel tongzoenen en overheerlijke oral skills incl. deepthroat, gewoon te gek!
Gents, ze is er nog maar 2 dagen, grijp je kans zo lang het nog kan. Daarna is ze er pas weer in april "maybe, maybe" zoals ze zelf zegt.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan