WHEM Evelien Kalmthout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een aantal jaren geleden bezocht toen ze in Rillaar ontving als Molly.
Helemaal zoals op de foto's, een op en top verzorgde, sexy milf met een erg lekker lijf. (Als je houdt van handen-vol billen. :whistle: )
We hebben niet geneukt, maar wel lekker getongd, gepijpt, gebeft, gevingerd,... Allez, dat soort dingen... 🤪
Het was geen GFE, maar ik vond haar toen wel aangenaam en spontaan gezelschap, van binnenkomen tot buitengaan.

Als ze wat minder lang (175cm) was had ik haar ondertussen wellicht nog wel eens bezocht.
 
Ik heb haar een aantal jaren geleden bezocht toen ze in Rillaar ontving als Molly.
Helemaal zoals op de foto's, een op en top verzorgde, sexy milf met een erg lekker lijf. (Als je houdt van handen-vol billen. :whistle: )
We hebben niet geneukt, maar wel lekker getongd, gepijpt, gebeft, gevingerd,... Allez, dat soort dingen... 🤪
Het was geen GFE, maar ik vond haar toen wel aangenaam en spontaan gezelschap, van binnenkomen tot buitengaan.

Als ze wat minder lang (175cm) was had ik haar ondertussen wellicht nog wel eens bezocht.
Dank ik ga haar binnenkort een bezoekje brengen. Recensie volgt tzt
 
Vraagt een aangezichtspijn foto via Whatsapp. Ben niet gek, hé. Gepast voor dergelijke onzin!! Privacy is hoe langer hoe meer een probleem aan het worden 🤨!
Oja zie hier ook dat jij de man bent die zegt dat ze eind september naar buitenland vertrekt. Raar ze spreekt nog af begin oktober via Whatsapp. 🙄
 
Heb begrepen dat dit de vroegere Molly is die overal zowat gezeten heeft oa Genk,Rillaar,Wetteren lang geleden.
Maar heeft er iemand recent nog ervaring met haar .
Link kan ik spijtig genoeg niet plaatsen maar ze adverteert op RL onder de naam Evelien is een Nederlandse blondine 1,73 lang en is mollig 93kg.
Iemand die mij helpen kan?
 
Denk niet dat je nog zult moeten gaan is verdwenen op redlicht.
En heb al gehoord dat ze haar afspraken niet na komt . Een onbetrouwbare dame maw.
Onbetrouwbaar is ze zeker niet. Anders hadden we wel negatieve reacties van haar gelezen. Op de dagen dat ze niet werkt haalt ze haar advertenties offline. Een ander naam wat ze in gebruik had was Molly, en ze is een oude rot in het vak.
 
Molly haar laatste werkdag is op 30 december en dan stopt ze er mee, geeft ze aan in haar advertentie. Dus wie nog met haar een wippie wilt maken moet dus snel wezen.
 
Molly haar laatste werkdag is op 30 december en dan stopt ze er mee, geeft ze aan in haar advertentie. Dus wie nog met haar een wippie wilt maken moet dus snel wezen.
Dat heeft ze al vele malen gemeld en dan zie je ze weer verschijnen.
Goed plan om meer klanten te lokken.
Een dame die trouwens veel beloofd maar geen wow gevoel geeft.
 
Ok, ik zal haar nog moeten ervaren. Heb haar recente foto's gezien en die zien er niet slecht uit voor die leeftijd.
Hopelijk krijg je haar te pakken want ze durft ook annuleren op het laatste moment.
Een dame die al vele jaren actief is heeft ook eens enkel massage gedaan in haar eigen stekje maar dat heeft niet lang geduurd. Is in alle waters gewassen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan