WHEM Evelien Kalmthout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Evelien adverteert op SJ. Een tijd geleden bij haar geweest en kan zeggen dat ik zeer tevreden was met de aangeboden service. Veel is mogelijk bij Evelien zoals zij al vermeld bij haar ad. Ook zeer vriendelijk, leuk gesprek gehad. Wat mij betreft een aanbeveling.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/volslank-en-lekker_8024973
Al 2 X mee afgesproken telkens heeft ze geannuleerd omdat er volk kwam .
En is al verschillende keren gestopt zogezegd dan zet ze in haar advertentie dat ze stopt en enkele dagen nadien weer de gewone advertentie.
Niet betrouwbaar in haar afspraken maw .
Doe de moeite niet meer.
 
Gaat het om deze Evelien uit Kalmthout?


Ik was ook op zoek naar informatie over haar. Maar ik heb geen zin om een foto naar haar te sturen, zoals in een reactie werd vermeld. Kan zomaar gebruikt worden om je te chanteren.
 
Gaat het om deze Evelien uit Kalmthout?


Ik was ook op zoek naar informatie over haar. Maar ik heb geen zin om een foto naar haar te sturen, zoals in een reactie werd vermeld. Kan zomaar gebruikt worden om je te chanteren.
Zwijg mij van deze dame.
Helemaal niet betrouwbaar.
Dikwijls staat er dan ook dat ze gaat stoppen maar de week nadien staat ze er terug met een advertentie.
Ooit 2 keer mee afgesproken en 2x Heeft ze geannuleerd omdat er bezoek kwam zei ze .
Dus nee heb het gehad met deze dame.
 
Gaat het om deze Evelien uit Kalmthout?


Ik was ook op zoek naar informatie over haar. Maar ik heb geen zin om een foto naar haar te sturen, zoals in een reactie werd vermeld. Kan zomaar gebruikt worden om je te chanteren.
Te mijden!!
 
Zwijg mij van deze dame.
Helemaal niet betrouwbaar.
Dikwijls staat er dan ook dat ze gaat stoppen maar de week nadien staat ze er terug met een advertentie.
Ooit 2 keer mee afgesproken en 2x Heeft ze geannuleerd omdat er bezoek kwam zei ze .
Dus nee heb het gehad met deze dame.
Ok dat is jammer. Het afspreken laat ik aan me voorbij gaan.
 
Tja, smaken zullen verschillen. Ik heb er in het verleden goeie dates mee gehad

Een 'goeie date' is natuurlijk subjectief maar mijn ervaring was :

- (tong)zoenen kon niet
- vingeren/likken "liever niet"
- de borsten niet teveel aanraken
- standjes liever niet, enkel missio
- en missio was passief
- verfrissen voor/na ging nauwelijks tot niet
- je krijgt wel heel der prive (miserie) verhalen te horen
- date van een uur was na 40 minuten weer buiten

Dus ja... het is maar wat je goeie date noemt..
 
Oei Boobslover, wat een ramp, dat was pure tijd- en geldverspilling...

Ik had een totaal andere ervaring (zie #2 van deze thread).
Ik moet me helemaal aansluiten bij Pietje, behalve dat de privé verhalen geen miserie waren maar eerder extreem vergezocht. o_O

Na de date gaf ze me in de badkamer nog een lotion voor mijn baard,
"omdat die anders uitdroogt van het douchen". Dat was op en top verzorgd toen. 😘
 
Laatst bewerkt:
Een 'goeie date' is natuurlijk subjectief maar mijn ervaring was :

- (tong)zoenen kon niet
- vingeren/likken "liever niet"
- de borsten niet teveel aanraken
- standjes liever niet, enkel missio
- en missio was passief
- verfrissen voor/na ging nauwelijks tot niet
- je krijgt wel heel der prive (miserie) verhalen te horen
- date van een uur was na 40 minuten weer buiten

Dus ja... het is maar wat je goeie date noemt..
Vraag me wel af hoe ik het aanbod dan moet zien dat deze week te zien was; https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/like-me-klaar-en-je-krijgt-50-korting.html
 
Al 2 keer bij haar geweest . Uurtje ervoor even watsapp en direct beschikbaar. Proper ontvangst. Heerlijke pijper , geen deeptroat enzo maar gewoon lekker ( pzc ) . Neuken kan ook perfect zonder ! Stevige dame maar dat weet je als je bij haar boekt . 2 keer lekker geneukt !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan