WHEM Evelin Almere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met haar? Veel mogelijk??


Ik ben toevallig vorig jaar oktober bij haar geweest in Lelystad en ik vond het een zeer goede ervaring. Ze ziet er misschien niet geheel hetzelfde uit als op de foto's, maar je krijgt er een leuke, strakke, lieve blondine voor terug die je openlijk ontvangt en nog even leuk met je babbelt. Douchegelegenheid biedt ze altijd aan en ze is enorm hygiënisch. Bepaalde zaken zijn altijd mogelijk mits je ze bespreekbaar maakt en ze is erg attent op wat je wilt.

Als je van klein en strak houdt is deze lieverd zeker de moeite waard.
 
Volgens mij heb ik vandaag een andere dame aangetroffen, of ze heeft enorm veel gegeten. Evelin had echt een dikke buik en ook een kont die ik niet mooi kan vinden. Ik kon er niet mee klaar komen en ben gestopt.

Wel krijgt ze een 8 voor inzet, ze deed echt haar best.
 
Volgens mij heb ik vandaag een andere dame aangetroffen, of ze heeft enorm veel gegeten. Evelin had echt een dikke buik en ook een kont die ik niet mooi kan vinden. Ik kon er niet mee klaar komen en ben gestopt.

Wel krijgt ze een 8 voor inzet, ze deed echt haar best.

Ik heb dus het idee dat dit, na meermalen rondkijken, om een groepje specifieke dames gaat die allemaal dezelfde zaken aanbieden en constant uitwisselen tussen Almere, Zeewolde, Harderwijk, Urk, Emmeloord en Lelystad. Allemaal dezelfde soort manier van appen.

De Evelin die ik heb bezocht was echt wel een kleine mooie dame, maar zo heb je ook een Vicky, een Viki, een Darynela, enzovoorts, die allemaal lijken dezelfde soort profielfoto's of uitwisselbare locaties te hebben. Zo heb ik er twee gehad die op hetzelfde adres zouden zitten. Beetje vaag allemaal ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan