Recensie Evelin, Amersfoort (vh Zwolle, Amsterdam, Utrecht) 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2591198-evelin
Totale kosten (in euro)
200 (incl. €30,- voor "extra" en €20,- fooi)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De locatie gaf waarschijnlijk de doorslag toen ik een afspraakje met Evelin maakte. Het was de poster van het zonnestelsel op de achtergrond van haar profielfoto's waardoor ik de ruimte herkende. Bij het WhatsApp contact vóór het afspraakje reageerde Evelin verbaasd maar met een lach toen ik zei dat ik al wist waar ze verbleef.

Op locatie het ritueel dat ik vele keren eerder had meegemaakt, maar dan net iets anders. Een dame in badjas opende de deur tot het appartementencomplex, fluisterde wat, en leidde mij stilletjes naar de woonruimte aan het einde van de gang. Het was vreemd de bekende badjas te zien zonder dat de stof spande bij borsten en billen.

In de woonruimte leek niks veranderd. Talloze keren was ik hier bij Danielle op bezoek geweest. In de slaapkamer nam het bekende scenario echter bruusk een andere wending. Waar Danielle hier elke keer een nieuw, sexy, outfitje onthulde onder haar badjas, daar begon Evelin over betaling van "extra's". Voor eigenlijk alles behalve neuken en pijpen met condoom moest worden bijbetaald, zelfs voor handelingen als beffen en vingeren. Kussen daarentegen was in het geheel niet mogelijk. Het "GFE" gevoel was hiermee abrupt weg en ik twijfelde of ik wel zou blijven. Evelin zag waarschijnlijk de teleurstelling op mijn gezicht en verontschuldigde zich dat dit haar eerste keer in Nederland was (ze komt uit Moldavië en woont in Duitsland); dat ze dacht dat ik het wel wist van de extra kosten. Ik antwoordde dat die kosten niet te zien waren op haar Kinky profielpagina en dat bij Danielle zaken als pzc, beffen, en vingeren deel uitmaakten van het totaalpakket.

We gingen dus niet goed van start. Een tweede teleurstelling kwam toen zij mijn penis zag. Geschrokken zei ze dat het waarschijnlijk niet mogelijk was (penetratieve) seks te hebben. Stom, ik was vergeten dit vooraf te melden. Danielle vond een grote pik geil, maar voor veel dames geldt dit natuurlijk niet. Na wat twijfel wilde Evelin echter toch wel proberen te neuken in missionaris positie. Zonder veel voorspel (want daar moest ik extra voor betalen), en met veel glijmiddel, kwam ik in Evelin. Ze trok een "zware bevalling" gezicht. "Gaat het?", "Iets minder diep?", "Okay", "Iets minder hard?", "Okay". Uiteindelijk vonden we zo een manier die voor beiden "Okay" was.

Evelin heeft een mooi (gepiercet) en zeer strak poesje. Dit plus het uitzicht op haar petite body, maakte het neuken toch best wel geil. Klaarkomen zou zo echter niet lukken, en andere posities zaten er niet in, daarom met een blowjob geëindigd. Dit deed Evelin lekker afwisselend en vol overgave, soms alsof ze hem op wou eten. Beetje schuldgevoel ook denk ik. Na lange tijd pijpen en deepthroaten uiteindelijk – staand - vanuit mijn tenen, in Evelin's mond klaargekomen (€30,- extra….).

Mijn ervaring is atypisch, daarom had ik eigenlijk geen review willen schrijven. Omdat mijn korte post hierover in het draadje over Daniëlle verwijderd is (want niet on-topic), toch maar deze recensie. Mannen met een geslacht van gemiddelde grootte kunnen met Evelin vast een leuke tijd hebben. Als je van 'petite' dames houdt (Evelin's foto's zijn waarheidsgetrouw), met een strak poesje, die erg haar best doet, vol overgave pijpt, vriendelijk is in het contact, redelijk goed Engels spreekt, en in een prettige ruimte ontvangt, dan past Evelin in het profiel.

Minpuntje blijft het in rekening brengen van iedere seksuele handeling. Het bezwaar vind ik niet zozeer de kosten, maar dat het de sfeer verkloot. Als mij bij aanvang van een date verteld wordt dat ik voor beffen en vingeren moet betalen, dan lost de hele "GFE" daarmee op in damp. Danielle was een van mijn favorieten omdat we tijdens een afspraakje beiden evenveel bezig waren met het geven en ontvangen van genot. Daar was nu geen sprake van. Misschien dat Evelin, als ze meer bekend is in Nederland, stopt met die eindeloze "menukaart"; dat zou een stap in de goede richting zijn.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2591198-evelin#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag ook deze dame bezocht :) was nieuwsgierig geworden en een afspraak was dan ook snel en makkelijk gemaakt!
Aangekomen in de opgegeven straat de auto geparkeerd en haar geappt.. kreeg netjes het adres door, welke een straat verder was, gelukkig maar aangezien het op zondag gratis parkeren daar is en het bomvol stond met auto's, blij dat ik vlakbij was!
Aangebeld bij de voordeur, kwam ze me daar ophalen, op zich wel te begrijpen want het zit wat apart in elkaar dat gebouw!
Bij binnenkomst netjes de schoenen uit, dat vroeg ze me specifiek, veel van de oost europa dames vinden dat belangrijk! Afijn ik achter haar aan de slaapkamer in, en daar begon ze zich gelijk van haar lingerie te ontdoen, half op de telefoon nog bezig, gaf ze me aan de kleren op de stoel te kunnen leggen☺️ Ik had de gedachte dat ze me voor zou gaan naar de badkamer, maar ik mocht gelijk op bed gaan liggen, prima want had thuis ook gedoucht maar t viel me wel op... Ja de bekende natte doekjes kwamen er wel aan te pas..
Ze gaf me aan toen ik op bed lag, wat wel en niet kon en wat de extra opties waren😃 Nou prima, want dan heb je maar duidelijkheid, ik had gekozen voor een gewoon uurtje zonder extra's, gaf haar aan als ik dit nog wilde, het haar zou aangeven!
Evelin viel meteen aan op mijn pik, ze begon heerlijk te zuigen met haar heerlijke warme mondje en ik weet niet hoe ze het doet, maar het was zo godse lekker, dat ik eigenlijk veels te snel klaarkwam en mijn witte goud toch in haar mond deponeerdeo_O daar ging de eerste extra betaalde optie hahaha, Evelin ging de boel wat schoonmaken en spuugde mijn zaad uit in een paar tissues en nam een paar slokken water uit een fles die in de kamer stond, ik dacht nou, nu rent ze naar de badkamer, maar nee..... Ze kwam naast me zitten, hebben wat gepraat, waarbij ze me aangaf me een massage te willen geven, dit deed ze prima, wel kort dat dan weer wel!
Ik mocht me omdraaien zodat we aan de tweede ronde konden beginnen, heerlijk zuigwerk werd voortgezet, om vervolgens on top een lekker ritje te maken... Dit duurde een poosje, maar ik had zin om in missionaris verder te gaan en heb na een ca. 10 minuten het rubbertje volgeschoten;)
Evelin gaf me aan het wel leuk te vinden in Nederland maar vertelde me ook dat ze vandaag terug ging naar Duitsland, eigenlijk best jammer want had best zin om nog es naar haar toe te gaan! Ze vroeg me nog of ik ergens een werkplek wist te vinden want dat zou het grootste obstakel zijn, om de reden of ze wel of niet meer terugkomt naar Nederland, hopelijk vindt ze iets, zodat ik nog es een uurtje van haar kan genieten!
Ik lees in de recensie hierboven dat finisch in het mondje 30 euro extra kost, mij vroeg ze 50 euro hahaha, dat was dan waarschijnlijk al incl. de fooi van 20, zoals mijn voorganger ook had betaald. Met de prijzen doet ze volgens mij maar een beetje wat..... Vraag me af of ze veel werkervaring heeft in dit vak, heb ik het eigenlijk niet met haar over gehad.
Al met al was het een leuke date en vondtik het oprecht een vriendelijke meid, met een super lijf, mooie tietjes en tepels erop, heerlijk! de tattoo's hoeft voor mij niet maar het zij zo, Herhalingsgevaar indien mogelijk, JA
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Evelin langsgeweest en ik vond het een geslaagde ervaring.
Na het eerste appcontact wil ze even videobellen om te kijken wat voor vlees ze in de kuip heeft.
Afspraak maken ging vlot en bij aankomst deed ze inderdaad al half naakt open.
Na het financiële gedeelte afgehandeld te hebben en uitgekleed te hebben ging ik met haar op bed liggen.
Toen kwamen alle extra's ter sprake. Gelukkig had ik me daar al op voorbereid dankzij jullie ;)
Het kwam er op neer dat bijna alles wel mogelijk is (tegen betaling uiteraard).
Omdat ze een erg mooi kutje heeft, incl piercing, besloot ik om nog 20 euro bij te leggen voor beffen.
Daar begon ik ook mee en ze kreunde lekker mee. Na een tijdje kwam ze klaar (of fakete goed, zoals eerder gememoreerd zolang ik het verschil niet merk is mij het om het even).
Daarna wilde ik eigenlijk meteen aan de slag want ik was erg opgewonden geraakt en wist dat ik het niet lang ging volhouden. Maar ze stond er op dat ze me wilde pijpen eerst om te laten zien hoe goed ze daar in was. Dat kon ze idd goed alleen wilde ik het niet te lang laten doorgaan anders was ik al klaar voordat het echte werk nog moest beginnen :) Rubbertje erom en in missionaris afgemaakt.
Nog even leuk nagepraat en heb best wel kunnen lachen met dr.
Ze blijft sowieso nog 2 / 3 weken in Amsterdam en hoopt langer te kunnen blijven, in ieder geval in Nederland.

Kort samengevat, leuke meid, in het echt vind ik dr leuker dan op de helft van haar foto's. Lichaam met alles erop en eraan is ook prima.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2591198-evelin#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgaande op andere reviews heb ik haar ook maar eens een berichtje gestuurd op WhatsApp. Het was rond 22:30 en ik had geluk dat ik nog snel bij haar terecht kon.

Aangekomen zag ik gelijk dat ze er precies zo uit ziet als op de foto's slank, kleine maar parmantige tieten paar tattoos maar die storen niet. Ze was gelijk zeer vriendelijk en ik voelde mij op mijn gemak. Ik heb een uur genomen voor 150 zonder extras.

Ze bood me aan om eerst even te douchen en toen ik terug kwam stond ze al naakt klaar, wat een heerlijk lijf! Ze vertelde dat ik 2 keer kon komen, 1x van pijpen en 1x door neuken. Extras niet besproken

Liggend op bed begon ze me te pijpen en het was heerlijk, na zo'n 10 minuten hield ik het al niet meer en gaf ik aan dat ik ging komen, ze wil niet dat je in haar mond komt wat ook wel begrijpelijk is.

Ze maakte alles netjes schoon en vroeg of ik even wou relaxen en ze gaf me een kleine massage, haar warme handen over mijn lijf maakte dat ik vrij snel al wel zin in meer had.

Daarna ging ze boven op me zitten en man wat een heerlijk gezicht, we hebben nog even doggie gedaan en daarna zij weer boven.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2591198-evelin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Evelin , vanavond 17-04 bezocht, zit nu even in Zwolle. Het is een lekkere slanke vrouw met mooie borsten met heerlijke tepels waar je lekker aan mag zuigen. Voor 200 euro een uurtje gebleven, pijpen zonder condoom is inbegrepen extra zoals , cim en tongkussen kosten extra. Dame kan heerlijk pijpen, en heeft mij heerlijk on top klaargereden , herhalinggevaar zeker aanwezig..
 
Terug
Bovenaan Onderaan