- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Squirting
- Vingeren

- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/woensdag-14-februari-aanwezig-in-bekkevoort-vanaf-14u15.html
- Totale kosten (in euro)
- 170/ uur
Gisterenavond de eerste maal met Eveline afgesproken ! 
Even wat met sms over en weer gedaan , nadien ook gebeld met haar.
Duidelijke afspraak kunnen maken , ontvangt aan de oprit van autobaan in Bekkevoort.
Locatie oké en discreet .
Warm welkom gekregen van Eveline , direct lekker beginnen tongzoenen .
nadien lekker opgefrist in de douche !!
eens beide fris, klaar voor actie .
en ja was voor mij heel lekker , Eveline kwam zelf ook lekker spontaan nat , houd ook van zelf verwent te worden , beffen , vingeren .....
zelf is ze super actief en lekker met haar tong, lekker tongzoenen , lekker pijpen
Ze is voorzien van een stel lekkere borsten +- goede E cup
ja ik heb er een goed adresje bij !!!

Even wat met sms over en weer gedaan , nadien ook gebeld met haar.
Duidelijke afspraak kunnen maken , ontvangt aan de oprit van autobaan in Bekkevoort.
Locatie oké en discreet .
Warm welkom gekregen van Eveline , direct lekker beginnen tongzoenen .
nadien lekker opgefrist in de douche !!
eens beide fris, klaar voor actie .
en ja was voor mij heel lekker , Eveline kwam zelf ook lekker spontaan nat , houd ook van zelf verwent te worden , beffen , vingeren .....
zelf is ze super actief en lekker met haar tong, lekker tongzoenen , lekker pijpen
Ze is voorzien van een stel lekkere borsten +- goede E cup
ja ik heb er een goed adresje bij !!!

Maar op dit moment kan ik weinig daten en al helemaal geen tijd om mijn prijzen te updaten. Als ik een prijsverhoging ga doen (meestal na opmerking boekhouder), moet ik dit kunnen verantwoorden, naar mijzelf toe en daarvoor moet ik marktonderzoek
 Maar op dit moment kan ik weinig daten en al helemaal geen tijd om mijn prijzen te updaten. Als ik een prijsverhoging ga doen (meestal na opmerking boekhouder), moet ik dit kunnen verantwoorden, naar mijzelf toe en daarvoor moet ik marktonderzoek  doen op verschillende sites en rekenen. Kruipt wel tijd in.
 doen op verschillende sites en rekenen. Kruipt wel tijd in. Alles heeft altijd te maken met de tegenspeler zeg ik. Ik verwen graag en als mijn date over de nodige kwaliteiten beschikt
  Alles heeft altijd te maken met de tegenspeler zeg ik. Ik verwen graag en als mijn date over de nodige kwaliteiten beschikt  .  Fijn om te weten dat ik je nog zal terugzien. Lieve groetjes, Eveline
.  Fijn om te weten dat ik je nog zal terugzien. Lieve groetjes, Eveline