Recensie Even, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileKlaas

Vaste klant
Forumpionier
194
09/07/21
199
41
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5546366-even
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na het zien van deze dame op de bekende site https://www.kinky.nl/advertenties/5546366-even#overview direct met haar contact gezocht via whatsapp. ze reageerde al snel na mijn eerste berichtje en een afspraak was snel gemaakt :) Klaas die kant opgereden en bij het appartementen complex even geappt dat ik er was🙌 Boven aangekomen stond Even mij al op te wachten, ze fluisterde dat ik zachtjes moest praten en lopen omdat het er allemaal erg gehorig was.... t is een kleine studio waar ze ontvangt en bloedheet daarbinnen, tjemig:p Snel de kleren uit en gevraagd of ik even mocht douchen, dat was goed, na het douchen zat ze nog met haar jeans en topje aan op het bed wat te appen, met ik denk een andere klant....Ze ontdeed zich snel van haar kleding en ik zag een heel klein petit slank lijfje, tietloos, maar wel een paar leuke knopjes erop! Daar wilde Klaas wel eens rustig op sabbelen, maar dit was allemaal wat te gevoelig voor mevrouw, dus haar aangegeven of ze me wilde pijpen en ja dat wilde ze wel, uiteraard kwam er weer een tsunami aan tissuepapier aan te pas, heel herkenbaar bij mijn eerdere dates met de al vaker beschreven Yuki en Linda, zij zijn nog steeds mijn favoriet, maar wilde Even ook ontdekken! Tijdens het pijpen continu met dat papier erbij, ze deed wel erg haar best om met haar tongetje mijn ballen te teasen, heerlijk gevoel was dat zeg, vervolgens begon ze Klaas zachtjes te pijpen, heel rustig maar met gevoel, heerlijk dacht ik nog, al genietend zo eens circa 15 minuten hiervan genoten te hebben, wilde Even ook neuken:D ze ging op het bed liggen en Klaas kon losgaan, heerlijk kutje die zonder glijmiddel steeds natter en natter werd, heerlijk gevoel, enigste minputje vond ik wel het schaamhaar, dat hoeft dan voor mij niet, maar het prikte of irriteerde mijn gladgeschoren pik gelukkig niet:) Ik heb haar na een minuut of 10 volgespoten, waarna zij mij wilde schoonmaken en me vroeg of ik nog massage wilde, hier ben ik niet op ingegaan omdat mijn werkplanning ook doorgang moest hebben en het me anders weer te laat zou gaan worden, had wel voor een uur betaald, maar afijn, prima date! Heb wel het gevoel dat er een booker tussen zit want echt een gesprek voeren was niet mogelijk. Ze vertelde me wel dat ze uit Duitsland kwam en deze week waarschijnlijk al weer terug ging! Dus wil je deze Yuki Yuki look a like proberen (ze heeft zelfs bijna dezelfde reet als Yuki, zag ik op een van de foto's), have fun! prima naturel vrouwtje zonder tatoo's en andere gekkigheid, herhalingsgevaar wie weet, als ze weer es terugkomt🙌
 
Terug
Bovenaan Onderaan