Even een realistischer beeld scheppen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die bij de Bijenkorf werkt heeft ook sociale skils en kunnen ook met mensen omgaan, maar die krijgen maar het minimumloon van € 10,60 per uur. :unsure:
En kosten voor de bijenkorf 30 euro per uur ... wanneer een DVP 30 euro per uur zou vragen is natuurlijk een droom van iedere man ... maar is het realistisch ?
 
We moeten ook echt wel verschil maken tussen de (cowboy) dvp's die hier een paar maanden heen komen om hun slag te slaan, en daarna stoppen of naar een ander land of stad gaan en een dvp die het echt legaal en professioneel doet en dus ook een echte klantenkring opbouwt.
Want?

1. Wij als klant kunnen moeilijk zien of ze wel/niet belasting betalen
2. Legaal? Hoe moeten wij dat bepalen? Als ze NL spreekt is het legaal? De hele branche is zo grijs dat volgens mij 99% van de dames niet eens weet was "legaal" precies inhoudt?
3. Genoeg dames die hier om de paar maanden werken bouwen wel degelijk een klantenkring op. Sterker nog. De dames met de BESTE recensies komen uit het buitenland en werken hier paar maanden en gaan dan weer paar maanden naar huis
4. Wanneer is het professioneel?
 
Want?

1. Wij als klant kunnen moeilijk zien of ze wel/niet belasting betalen
2. Legaal? Hoe moeten wij dat bepalen? Als ze NL spreekt is het legaal? De hele branche is zo grijs dat volgens mij 99% van de dames niet eens weet was "legaal" precies inhoudt?
3. Genoeg dames die hier om de paar maanden werken bouwen wel degelijk een klantenkring op. Sterker nog. De dames met de BESTE recensies komen uit het buitenland en werken hier paar maanden en gaan dan weer paar maanden naar huis
4. Wanneer is het professioneel?
er zijn ook goede buitenlandse dvps soms heb ik ze liever om dat zij met andere normen en waarden zijn groot gebracht dan wij
 
Iemand van 25 kan ook al veel mee gemaakt hebben die iemand van 40 of 50 nog niet heef mee gemaakt
Dat is allemaal zo cliché, net zoiets als 'ik ben liever arm en gelukkig dan rijk en ongelukkig'.
Nou, ik ben liever rijk en gelukkig 😤
Dan zijn er ook nog mensen die beweren dat roken niet ongezond is want ze hebben een opa die 100 is geworden en altijd heeft gerookt hoor
 
er zijn ook goede buitenlandse dvps soms heb ik ze liever om dat zij met andere normen en waarden zijn groot gebracht dan wij
Eerlijk gezegd moet ik niks hebben van Nederlandse prostituees. Maar ik merk, dat ik daar niet de enige in bent.
Van buitenlandse prostituees kan je nog zeggen dat ze het uit armoede doen, maar van dames die in Nederland of Vlaanderen zijn opgegroeid, begrijp ik dat niet zo goed.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het niet zozeer erg, maar volgens mij was de insteek van de topic startster nu juist aan te geven dat DVP's helemaal niet zoveel verdienen als we denken.
Dit topic lezende, kom ik juist tot de conclusie dat de verdiensten enorm hoog zijn.
Oei dan heb je het fout begrepen. Ik besef dat IK heel goed mijn boterham verdien. Nergens ga je mij daarover horen klagen. Ook kwam dit aan bod in mijn eigen blog waar ik de lonen te horen kreeg van mijn collega's.
MAAR: en dit is mijn punt. Niet alle sekswerkers verdienen super veel. Daarom vraag ik om niet alle sekswerkers over dezelfde kam te scheren en ook gewoon om hier op het forum wat respectvoller te zijn.

Dus nogmaals: ik probeer hier niemand te overtuigen dat sekswerkers weinig verdienen. Nooit gezegd en ga ik nooit zeggen. Maar er zijn nu eenmaal gradaties zoals overal in onze bevolking.
 
Eerlijk gezegd moet ik niks hebben van Nederlandse prostituees. Maar ik merk, dat ik daar niet de enige in bent.
Van buitenlandse prostituees kan je nog zeggen dat ze het uit armoede doen, maar van dames die in Nederland of Vlaanderen zijn opgevoed, begrijp ik dat niet zo goed.
Doe jij het liever met een sekswerker die uit armoede in het vak is gegaan dan met iemand die het niet uit nood doet en misschien wel plezier heeft in het werk?
 
@Lisa Lefèvre als je alles had gelezen dan had je ook geweten dat ALS er DVPs zijn die minder verdienen per maand dat hoofdzakelijk komt omdat ze het werk gewoon part-time doen.
 
Dat is allemaal zo cliché, net zoiets als 'ik ben liever arm en gelukkig dan rijk en ongelukkig'.
Nou, ik ben liever rijk en gelukkig 😤
Dan zijn er ook nog mensen die beweren dat roken niet ongezond is want ze hebben een opa die 100 is geworden en altijd heeft gerookt hoor
Geluk kan je niet komen dat moet je maken
 
@Lisa Lefèvre als je alles had gelezen dan had je ook geweten dat ALS er DVPs zijn die minder verdienen per maand dat hoofdzakelijk komt omdat ze het werk gewoon part-time doen.
Nee Gerard ik heb niet alles gelezen nee. Want het is hier toch heel de tijd hetzelfde geleuter. Heel dit topic is weer krom getrokken door mensen die er in mijn ogen niets van kennen.

Ik vraag om respect voor sekswerkers, krijg je hier weer pagina's vol gezaag.
Daarom reageer ik enkel op berichten waarin ik ben geciteerd. Voornamelijk de vorige, omdat er daar woorden in mijn mond werden gelegd die ik niet heb uitgesproken.

Fijn dat jij zoals altijd heel erg correct en objectief alles leest en pas na lang denken reageert.
Petje af, neem het hier maar over ☺️ slaapwel
 
Doe jij het liever met een sekswerker die uit armoede in het vak is gegaan dan met iemand die het niet uit nood doet en misschien wel plezier heeft in het werk?
Dat is niet wat ik bedoel @Krekel.
Nederlandse en Vlaamse dames hebben genoeg kansen en mogelijkheden om een andere baan te vinden. Ik weet dat dat misschien een beetje vreemd klinkt van iemand die dvp bezoekt, maar ik bezoek bewust geen nederlandse dames. In de regel voel ik mij fysiek meer aangetrokken tot een dame met een licht kleurtje en vind ik vaak de nederlandse dames in zijn algemeenheid niet mooi genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Doe jij het liever met een sekswerker die uit armoede in het vak is gegaan dan met iemand die het niet uit nood doet en misschien wel plezier heeft in het werk?
Lees reviews hier en je hebt je antwoord op SCHAAL

De meeste mannen? Bezoeken dames die jij in de armoede hoek zal plaatsen (lees Oost Europese of Zuid Amerikaanse dames) en je trekt ten onrechte de conclusie dat deze het dus automatisch niet met plezier doen.

Daarnaast, kan jij 20 dames aanwijzen die het werk NIET uit "armoede" doen of niet uit "nood"? Maar dus DVP worden omdat het een bewuste carriere keus was? En nee. De dames die hier schrijven zijn uitgesloten want die groep is NIET representatief

Ergens in het multiversum is er een wereld waar alle dames voldoende inkomsten hebben uit ander beroep en puur soms DVP zijn omdat het sexverslaafde wezens zijn. Echter is dat niet het geval op onze planeet...
 
Nee Gerard ik heb niet alles gelezen nee. Want het is hier toch heel de tijd hetzelfde geleuter. Heel dit topic is weer krom getrokken door mensen die er in mijn ogen niets van kennen.

Ik vraag om respect voor sekswerkers, krijg je hier weer pagina's vol gezaag.
Daarom reageer ik enkel op berichten waarin ik ben geciteerd. Voornamelijk de vorige, omdat er daar woorden in mijn mond werden gelegd die ik niet heb uitgesproken.

Fijn dat jij zoals altijd heel erg correct en objectief alles leest en pas na lang denken reageert.
Petje af, neem het hier maar over ☺️ slaapwel
Er is hier niemand die zegt dat je DVPs (of welk mens dan ook) zonder respect moet behandelen.
Korte discussie dus ;)

Sterker nog. Als iemand respectloos gedrag vertoont hier (in bv recensie) krijgt ie daar ook commentaar op.
 
Je zou maar neuken uit plezier en niet uit noodzaak.
En daar nog eens geld mee verdienen omdat je het goed kan ook 😜🤣

Wake up call: Seks is voor vrouwen niet alleen uit noodzaak. Sekswerk ook niet. Al helemaal niet omdat je verder niks anders kan.
Zo een denkwijze noemen ze ook wel een vooroordeel hebben over anderen 👌🏽
 
My 2 cents

Ik heb best wat ervaring bij een specifieke deelpopulatie nml de latina dames/transen.

In het algemeen ziet hun plaatje er als volgt uit

1. Ze 'werken' meestal vanaf dat ze wakker worden (12:00-14:00) tot in de nacht (02:00-05:00). Dit houdt in dat ze beschikbaar zijn maar vaak tussendoor andere dingen doen (shoppen, uit eten, uitjes, of chillen). Dit geeft een theoretisch window van 12:00, waarvan in de praktijk 09:00 beschikbaar is.

2. Via de advertenties komen de aanvragen binnen, hetzij telefonisch, hetzij via WA. De drukke tijden zijn in de middag vanaf 16:00 tot 21:00., met uitloop naar 22:00. Nachten zijn 'langweilig' met veel lege uren, tenzij een meestal vaste klant voor een paar uur komt (tegen aangepast tarief) voor sex, relax en vaak drinken of gebruiken. De beste dagen zijn vrijdag en zaterdag, met uitloop naar zondag. Meestal wordt er zondag en nog een dag niet gewerkt. De goede sexwerkers zitten even ruw gecalculeerd op 3 x 35% en 2 x 75% van hun beschikbare tijd. Dus ruweg 20 uur per week zien ze klanten. 20 x 200 = 4.000 per week. Met een range van 1.000 tot 8.000

3. Dit zijn omzet bedragen. Hun kosten zijn relatief redelijk. 7 x 100 huisvesting, 7 x eten, drinken, shopping en middelen. Laten we zeggen 1.500 per week.

4. Dus netto 4.000 - 1.500 = 2.500 per week voor een 'good earner'. Er wordt nogal gereisd, tripjes gemaakt en ook pauze voor een normaal leven gehouden. Netto inzet van 3 weken per 10 maanden per jaar komt dan rond de 75K. Dit is natuurlijk erg veel geld, waar zeker in het land van herkomst een hoop mee gedaan kan worden.

5. Dit is mijn inschatting voor een mooie strakke twintiger, latina die compleet zwart werkt en goede service levert zodat er veel repeat business is.

6. Mijn inschatting van deze getallen (die een gemiddelde vormen met flinke uitschieters naar beneden en boven) is gebaseerd op de lange vaak nachtelijke gesprekken met een flink aantal 'vriendinnen' uit deze doelgroep over de jaren heen, op het gezamenlijk maken van cash-projecties voor specifieke doelen (operaties, huizen in land van oorsprong) en inzage in een behoorlijk aantal werktelefoons.

7. Dames die via een privehuis werken waarin het huis een aandeel neemt, die minder uren werken en waar belasting wordt betaald moeten mijn inziens behoorlijk aan de bak om netto meer dan modaal-bruto a 38.000 (dus rond 3.200 netto) mee naar huis te nemen. Hierbij neem ik even aan dat de uren en tarieven gelijk zijn, dat het aandeel van het huis ongeveer 50% bedraagt met een belastingdruk van 30% en de kosten wegvallen.

8. Voor raamdames heb ik geen inschatting kunnen maken.

9. Dames die privé ontvangen maar wel belasting betalen houden het deel van het huis, maar hebben weer meer onkosten. Zij zullen iets hoger dan 45-50K netto uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
My 2 cents

Ik heb best wat ervaring bij een specifieke deelpopulatie nml de latina dames/transen.

In het algemeen ziet hun plaatje er als volgt uit

1. Ze 'werken' meestal vanaf dat ze wakker worden (12:00-14:00) tot in de nacht (02:00-05:00). Dit houdt in dat ze beschikbaar zijn maar vaak tussendoor andere dingen doen (shoppen, uit eten, uitjes, of chillen). Dit geeft een theoretisch window van 12:00, waarvan in de praktijk 09:00 beschikbaar is.

2. Via de advertenties komen de aanvragen binnen, hetzij telefonisch, hetzij via WA. De drukke tijden zijn in de middag vanaf 16:00 tot 21:00., met uitloop naar 22:00. Nachten zijn 'langweilig' met veel lege uren, tenzij een meestal vaste klant voor een paar uur komt (tegen aangepast tarief) voor sex, relax en vaak drinken of gebruiken. De beste dagen zijn vrijdag en zaterdag, met uitloop naar zondag. Meestal wordt er zondag en nog een dag niet gewerkt. De goede sexwerkers zitten even ruw gecalculeerd op 3 x 35% en 2 x 75% van hun beschikbare tijd. Dus ruweg 20 uur per week zien ze klanten. 20 x 200 = 4.000 per week. Met een range van 1.000 tot 8.000

3. Dit zijn omzet bedragen. Hun kosten zijn relatief redelijk. 7 x 100 huisvesting, 7 x eten, drinken, shopping en middelen. Laten we zeggen 1.500 per week.

4. Dus netto 4.000 - 1.500 = 2.500 per week voor een 'good earner'. Er wordt nogal gereisd, tripjes gemaakt en ook pauze voor een normaal leven gehouden. Netto inzet van 3 weken per 10 maanden per jaar komt dan rond de 75K.

5. Dit is mijn inschatting voor een mooie strakke twintiger, latina die compleet zwart werkt en goede service levert zodat er veel repeat business is.

6. Mijn inschatting van deze getallen (die een gemiddelde vormen met flinke uitschieters naar beneden en boven) is gebaseerd op de gesprekken met een flink aantal 'vriendinnen' uit deze doelgroep over de jaren heen, op het gezamenlijk maken van cash-projecties voor specifieke doelen (operaties, huizen in land van oorsprong) en inzage in een behoorlijk aantal werktelefoons.

7. Dames die via een privehuis werken waarin het huis een aandeel neemt, die minder uren werken en waar belasting wordt betaald moeten mijn inziens behoorlijk aan de bak om netto meer dan modaal-bruto a 38.000 mee naar huis te nemen. Hierbij neem ik even aan dat de uren en tarieven gelijk zijn, dat het aandeel van het huis ongeveer 50% bedraagt met een belastingdruk van 30% en de kosten wegvallen.

8. Voor raamdames heb ik geen inschatting kunnen maken
Voor het eerst ben ik het eens met een berekening ❤️ love it
 
7. Dames die via een privehuis werken waarin het huis een aandeel neemt, die minder uren werken en waar belasting wordt betaald moeten mijn inziens behoorlijk aan de bak om netto meer dan modaal-bruto a 38.000 mee naar huis te nemen. Hierbij neem ik even aan dat de uren en tarieven gelijk zijn, dat het aandeel van het huis ongeveer 50% bedraagt met een belastingdruk van 30% en de kosten wegvallen.

8. Voor raamdames heb ik geen inschatting kunnen maken
In NL pakt t privehuis ongeveer 60% van de prijs die de klant betaald. Als ze 50% pakken moet je vaak zelf nog belasting afdragen. .
Soms betaal je als dvp ook nog dag of nacht geld.
Condooms en dergelijke koop je ook nog..

En de vrijheid om weg te gaan is heel beperkt. Omdat je beschikbaar hoort te zijn voor eventuele klanten...

En tijdens voetbal zit je er vaak voor niks lol, zo ook tijdens de vakantie periodes.
 
Eerlijk gezegd moet ik niks hebben van Nederlandse prostituees. Maar ik merk, dat ik daar niet de enige in bent.
Van buitenlandse prostituees kan je nog zeggen dat ze het uit armoede doen, maar van dames die in Nederland of Vlaanderen zijn opgegroeid, begrijp ik dat niet zo goed.
Er zijn vlaamse en nederlandse damens die sexwerker zijn om dat ze de job graag doen of het is deel van hun kinks en sex leven

Wat ik bedoel is dat opvoeding veel maakt mensen die in west europa gaan meer opgevoed zijn van je moet studeren dat je een goed betaalde job hebt en dan ga je gelukkig worden terwijl mensen in zuid amirika of oost europa meer opgevoed word van wees gelukkig met wat je hebt
 
In NL pakt t privehuis ongeveer 60% van de prijs die de klant betaald. Als ze 50% pakken moet je vaak zelf nog belasting afdragen. .
Soms betaal je als dvp ook nog dag of nacht geld.
Condooms en dergelijke koop je ook nog..

En de vrijheid om weg te gaan is heel beperkt. Omdat je beschikbaar hoort te zijn voor eventuele klanten...

En tijdens voetbal zit je er vaak voor niks lol, zo ook tijdens de vakantie periodes.
Het is ook niet mogelijk om hier een exacte wetenschap te maken en zo moet mijn post niet worden gezien.

Een leidraad is het wel denk ik met voornamelijk de bedoeling aan te geven dat er een behoorlijke stratificatie in de inkomsten zit en er echt niet 100% kan worden gewerkt.

In het algemeen is het 'hard earned money' aangezien je een zeer persoonlijke service verleend en je nu eenmaal niet met iedereen dezelfde klik hebt.

Voor de privehuizen ben ik uitgegaan van 50% plus 30% belasting.

Voor goedkope condooms 😀
 

Bijlagen

  • A5864E41-AF97-4A9E-9B75-2045CD76D3FD.jpeg
    A5864E41-AF97-4A9E-9B75-2045CD76D3FD.jpeg
    80,4 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
My 2 cents

Ik heb best wat ervaring bij een specifieke deelpopulatie nml de latina dames/transen.

In het algemeen ziet hun plaatje er als volgt uit

1. Ze 'werken' meestal vanaf dat ze wakker worden (12:00-14:00) tot in de nacht (02:00-05:00). Dit houdt in dat ze beschikbaar zijn maar vaak tussendoor andere dingen doen (shoppen, uit eten, uitjes, of chillen). Dit geeft een theoretisch window van 12:00, waarvan in de praktijk 09:00 beschikbaar is.

2. Via de advertenties komen de aanvragen binnen, hetzij telefonisch, hetzij via WA. De drukke tijden zijn in de middag vanaf 16:00 tot 21:00., met uitloop naar 22:00. Nachten zijn 'langweilig' met veel lege uren, tenzij een meestal vaste klant voor een paar uur komt (tegen aangepast tarief) voor sex, relax en vaak drinken of gebruiken. De beste dagen zijn vrijdag en zaterdag, met uitloop naar zondag. Meestal wordt er zondag en nog een dag niet gewerkt. De goede sexwerkers zitten even ruw gecalculeerd op 3 x 35% en 2 x 75% van hun beschikbare tijd. Dus ruweg 20 uur per week zien ze klanten. 20 x 200 = 4.000 per week. Met een range van 1.000 tot 8.000

3. Dit zijn omzet bedragen. Hun kosten zijn relatief redelijk. 7 x 100 huisvesting, 7 x eten, drinken, shopping en middelen. Laten we zeggen 1.500 per week.

4. Dus netto 4.000 - 1.500 = 2.500 per week voor een 'good earner'. Er wordt nogal gereisd, tripjes gemaakt en ook pauze voor een normaal leven gehouden. Netto inzet van 3 weken per 10 maanden per jaar komt dan rond de 75K. Dit is natuurlijk erg veel geld, waar zeker in het land van herkomst een hoop mee gedaan kan worden.

5. Dit is mijn inschatting voor een mooie strakke twintiger, latina die compleet zwart werkt en goede service levert zodat er veel repeat business is.

6. Mijn inschatting van deze getallen (die een gemiddelde vormen met flinke uitschieters naar beneden en boven) is gebaseerd op de lange vaak nachtelijke gesprekken met een flink aantal 'vriendinnen' uit deze doelgroep over de jaren heen, op het gezamenlijk maken van cash-projecties voor specifieke doelen (operaties, huizen in land van oorsprong) en inzage in een behoorlijk aantal werktelefoons.

7. Dames die via een privehuis werken waarin het huis een aandeel neemt, die minder uren werken en waar belasting wordt betaald moeten mijn inziens behoorlijk aan de bak om netto meer dan modaal-bruto a 38.000 (dus rond 3.200 netto) mee naar huis te nemen. Hierbij neem ik even aan dat de uren en tarieven gelijk zijn, dat het aandeel van het huis ongeveer 50% bedraagt met een belastingdruk van 30% en de kosten wegvallen.

8. Voor raamdames heb ik geen inschatting kunnen maken
Ziet er allemaal heel plausibel uit, maar waarom bij punt 3 wordt er €1500 in mindering gebracht voor eten, huisvesting enz?

Bij mij gaan deze kosten toch ook van m'n netto inkomsten af.
Niet dat ik €100 pd huisvesting heb, maar eten enz. wel natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal heel plausibel uit, maar waarom bij punt 5 wordt er €1500 in mindering gebracht voor eten, huisvesting enz?

Bij mij gaan deze kosten toch ook van m'n netto inkomsten af.
Om met name het verschil tussen omzet en netto te verduidelijken.

En deze kosten (behalve misschien het eten) zijn weldegelijk zakelijk. De privé huisvestingskosten van bijv het appartement in Madrid tel ik hierin niet mee en die lopen wel elke maand netjes door 😀
 
Als elke man die loopt te zeiken over DVP's die teveel verdienen nou gewoon ging stoppen met wandelen, dan is het probleem ook opgelost?

Maar nee hoor mevrouwtje DVP, hier is 150 euro en nu druk ik gelijk mijn penis in joun mond, eigenlijk ben je veel te duur maar goed, je moet wat, hé? Haha!

Je houd het zelf ook in stand, sommige hier zeggen dat ze 'prima zonder betaalde sex kunnen neuken' waarom ga je op dat gebied dan niet gewoon verder uitbreiden. Stuk of 10 vaste scharreltjes per jaar en je bent klaar én je houd geld in je buutse over.

Man we zijn alweer 16 pagina's verder met gejank over wat rechtvaardig is.
150 euro 200 euro 300 euro, wat maakt het ook een ene flikker uit man, betaal wat je wil betalen aan een dame.

Wat een treurig kattengejank aldoor. En dan vinden sommige, dat mensen zoals IK het forum verpesten. Als sommige prijs zeikers hier in een een oude Groningse stamkroeg zouden komen krijg je gewoon een klap op je bek met al dat irritante gezeur steeds.
 
Geluk kan je niet komen dat moet je maken
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen, ik koppel rijk en gelukkig zijn ook niet aan elkaar, ik heb het over cliché uitspraken dat het niet altijd het 1 of het ander hoeft te zijn, dus: of arm en gelukkig of rijk en ongelukkig, dat soort onzin clichés maken veel mensen ervan, dan zeg ik, ik ben liever rijk en gelukkig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan