Even een realistischer beeld scheppen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal het je nog sterker vertellen; ik vind dat de dames helemaal zelf mogen weten wat ze vragen. Zo werkt het in de vrije markt.
Ik heb mijn twijfels of het uiteindelijk verstandig is, maar dat is een andere dicussie.

Maar (en daar ging het topic over): DVP's hebben echt hoge verdiensten.
Klopt. Ik weet van enkele van mijn favorieten wat ze ongeveer per maand verdienen. Kan variëren maar gemiddeld genomen is het echt heel veel geld
 
Ik zal het je nog sterker vertellen; ik vind dat de dames helemaal zelf mogen weten wat ze vragen. Zo werkt het in de vrije markt.
Ik heb mijn twijfels of het uiteindelijk verstandig is, maar dat is een andere dicussie.

Maar (en daar ging het topic over): DVP's hebben echt hoge verdiensten.
Hoe je draait of keert ik kan mij er wel in vinden. En iedereen mag zijn mening geven. Ik zelf mag ook zeggen dat ik geen slecht loon per maand heb als productie chef.
Met de legale voordelen
 
Ik zal het je nog sterker vertellen; ik vind dat de dames helemaal zelf mogen weten wat ze vragen. Zo werkt het in de vrije markt.
Ik heb mijn twijfels of het uiteindelijk verstandig is, maar dat is een andere dicussie.

Maar (en daar ging het topic over): DVP's hebben echt hoge verdiensten.
Afhankelijk van hoeveel uur ze per week werken, en de meeste doen dit werk maar een paar uur per week.
Als ze dit werk 40 uur per week zouden doen (wat ook niet echt realistisch is) met een gemiddeld uurtarief van €200 zouden ze bruto en theoretisch €32.000 per maand verdienen..
Dat haalt de minister president bij lange na niet eens. :ROFLMAO:
 
Dan lees je toch niet heel erg goed; want ik geef nota bene een rekenvoorbeeld in deze draad.
Hoe weet je dat je voorbeeld klopt? Ik vele op speculatie gebaseerde rekenvoorbeelden gezien op dit forum en het is niet meer dan speculatie.
 
We weten het dus niet.
Jawel. Zie post van studie uit de UK.

Samengevat wat nu (wetenschappelijk onderbouwd weten)
1. Uur tarief is hoog (in vergelijking tot andere branches)
2. Veel dames werken minimaal aantal uren (en dus parttime!)
3. Daardoor zijn hun netto inkomsten vaak lager (10u is normaal in the UK)
 
Niet alle DVP's vragen 200 euro per uur hoor...

Er zijn ook nog dames beschikbaar voor 100 euro /uur

Bij een tandarts (heb ik eens een half uur gelegen voor 90 euro) en bij dokter , bakker of loodgieter ben ik nog niet klaargekomen zodoende de dames zijn hun geld zeker waard 😁
 
Niet alle DVP's vragen 200 euro per uur hoor...

Er zijn ook nog dames beschikbaar voor 100 euro /uur

Bij een tandarts (heb ik eens een half uur gelegen voor 90 euro) en bij dokter , bakker of loodgieter ben ik nog niet klaargekomen zodoende de dames zijn hun geld zeker waard 😁
Klopt, maar ik zie er ook al voor €300 per uur of meer..
Een tandarts heeft een hele lange studie moeten doen voor hij z'n beroep uit mag oefenen, en heeft op zich een heel kunstig en moeilijk beroep wat veel concentratie vergt de hele dag door.
Moet ook heel regelmatige hele dure apparaten kopen met bijbehorende keuringen, certificaten enz.. enz.
Er zijn er ook maar weinig van, dus realistisch gezien zou deze dus meer moeten verdienen dan een DVP.. dit is niet het geval.
 
@Roxas
Precies.

Ik ben succesvol in mijn werk, want doe het met plezier, krijg veel waardering en ben degene waar anderen op terugvallen als men hulp nodig heeft. Ben een graag geziene collega op mijn werk.

Ik ben materialistisch gezien succesvol, want ik heb in mijn eentje een ruime gezinswoning kunnen kopen. Rij een goede auto, heb allerlei luxe tot mijn beschikking die niet iedereen zal hebben.

Ik ben op persoonlijk vlak succesvol, want ik ken mijn karakter, weet waaraan ik moet werken, maar ook waar mijn sterke kanten liggen en hoe die te gebruiken. Kortom, zelfbewust elke dag een stapje beter.

Ik ben succesvol in de omgang met andere mensen. Keer op keer ben ik de betrouwbare open vent gebleken die respectvol naar anderen is en makkelijk mee te praten is, of je hart bij te luchten.

Dit alles is niet bedoeld als borstklopperij, maar om aan te geven dat ik in mijn ogen (en wellicht ook van anderen) een succesvol leven heb. Tuurlijk, iedereen zijn minpuntjes, maar absoluut succesvol.

Komt daarmee al het andere aanwaaien? Staan daardoor vrouwen te trappelen om met mij kennis te maken zoals gesuggereerd werd? Nee, tuurlijk niet. Ook daarvoor moet je werken, ook al is je leven succesvol.
trots zijn op je zelf is geen borstklopperij een mens mag en moet trots zijn op wat je hebt bereikt en op wie je bent wat voor mij het grootste succes is dat ik nu al meer bereikt heb dan dat ik normaal gezien ging bereiken
 
Niet alle DVP's vragen 200 euro per uur hoor...

Er zijn ook nog dames beschikbaar voor 100 euro /uur

Bij een tandarts (heb ik eens een half uur gelegen voor 90 euro) en bij dokter , bakker of loodgieter ben ik nog niet klaargekomen zodoende de dames zijn hun geld zeker waard 😁
Een tandarts heeft vele jaren moeten studeren, voordat hij zich tandarts mag noemen, daarnaast heeft hij vaak geld moeten lenen om zijn studie te kunnen bekostigen. Dus lijkt mij die € 90,00 per half uur wel te billijken.
Kan je dat rijmen met een Oost Europese prostituee, die afkomstig is uit een boerengat die net aan de lagere school heeft afgemaakt en die € 150,00 tot € 200,00 per uur vraagt ?
 
Een tandarts heeft een hele lange studie moeten doen voor hij z'n beroep uit mag oefenen, en heeft op zich een heel kunstig en moeilijk beroep wat veel concentratie vergt de hele dag door.
Zo , ik denk vooral dat een verdienste afhangt van de kwaliteiten en talenten van iemand en niet van hun studies ... hoeveel iemand verdient hangt af van welke prijs je vraagt voor je diensten of prestaties , iemand is alleen zoveel waard dan wat er voor betaald wordt.
 
Als sekswerker moet je wel degelijk bepaalde kwalificaties hebben.. zeker niet iedere vrouw heeft die en kan dit werk doen. Je moet er toch redelijk uitzien, goede lichamelijke conditie, goed met mensen overweg kunnen, en ook nog een beetje kunnen acteren.

Helaas zijn er een aantal die niet al deze kwalificaties bezitten maar wel dit werk doen.
Dat is toch een open deur intrappen! Uiteraard hebben de dames waarmee ik sex heb de nodige kwalificaties... zou me er anders zeker niet mee inlaten! En... al die DVP's waarmee ik al waanzinnig geile sex had... OMG! Hadden die de nodige kwalificaties om mij de tijd van m'n leven te bezorgen!
Niet alles leer je op de schoolbanken he...
 
Tandarts worden zit er nu eenmaal niet zo makkelijk in voor een oosteuropese plattelandsdame. Mogelijk had ze ervoor getekend.
 
@Randall is vaak een combinatie. Veel banen met een hoger salaris vereisen nu eenmaal een bepaalde opleiding en/of ervaring.
Los daarvan heb je natuurlijk een klein groepje (5%?) selfmade milionars die toevallig op het juiste moment het juiste zijn gaan doen en een NOG kleiner groepje dat over een uniek talent beschikt waardoor ze veel verdienen.

Voor een DVP? Laten we wel wezen. Opleiding is niet relevant en zou dit beroep dus niet "hoger" plaatsen als een tandarts of doktor of whatever.

Voor ELK beroep heb je bepaalde kwaliteiten nodig. Maar laten we wel ff realistisch zijn. Zeker als je kijkt naar WIE er daadwerkelijk in praktijk als DVP werkt (en dus niet naar de DVPs die toevallig hier schrijven). Sex kunnen hebben met een vreemdeling lijkt een "kwaliteit" maar what else?
De meeste kunnen echt geen fatsoenlijk gesprek voeren (lees spreken mogelijk amper engels) dus die social skills vallen ook best mee (in praktijk).

Natuurlijk zijn er dames HBO+ opgeleid en met hele goeie skils. Maar dit is geen vereiste om DVP te worden. Bij het worden van tandarts is de opleiding (de instap drempel) dus echt wel een stuk hoger)
 
Een tandarts heeft vele jaren moeten studeren, voordat hij zich tandarts mag noemen, daarnaast heeft hij vaak geld moeten lenen om zijn studie te kunnen bekostigen. Dus lijkt mij die € 90,00 per half uur wel te billijken.
Kan je dat rijmen met een Oost Europese prostituee, die afkomstig is uit een boerengat die net aan de lagere school heeft afgemaakt en die € 150,00 tot € 200,00 per uur vraagt ?
Ik begrijp je standpunt wel ... trouwens bij een tandarts ben ik ook nog niet klaargekomen ... om een beetje in de sfeer van het wandelen te blijven :D
 
Ik begrijp je standpunt wel ... trouwens bij een tandarts ben ik ook nog niet klaargekomen ... om een beetje in de sfeer van het wandelen te blijven :D
en meestal ben je bij een tandarts weer blij als je weer buiten staat, in tegenstelling bij een dvp.
 
@Randall is vaak een combinatie. Veel banen met een hoger salaris vereisen nu eenmaal een bepaalde opleiding en/of ervaring.
Los daarvan heb je natuurlijk een klein groepje (5%?) selfmade milionars die toevallig op het juiste moment het juiste zijn gaan doen en een NOG kleiner groepje dat over een uniek talent beschikt waardoor ze veel verdienen.

Voor een DVP? Laten we wel wezen. Opleiding is niet relevant en zou dit beroep dus niet "hoger" plaatsen als een tandarts of doktor of whatever.

Voor ELK beroep heb je bepaalde kwaliteiten nodig. Maar laten we wel ff realistisch zijn. Zeker als je kijkt naar WIE er daadwerkelijk in praktijk als DVP werkt (en dus niet naar de DVPs die toevallig hier schrijven). Sex kunnen hebben met een vreemdeling lijkt een "kwaliteit" maar what else?
De meeste kunnen echt geen fatsoenlijk gesprek voeren (lees spreken mogelijk amper engels) dus die social skills vallen ook best mee (in praktijk).

Natuurlijk zijn er dames HBO+ opgeleid en met hele goeie skils. Maar dit is geen vereiste om DVP te worden. Bij het worden van tandarts is de opleiding (de instap drempel) dus echt wel een stuk hoger)
Klopt ,ik ben volledig mee hoor en ga dit ook niet tegenspreken.

Het is wat ik ook zo begreep in deze topic en dat niet alle dames over dezelfde kam moeten geschoren worden.
 
@Randall is vaak een combinatie. Veel banen met een hoger salaris vereisen nu eenmaal een bepaalde opleiding en/of ervaring.
Los daarvan heb je natuurlijk een klein groepje (5%?) selfmade milionars die toevallig op het juiste moment het juiste zijn gaan doen en een NOG kleiner groepje dat over een uniek talent beschikt waardoor ze veel verdienen.

Voor een DVP? Laten we wel wezen. Opleiding is niet relevant en zou dit beroep dus niet "hoger" plaatsen als een tandarts of doktor of whatever.

Voor ELK beroep heb je bepaalde kwaliteiten nodig. Maar laten we wel ff realistisch zijn. Zeker als je kijkt naar WIE er daadwerkelijk in praktijk als DVP werkt (en dus niet naar de DVPs die toevallig hier schrijven). Sex kunnen hebben met een vreemdeling lijkt een "kwaliteit" maar what else?
De meeste kunnen echt geen fatsoenlijk gesprek voeren (lees spreken mogelijk amper engels) dus die social skills vallen ook best mee (in praktijk).

Natuurlijk zijn er dames HBO+ opgeleid en met hele goeie skils. Maar dit is geen vereiste om DVP te worden. Bij het worden van tandarts is de opleiding (de instap drempel) dus echt wel een stuk hoger)
Hmm.. je hebt gelijk.. sociale skils en met mensen om kunnen gaan is inderdaad ook geen vereiste :unsure:
Ik heb ook wel dates meegemaakt waar amper een woord gesproken is.
Sterker nog.. ik heb super dates gehad met meiden die inderdaad amper 1 woord Engels spraken.
 
Het is wat ik ook zo begreep in deze topic en dat niet alle dames over dezelfde kam moeten geschoren worden.

Klopt maar de kaart die gespeeld wordt is "Ik verdien goed maar 90% niet". Gelijk slachtoffer kaart. En praktijk is dat dit gewoon (nog steeds) KUL Lijkt te zijn. Ja dames verdienen minder soms omdat ze daarvoor kiezen. Feit is dat op basis van fulltime inzet er genoeg facturable uren zijn voor een DVP en ze dus niet zo moet miepen.
Een advocaat/tandarts/bouwvakker kan OOK niet elk uur facturen.. En dan geneuzel "ja maar condooms en lingerie is duur" is eveneens kul als je kijkt naar de inspanning die geleverd moet worden door bv die advocaat/tandarts voordat deze uberhaupt kan beginnen met werken!

Tandarts = 6 JAAR studie.
DVP? een week ? :rolleyes:
 
Hmm.. je hebt gelijk.. sociale skils en met mensen om kunnen gaan is inderdaad ook geen vereiste :unsure:
Ik heb ook wel dates meegemaakt waar amper een woord gesproken is.
Iemand die bij de Bijenkorf werkt heeft ook sociale skils en kunnen ook met mensen omgaan, maar die krijgen maar het minimumloon van € 10,60 per uur. :unsure:
 
Hmm.. je hebt gelijk.. sociale skils en met mensen om kunnen gaan is inderdaad ook geen vereiste :unsure:
Ik heb ook wel dates meegemaakt waar amper een woord gesproken is.
Sterker nog.. ik heb super dates gehad met meiden die inderdaad amper 1 woord Engels spraken.
Het gros van de mannen hier bezoekt dames die geen woord Nederlands spreken!
Engels? Matig... zie Kelly in Almere. Haar belangrijkste skills zijn haar borsten!
Er worden hier een aantal NL dames de hemel ingeschreven vanwege hun deepthroat skills.. Ik weet niet? Maar praten met hun mond vol lijkt me knap lastig :ROFLMAO::rolleyes:

Voor goeie sex hangt het af van de instelling van de dame (en denk dat de intrinsieke motivatie belangrijk is) en de klik die je hebt.
Natuurlijk helpt het als je als DVP goed en sterk in je schoenen staat. Maar dat geldt ook voor andere beroepen. Hoog risico? Mwah... denk dat een treinconducteur meer risico loopt these days..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan