Recensie EVIE, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben hier is geweest. Is wel degelijk meisje van op de foto's maar foto's zijn wel wat bijgewerkt.
Is een koele dame, voor mij was er geen klik.
Vingeren mag niet, pijpen met condoom.
Als je gfe zoekt ben je op verkeerde plaats
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar weken geleden op een voormiddag op bezoek geweest, gezien ik de foto's van de advertentie wel aantrekkelijk vond 'én gezien de advertentie geverifieerd was door Redlights, dacht ik dat de foto's ook echt zouden zijn...).
De pluspunten: Evie is een knappe verschijning: slank, jong, strak, fijn kontje en fijne borstjes, en een mooi snoetje.
De minpunten: ze ontvangt in een appartement waar ze waarschijnlijk niet op de hoogte zijn van haar bezigheden, waardoor je aan de telefoon al de vraag krijgt om stil te zijn in de gang, én je kan niet douchen... Niet vooraf, en ook niet achteraf... Ontvangst is ook vrij zakelijk: ze doet wel pogingen tot een gesprek (wat op zich ook wel enigszins lukte), maar ondertussen kleedt ze zich uit (en verwacht ze dat jij hetzelfde doet), ze geeft je dan even een rugmassage (zonder olie, t is dus gewoon wat wrijven over je rug) en vervolgens vraagt ze je om om te draaien en gaat er een condoom over de soldaat (die nog niet eens stijf was in mijn geval: ik word niet opgewonden van wat wrijven over mijn rug). Vervolgens start ze te pijpen, wat op zich nog wel enigszins OK is (ik heb al veel slechter gehad), maar dus wel met condoom. Vervolgens wou ze volgens mij al meteen gaan klaarliggen om genomen te worden, maar ik lik heel graag, dus dat moest ik dan nog even aangeven. Bijkomend pluspuntje: heerlijk fris, jong en lekker poesje. Maar: weinig enthousiasme. Na een paar minuten begon ze al het glijmiddel klaar te nemen, en was de boodschap duidelijk: stop maar met likken, kunnen we neuken zodat je snel klaarkomt. Daarbij gaf ze ook meteen aan dat ze niet bovenop wil (blijkbaar wat last van haar heup). Jammer, want dat vind ik net een leuk standje bij knappe vrouwen :). Gestart in missionaris dan maar, wat natuurlijk ook wel aangenaam is, maar veel inzet moet je van haar niet verwachten. Vervolgens overgeschakeld naar Doggy, waarbij ze wel toelaat dat je ook je handen gebruikt om haar wat te stimuleren. Hier had ik de indruk dat ze daardoor wat enthousiaster werd, maar kan natuurlijk ook fake geweest zijn.

Na de daad was het terug aankleden, nog snel een kusje op de wang en de date zat er op.
Ik geef haar uiteindelijk nog een voldoende, en dat heeft ze quasi enkel en alleen te danken aan haar looks.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben er al geweest.
Al wat de advertentie beloofd …
maar dan niet.
De foto's, haar mooi lichaam klopt wel. Maar het luxueus karakter van de foto's strookt niet echt met een studentenkamer in de helft opgedeeld met een gordijntje.
Een douche (die je niet mag gebruiken 😳) en toiletje net voor je binnenstapt in de piepkleine ruimte met niet eens een volwaardig bed. Meer een click clack opengeplooide zetel van Ikea.
Ik had het al voelen aankomen. De buurt van het Sint Jansplein is altijd tricky. Telefoon nog voor je binnen bent met de vraag om stil te zijn in de gang.
Het enthousiasme en liefde voor wat ze doet mag je ook schrappen.
170 ballen om zo snel mogelijk klaar te komen.
Veel bla bla bla in de advertentie en dat je haar nooit zal vergeten. Dat laatste klopt. Ik ga ze nooit vergeten zodat ik niet weer dezelfde fout maak.
Let wel : geen contraire meid hoor. Maar geen spark, geen zin, lingerie beloven en in een versleten pyjama de deur openen, nee. Op naar ander en beter.
Een gemiste kans nochtans, dat figuurtje is heel fuckable.
Dus ik heb me van niks iets aangetrokken en na de pijpbeurt die evenveel passie vertoonde als een kartonnen doos mijn Johnny in haar kut geploft en een kwartiertje gas gegeven waar ze niet goed van was. Nadien gooide ze de kleenex en vochtige doekjes boos naar mij en zei : "Clean yourself"
Tja, fuck you, ik behandel je zoals jij mij behandeld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan