WHEM Evita,Mol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dame is echt zo mooi als op haar foto's. Mijn persoonlijke smaak een dikke 9 qua uiterlijk. Tot daar het leuke verhaal....
Ze doet totaal niet alles wat je overeenkomt via whatsapp en zegt dat was niet met mij maar met de manager dat je gestuurd hebt.

Nu ok 120 voor 45 minuten, is een ok prijs. Al probeerde ze wel toch even om 140 te vragen. Maar ik zei dat er 120 was afgesproken en ook op de prijslijst stond.

Soit de kamer is mooi en douche, het is idd dennenbos, een bar of kamerverhuur.

Nu ja een condoom omdoen dat kon ze niet. Dus ik denk wel dat het nog een nieuweling was. Nu ja.... facesitting deed ze wel en je mocht haar aanraken. Kussen niet, nja ik had niet het gevoel van mijn geld weg te gooien, zoals ik al wel eens heb gehad bij sommige dames bij private girls of sommige skw dames of Roemeense privé dames. Dat had ik hier niet, al was het ook allemaal niet zo super.

Dit meisje is van Litouwen.... Ik weet niet of ik nog terug ga. Ze is wel heel verzorgd, het is niet slecht.... je kan veel slechter treffen. Maar ze nam gewoon te weinig initiatief.

Als ik al terug ga, dan is het voor haar schoonheid. En hoop ik dat ze mss toch wat losser komt. Want mensen, haar gezichtje en lichaam was helemaal mijn ding. Ze is wel geen 19, denk eerder 24 ofzo maar ok daar liegen ze bijna allemaal over. Xd

Mijn geluk was dat ik best van facesitting en beffen houdt want anders was het een ruime onvoldoende.

Jammer dat ik dit zo moet schrijven want het is een lieve dame, en ze kon heel goed Engels. Ze heeft lang in Groot Brittannië gewoond.

Ga ik nog terug? Daar ben ik nog niet uit. Had ze iets minder passief geweest en getongzoend zoals ze wel zegt te doen dan had ik nu heel zeker terug gegaan. Maar nu weet ik het niet. Maar echt zonde want zo een mooie dvp ontmoet je maar zelden.

Maar wel opletten via whatsapp zegt ze 120 voor 45 minuten. Op redlights schrijft ze 140.
Het Is altijd wat opletten met oostblokdames en hun info, jammer! Maar al blij dat in tegenstelling tot de foto's bij Chinese dames. Dit tenminste accuraat is.

Ze is echt heel mooi, blijf het daarom betreuren dat ze nooit volledig doen wat ze beloven. En met de tijd zijn ze ook zelden correct. Je krijgt vaak 10 minuten of kwartier minder.
 
Laatst bewerkt:
De dame is echt zo mooi als op haar foto's. Mijn persoonlijke smaak een dikke 9 qua uiterlijk. Tot daar het leuke verhaal....
Ze doet totaal niet alles wat je overeenkomt via whatsapp en zegt dat was niet met mij maar met de manager dat je gestuurd hebt.

Nu ok 120 voor 45 minuten, is een ok prijs. Al probeerde ze wel toch even om 140 te vragen. Maar ik zei dat er 120 was afgesproken en ook op de prijslijst stond.

Soit de kamer is mooi en douche, het is idd dennenbos, een bar of kamerverhuur.

Nu ja een condoom omdoen dat kon ze niet. Dus ik denk wel dat het nog een nieuweling was. Nu ja.... facesitting deed ze wel en je mocht haar aanraken. Kussen niet, nja ik had niet het gevoel van mijn geld weg te gooien, zoals ik al wel eens heb gehad bij sommige dames bij private girls of sommige skw dames of Roemeense privé dames. Dat had ik hier niet, al was het ook allemaal niet zo super.

Dit meisje is van Litouwen.... Ik weet niet of ik nog terug ga. Ze is wel heel verzorgd, het is niet slecht.... je kan veel slechter treffen. Maar ze nam gewoon te weinig initiatief.

Als ik al terug ga, dan is het voor haar schoonheid. En hoop ik dat ze mss toch wat losser komt. Want mensen, haar gezichtje en lichaam was helemaal mijn ding. Ze is wel geen 19, denk eerder 24 ofzo maar ok daar liegen ze bijna allemaal over. Xd

Mijn geluk was dat ik best van facesitting en beffen houdt want anders was het een ruime onvoldoende.

Jammer dat ik dit zo moet schrijven want het is een lieve dame, en ze kon heel goed Engels. Ze heeft lang in Groot Brittannië gewoond.

Ga ik nog terug? Daar ben ik nog niet uit. Had ze iets minder passief geweest en getongzoend zoals ze wel zegt te doen dan had ik nu heel zeker terug gegaan. Maar nu weet ik het niet. Maar echt zonde want zo een mooie dvp ontmoet je maar zelden.

Maar wel opletten via whatsapp zegt ze 120 voor 45 minuten. Op redlights schrijft ze 140.
Het Is altijd wat opletten met oostblokdames en hun info, jammer! Maar al blij dat in tegenstelling tot de foto's bij Chinese dames. Dit tenminste accuraat is.

Ze is echt heel mooi, blijf het daarom betreuren dat ze nooit volledig doen wat ze beloven. En met de tijd zijn ze ook zelden correct. Je krijgt vaak 10 minuten of kwartier minder.
Update nu stuurt ze intussen ook 140 via whatsapp voor 45 minuten...

Dan zou ik voor 160 voor een uur gaan of 100 halfuur. Ik vind ze nu persoonlijk niet meer zo interessant. Omdat ze te passief is om een uur te vullen. Jammer!

Ze beweerde wel dat wanneer je een uur nam, pijpen zonder condoom inbegrepen was. Maar ja....

Mijn advies: wees voorzichtig en spreek op voorhand voor betalen af. Want je zou anders best bedrogen uit kunnen komen, dit is extra enzo blaablablaaa. Altijd voorzichtig zijn, maar de beauty is 100% zoals op de foto's. In tegenstelling tot bij private girls of Chinese meisjes of bepaalde ads.

Ik heb een behoorlijke date gehad voor 120 euro, maar nu intussen zou dat ook al meer zijn. Waarschijnlijk toch succes door haar mooie looks.
 
Laatst bewerkt:

Ze is nu in Antwerpen blijkbaar. Maar daar heb je voor dit bedrag betere keuzes.

Dus ik ga persoonlijk geen tweede keer voorlopig.
Andere wel meer positieve ervaringen met haar? Al blijf ik erbij dat haar uiterlijk heel veel goed maakt.
 
Gisteren geprobeerd er eens langs te gaan, maar is niet gelukt. Had om 9u s ochtends een afspraak proberen te maken om 13u, reactie send 1h before, om 12u gestuurd, reactie available at 15h, 10 minuten later bevestiging gestuurd voor 15u, reactie 15u niet meer mogelijk 16u wel.. Heeft ofwel zeer veel werk of doet graag moeilijk 😆
 
Gisteren in t stad, vandaag terug in Mol als je op haar recentste RL ad afgaat
Haar Mogelijkheden kloppen in elk geval niet met de realiteit.
Jammer dat er hier idd nog maar weinig over geschreven is.
Enkel terug gaan voor haar mooie uiterlijk, zie ik nu ook niet meteen zitten.

Het is in elk geval niet zo makkelijk meer als vroeger om een deftige te vinden.
 
Ik ga ze als ik nog ns in de buurt ben, zeker ns gaan uit proberen. Aangezien haar foto's redelijk accuraat blijken te zijn, wil ik dit toch ns in t echt zien 😊
Foto's kloppen voor de volle 100%. Ze is echt zo mooi.

Maar voor de rest was de date ok, maar ook niet super..... Veel kan er niet wat wel op haar Mogelijkheden staat.
 
Laatst bewerkt:
Goed dat ik dit hier lees, had bijna een date vastgelegd met haar, nu gecanceld dus. 🙈

Zonde wel, mooie meid. :cry:

Is ook echt wel zonde. Al was het misschien eerder onervarenheid te noemen. Ze kon nog niet eens een condoom bij me aan doen lol.

Wat ik echt minder vond is ze dat ze ipv 120 voor 45 minuten ook plots naar 140 ging.

Anders had ik haar misschien nog wel een tweede kans gegeven.
 
Laatst ook bij deze dame op bezoek geweest .
Deze jonge dame is erg timide en neemt geen enkel initiatief zonder dat jij erom vraagt .
Als je bij haar doorvraagd of dat mogelijk is geeft zij aan dat jij als klant betaald hebt en dat zij het zal uitvoeren .
Er is geen enkele passie van deze jonge dame, zelfs niet als jij een massage geeft om het ijs te breken
Zij is wel de dame op de foto's
Jammer van haar inzet .
 
Terug
Bovenaan Onderaan