Extreme (Gagging/Hardcore Sex) with Classy Slut,

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ervaring met 1 dame uit Rijswijk, Kelly. Is een enorme aanrader. Beauty en pijpt als een dolle. Deze dames zijn op de dag dat ze ontvangen bereikbaar, anders niet. Ontvangst ook alleen overdag, dacht ik.

Kelly is er altijd woensdag, maar deze week ook donderdag heb ik begrepen. Dat zullen we zo dan zien.
 
Nou, de advertentie van Kelly stond vandaag online.. en ze was er. En ik ook. En damn she's fine. Slank, klein, mooie ogen/mond.. goeie tattoo's her en der. Ik zou haar niet per se classy willen noemen, maar hey... hoe classy is zelfs een prinses nog als ze je 21cm voor 80% wegwerkt. Dat ze 100% NL is helpt nog wel mee met de classy ervaring trouwens.

Ze duikt er gelijk goed op, gaat een gag niet uit de weg, veel speeksel, diverse posities wat pijpen betreft. Ook neuken doet ze goed en diep. Aanradertje hoor.

Aanvulling: ik weet niet of ze voldoet aan de wensen van de topicstarter. Of eigenlijk.. ik denk ook dat ze dat niet verdient en met meer respect behandeld mag worden.

 
Laatst bewerkt:
Nou, de advertentie van Kelly stond vandaag online.. en ze was er. En ik ook. En damn she's fine. Slank, klein, mooie ogen/mond.. goeie tattoo's her en der. Ik zou haar niet per se classy willen noemen, maar hey... hoe classy is zelfs een prinses nog als ze je 21cm voor 80% wegwerkt. Dat ze 100% NL is helpt nog wel mee met de classy ervaring trouwens.

Ze duikt er gelijk goed op, gaat een gag niet uit de weg, veel speeksel, diverse posities wat pijpen betreft. Ook neuken doet ze goed en diep. Aanradertje hoor
Was zij nu wel of niet de dame van haar profielfoto?
 
Ik zou met 90% zekerheid durven te zeggen: Nee. Maar maakte t me op dat moment uit.. ook niet, want wat ik zag was goed en ze had er zeker wat van weg. Die profielfoto was een soort mode onherkenbare fashionfoto van een dame met 1 cupmaat groter maar ook 5 jaar meer zou ik zeggen.
 
Nou, de advertentie van Kelly stond vandaag online.. en ze was er. En ik ook. En damn she's fine. Slank, klein, mooie ogen/mond.. goeie tattoo's her en der. Ik zou haar niet per se classy willen noemen, maar hey... hoe classy is zelfs een prinses nog als ze je 21cm voor 80% wegwerkt. Dat ze 100% NL is helpt nog wel mee met de classy ervaring trouwens.

Ze duikt er gelijk goed op, gaat een gag niet uit de weg, veel speeksel, diverse posities wat pijpen betreft. Ook neuken doet ze goed en diep. Aanradertje hoor.

Aanvulling: ik weet niet of ze voldoet aan de wensen van de topicstarter. Of eigenlijk.. ik denk ook dat ze dat niet verdient en met meer respect behandeld mag worden.

Zie je eelco. Zoals al werd aangegeven dat de dames uit rijswijk allemaal wel redelijk zijn in hun vak. Ik ben blij dat je hebt genoten in ieder geval, leuk dat je ook een recensie achter laat. Misschien nu ook wat meer animo om de andere dames te bezoeken. Of je houdt t bij kelly, kan ik ook begrijpen als je een goede tijd hebt gehad. Ik doe vaak t zelfde namelijk
 
Begrijp ik maar heb vertrouwen soms in de forumleden ?
Je snapt volgens mij niet wat ik bedoel. Er is geen advertentie met 'de dames'. Er was nu een Kelly.. want die naam werd wel specifiek genoemd.. en heb ik nu een recensietopic over gemaakt.. Maar hoe heten de andere 'dames' en hoe vind je die dan. Dat bedoel ik. Of heten ze allemaal Kelly met allemaal die nep foto en is t maar afwachten welke nep-kelly je krijgt?
 
Je snapt volgens mij niet wat ik bedoel. Er is geen advertentie met 'de dames'. Er was nu een Kelly.. want die naam werd wel specifiek genoemd.. en heb ik nu een recensietopic over gemaakt.. Maar hoe heten de andere 'dames' en hoe vind je die dan. Dat bedoel ik. Of heten ze allemaal Kelly met allemaal die nep foto en is t maar afwachten welke nep-kelly je krijgt?
Ah nu snap ik je. Nee rijswijk dames hebben allemaal (onegeveer) dezelfde advertentie. Daarnaast hebben veel dezelfde planner ook wel hetzelfde nummer. Dat is wat er dus bedoelt wordt met de rijswijk dames. Ontvangen tevens allemaal op hetzelfde adres. Mijn fout, begreep niet helemaal wat je bedoelde dus excuses
 
Ik ga een beetje offtopic, excuus: maar daar knelt het hem voor mij. Ik kan niet een uur in de ochtend staren naar her schermpje in de hoop dat een van die dames online komt. En dat terwijl ik (en ik ben niet de enige weet ik) ze graag willen bezoeken. Getuige hun diensten zou ik zelfs voor een kwartet willen gaan en het geld neerleggen maar op geluk de ad afwachten en hopen dat je door de molen komt is helaas niet aan mij besteed.
Idem hier. De Rijswijkse dames zijn nagenoeg onbereikbaar, zo lijkt het wel. Ik heb nog geen enkele advertentie van hen online gezien. Telkens pagina offline. Frustrerend. Vraag me ook af hoe die planner aan zoveel onderdanige pijpsletten komt terwijl dat elders zo goed als nergens te vinden is. Al bij al een vage boel.
 
Laatst bewerkt:
Idem hier. De Rijswijkse dames zijn nagenoeg onbereikbaar, zo lijkt het wel. Ik heb nog geen enkele advertentie van hen online gezien. Telkens pagina offline. Frustrerend. Vraag me ook af hoe die planner aan zoveel onderdanige pijpsletten komt terwijl dat elders zo goed als nergens te vinden is. Al bij al een vage boel.
dit dus, en meer zuidelijk (belgie dus) is er ook niet veel info....
 
Ja, als je goed oplet kan je zien dat de advertenties beetje overeenkomen tussen de dames uit rijswijk. Alleen dani heeft een wat andere advertentie omdat zij niet meer met de planner werkt
Idem hier. De Rijswijkse dames zijn nagenoeg onbereikbaar, zo lijkt het wel. Ik heb nog geen enkele advertentie van hen online gezien. Telkens pagina offline. Frustrerend. Vraag me ook af hoe die planner aan zoveel onderdanige pijpsletten komt terwijl dat elders zo goed als nergens te vinden is. Al bij al een vage boel.
De dames uit Rijswijk publiceren hun adv van 10 tot 12. In die moment kun je ze bereiken voor een afspraak want na 12en zijn ze meestal vol. En veder komen ze aan de dames via sociale contacten van de andere dames zo ver ik het weet.
 
Ik ben heel blij dat dit forum bestaat nu hookers is gestopt en vond de moderatoren wat streng. Fijn dat op dit forum wat meer ruimte is om af te dwalen maar in dit topic kunnen sommige mensen zich maar moeilijk beheersen zie ik. Het had beter 'De meiden uit Rijswijk' kunnen heten.

Je zou Kelly uit Hilversum eens kunnen proberen. Laat zich domineren.
 
Hi Mede Wandelaars, Liefhebbers.

Ben al een tijd aan het uitpluizen waar ik deze (lees: 'Classy Slut') dame kan vinden waarmee, met respect hoog in het vaandel, je kunt:

- Extreme deepthroaten dus keelneuken zonder condoom. (CIM/CIF)
- Alle hoeken van de kamer kan laten zien met Hardcore Sex. (MC)
- Daarnaast veel tongzoenen met het nodige spuug.

Het klikt nogal extreme, maar dit is het ook waarnaar ik opzoek ben.

Alles gebeurt uiteraard zoals eerdergenoemd met enorm veel respect en uiterst verzorgde hygiëne.
Eigenlijk de dame die bij de juiste klik zichzelf helemaal uit-elkaar-laat-trekken met bovenstaande ingrediënten.

De locatie van de date is niet belangrijk. Het tarief wat deze dame vraagt ook niet want kwaliteit kost nou eenmaal geld.
probeer kaya eens een thaise
 
Ik ben heel blij dat dit forum bestaat nu hookers is gestopt en vond de moderatoren wat streng. Fijn dat op dit forum wat meer ruimte is om af te dwalen maar in dit topic kunnen sommige mensen zich maar moeilijk beheersen zie ik. Het had beter 'De meiden uit Rijswijk' kunnen heten.

Je zou Kelly uit Hilversum eens kunnen proberen. Laat zich domineren.

Kelly uit Hilversum is een gozer, hij is op zoek naar een dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan