Recensie Fa, Saengthong, Rumst, Petrus Van der Taelenstraat 36 4,50 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 739
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 739

Guest
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
http://saengthong.be/#index
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze namiddag deze Thaise dame bezocht.
De foto's van de site zijn niet meer zo up to date MAAR dat is geen probleem voor mij ze is een mooie frisse dame.
Eerst een verfrissende douche daarna bedje op gekozen voor een medium harde massage. Was een zalige relaxerende massage. Dan omgedraaid heeft ze direct mijn speeltje in haar mond genomen met als gevolg direct paraat met na enige afwisseling mond handen een mooie ontlading als gevolg.
Topdame 10/10
 
Ik ga regelmatig naar dit huis en Fa is een hete donder, niet het mooiste gezicht maar wel een lekker lijf. Zelfs voor 50€ pijpt ze zonder (niet tot het einde). De massage stelt niet veel voor. Ik blijf er gaan ook met de andere dames.
 
spreken jullie voor het betalen af wat je juist wil of vragen jullie dat tijdens de massage? Denk aan pzc en prostaatmassage.
Best bij het begin respectvol vragen of je wensen kunnen. Niet aandringen als ze nee zeggen. Prijs ook bij het begin bespreken. Ik heb al gehad dat ze eerst nee zei, dat ik dat aanvaardde en dat ze na 2 minuten zei dat het toch ok was... because you are nice... als het langs beide kanten klikt is er veel mogelijk.
 
Fa is top. Ook haar langs geweest, ze heeft een zalige techniek en pijpt direct bij het omdraaen en doet dit vol overage. Op het het vorige forum stond er een review van me over haar.
 
Ik vind Fa niet de beste qua pijpkunsten maar ze pijpt zeker vol overgave. Ze is ook niet te beroerd om je voor een 2de keer tot een hoogtepunt te brengen.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Door de toch voornamelijk positieve berichten eens langs geweest, maar had ik beter niet gedaan.

Starten met een massage van de rug en benen. een stevige massage met enkele aangename elementen, weinig teasing wel. Stilaan begint ze wel wat te teasen en wat te likken aan je dijen. Duurt wel maar zeer kort. Dan omdraaien en begon zeer leuk met wat verder te likken en ze neemt hem snel in de mond en werkt ze direct naar een hoogtepunt. Ok, dacht ik, leuk, straks zal ze met haar handen nog wat aandacht geven, maar helaas. Na het hoogtepunt terug omdraaien en enkel maar meer massage gehad op van de rug en benen.
Had verwacht me een 2de keer te mogen omdraaien. Heb denk ik maar max 5 min niet op m'n buik gelegen. Jammer.

Geen herhalingsgevaar.
 
Door de toch voornamelijk positieve berichten eens langs geweest, maar had ik beter niet gedaan.

Starten met een massage van de rug en benen. een stevige massage met enkele aangename elementen, weinig teasing wel. Stilaan begint ze wel wat te teasen en wat te likken aan je dijen. Duurt wel maar zeer kort. Dan omdraaien en begon zeer leuk met wat verder te likken en ze neemt hem snel in de mond en werkt ze direct naar een hoogtepunt. Ok, dacht ik, leuk, straks zal ze met haar handen nog wat aandacht geven, maar helaas. Na het hoogtepunt terug omdraaien en enkel maar meer massage gehad op van de rug en benen.
Had verwacht me een 2de keer te mogen omdraaien. Heb denk ik maar max 5 min niet op m'n buik gelegen. Jammer.

Geen herhalingsgevaar.
Oei, ik heb een andere service gekregen dan.
Zal misschien van persoon tot persoon afhangen idk
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Super goede massage gehad van een uur, iedere spier kwam aanbod, heerlijk hoogte punt door een diepe pijp beurt met klaarkomen in haar mond.
Zeker voor herhaling.
 
Ik ben hier 2-3 weken geleden ook nog eens langs geweest.
Om half 12 gebeld en om 12 uur kon ik al terecht bij Fa.

Redelijke massage en wederom 2x tot een hoogtepunt gepijpt met CIM.
De 2de keer duurde wat langer maar Fa gaf niet op :)
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben het met de meesten hier eens. Fa lijkt me al boven de 40 en misschien niet de allermooiste.
Maar ze gaf me wel een degelijke massage met pzc en cim.
Ze gaf dat ook een eigen "touch" die ik nog niet eerder had ervaren maar wel lekker vond.
Ik ga wel nog eens terug ooit.
 
"Recensie"
Vorige week was ik de buurt van dit salon en kon wel een massage gebruiken. Tijd om een afspraak te maken had ik niet .. dus hoopte ik gewoon op een gelijkaardige behandeling zoals ik die de vorige keer hier van Toeki had gehad.
Fa deed open en bleek als enige vrij te zijn.
Na een douche mocht ik om m´n buik gaan liggen en kregen mijn mijn rug en benen een gewone massage zonder enige vorm van teasen.. wat wel jammer was.
Omgedraaid dacht ik dat mijn voorkant een gelijkaardige massage zou krijgen, maar dat bleek niet waar. Zonder boe of ba begon ze direct met pzc terwijl ze met een hand een beetje met mijn ballen speelde. Ze zoog stevig door tot cim, slikte alles door, spoelde haar mond en zei dat ik terug op m´n buik moest gaan liggen waarna een 2e sessie volgende die identiek was aan de eerste.
Het totale gebrek aan teasen en de simpele massage zonder b2b of elke andere vorm van opwindende handelingen zorgt ervoor dat ik de volgende keer toch terug Toeki of een andere collega ga proberen te strikken ipv Fa.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De aanvulling van mijn recensie.
 
"Recensie"
Vorige week was ik de buurt van dit salon en kon wel een massage gebruiken. Tijd om een afspraak te maken had ik niet .. dus hoopte ik gewoon op een gelijkaardige behandeling zoals ik die de vorige keer hier van Toeki had gehad.
Fa deed open en bleek als enige vrij te zijn.
Na een douche mocht ik om m´n buik gaan liggen en kregen mijn mijn rug en benen een gewone massage zonder enige vorm van teasen.. wat wel jammer was.
Omgedraaid dacht ik dat mijn voorkant een gelijkaardige massage zou krijgen, maar dat bleek niet waar. Zonder boe of ba begon ze direct met pzc terwijl ze met een hand een beetje met mijn ballen speelde. Ze zoog stevig door tot cim, slikte alles door, spoelde haar mond en zei dat ik terug op m´n buik moest gaan liggen waarna een 2e sessie volgende die identiek was aan de eerste.
Het totale gebrek aan teasen en de simpele massage zonder b2b of elke andere vorm van opwindende handelingen zorgt ervoor dat ik de volgende keer toch terug Toeki of een andere collega ga proberen te strikken ipv Fa.
Toeki geeft soms een wel zeer harde massage je armen benen in de knoop , maar al de rest dat volgt is top , vroeger zelf zonder , maar ik weet niet wat ze de laatste tijd wel doet ?
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Fa al meermaals bezocht. Nog nooit teleurgesteld geweest.. ze geeft altijd wat extra's bij de massage. 2de maal komen is ook nooit een probleem. Echte aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan