Recensie Kitty, Saengthong, Rumst 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na het lezen van de recensies vanuit NL naar BE gereden (lag op de route)

Vooraf gebeld voor een afspraak met Kitty

Kitty is een klein heerlijk Thais snoepje met rondingen op de juiste plek en lekker slank (siliconen though) met een lieve lach. Maar er zit een hoop pit in!
Na het douchen, Vraag: happy first? Antwoord: Yes please ;-)
Kitty vraagt om op mn buik te gaan liggen. ze duwde mn benen uit elkaar, en begon de likken en heerlijk te zuigen
Zoals eerder beschreven: binnen no time zit je op knieën en ellebogen, terwijl je ballen, je bilnaad, je kont (en omstreken) en je lul heerlijk gelikt worden, en ze zuigt je af. Als haar tong niet bij je lul is trekt ze em heel zachtjes af, soort van melken terwijl je op ellebogen en knieën zit
(ze rimt niet, maar likt erlangs en duwt een heeeeel klein beetje)
Daarna omdraaien, en het feest gaat verder; meer van hetzelfde , afzuigen, en trekken gaat intenser. Knieen naar mn borst terwijl ze mn bilnaad , ballen en kont aflikt, op mn zij met knieen naar mn borst en ze gaat gewoon heerlijk verder
Likt en zuigt aan mn tepels, mn oor....
Op een gegeven moment draait ze in 69, haar heerlijke kontje en pussy zo voor mn neus... tja dan kan ik niet anders dan op de uitnodiging ingaan ;-)
Het lijkt nog intenser te gaan en ik vraag of ze rustiger aan wil doen (we zijn ong 30 minuten onderweg, kan je zien op de timer/music player op t nachtkastje ernaast) maar ze gaat onverstoord verder, ook als ik roep dat ik ga komen. Ze Neemt tot ze niet meer kan en de rest spuit ik op haar (paar dagen gespaard ;-) ), komt uit mn tenen
Even mond spoelen en vervolgens de massage. Gewoon OK, maar wel ff lekker na zo'n hoogtepunt. Tussendoor af en toe kletsen, het is een spontane grappige open dame.
Na de massage kon ik nog een keer (heel) snel, moest wel even vragen

Uurtje €100, incl 2x douchen. Bij sommige NL massagesalons sta je met 45-50 minuten alweer buiten en zonder de extra service

Ik hoor graag van mijn mede NL landgenoten waar je deze lekkernij tegen dezelfde prijs kan krijgen

Ben benieuwd welke dame daar een goede body2body geeft

Locatie is prima, parkeren voor de deur of langs de weg
Heerlijk warm, ook in de aparye ruime badkamer, geen rillingen toen ik uit de douche kwam

Ik wilde vanavond weer gaan, maar na 3 wijntjes in t hotel besloot ik verstandig te doen ,laat ik t bewaren voor de volgende keer
 
Als ik dit zo lees, moet ik er zelf ook eens mee afspreken, als ze zo goed kan pijpen als hier gezegd wil ik haar mondje ook wel eens volspuiten
 
Na het lezen van de recensies vanuit NL naar BE gereden (lag op de route)

Vooraf gebeld voor een afspraak met Kitty

Kitty is een klein heerlijk Thais snoepje met rondingen op de juiste plek en lekker slank (siliconen though) met een lieve lach. Maar er zit een hoop pit in!
Na het douchen, Vraag: happy first? Antwoord: Yes please ;-)
Kitty vraagt om op mn buik te gaan liggen. ze duwde mn benen uit elkaar, en begon de likken en heerlijk te zuigen
Zoals eerder beschreven: binnen no time zit je op knieën en ellebogen, terwijl je ballen, je bilnaad, je kont (en omstreken) en je lul heerlijk gelikt worden, en ze zuigt je af. Als haar tong niet bij je lul is trekt ze em heel zachtjes af, soort van melken terwijl je op ellebogen en knieën zit
(ze rimt niet, maar likt erlangs en duwt een heeeeel klein beetje)
Daarna omdraaien, en het feest gaat verder; meer van hetzelfde , afzuigen, en trekken gaat intenser. Knieen naar mn borst terwijl ze mn bilnaad , ballen en kont aflikt, op mn zij met knieen naar mn borst en ze gaat gewoon heerlijk verder
Likt en zuigt aan mn tepels, mn oor....
Op een gegeven moment draait ze in 69, haar heerlijke kontje en pussy zo voor mn neus... tja dan kan ik niet anders dan op de uitnodiging ingaan ;-)
Het lijkt nog intenser te gaan en ik vraag of ze rustiger aan wil doen (we zijn ong 30 minuten onderweg, kan je zien op de timer/music player op t nachtkastje ernaast) maar ze gaat onverstoord verder, ook als ik roep dat ik ga komen. Ze Neemt tot ze niet meer kan en de rest spuit ik op haar (paar dagen gespaard ;-) ), komt uit mn tenen
Even mond spoelen en vervolgens de massage. Gewoon OK, maar wel ff lekker na zo'n hoogtepunt. Tussendoor af en toe kletsen, het is een spontane grappige open dame.
Na de massage kon ik nog een keer (heel) snel, moest wel even vragen

Uurtje €100, incl 2x douchen. Bij sommige NL massagesalons sta je met 45-50 minuten alweer buiten en zonder de extra service

Ik hoor graag van mijn mede NL landgenoten waar je deze lekkernij tegen dezelfde prijs kan krijgen

Ben benieuwd welke dame daar een goede body2body geeft

Locatie is prima, parkeren voor de deur of langs de weg
Heerlijk warm, ook in de aparye ruime badkamer, geen rillingen toen ik uit de douche kwam

Ik wilde vanavond weer gaan, maar na 3 wijntjes in t hotel besloot ik verstandig te doen ,laat ik t bewaren voor de volgende keer
Zo ken ik ze, routine die telkens prima wordt uitgevoerd. Doet telkens haar best kijkt ni op de klok...en laat cim toe... silicone vind ik persoonlijk iets te hard en tepel staat ook ni mooi. Maar als ze met die rode fuckmeboots met haar kontje tegen mijne flieter komt schuren duurt het ni lang of poesje krijgt pap...2de maal komen int mondje of op haar borsten...zalige meid en geen faker...
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lange tijd geleden deze salon al eens bezocht, ik dacht bij Fa. Omdat ik weer in de buurt zou zijn, hier op het forum gekeken, en Kitty lijkt er toch wel uit te springen, vooral qua mogelijkheden, dus met haar een afspraak gemaakt. Communicatie over de telefoon verliep wat moeizaam (moeilijk te verstaan Engels), maar bij aankomst bleek de afspraak toch goed te zijn ingepland. Eerst even douchen, en daarna op het bed. Uiteraard gekozen voor 'happy', en een feest werd het. Met haar mond een heerlijke afwisseling tussen rimmen en ballen zuigen, dus al gauw op de knieën zodat ze er beter bij kan. ;) Daarna snel op de rug waarna een heerlijke pijpbeurt volgde. Dat hield ik naar mijn smaak veel te kort vol, de ontlading had wat mij betreft nog wel wat op zich mogen laten wachten, maar het was gewoon té lekker. Het uur was bij lange na nog niet vol, dus volgde nog een massage, die op zich ok was, niet heel bijzonder. Mocht ik in de buurt wonen, dan zou het herhalingsgevaar gigantisch zijn, maar op 2 uur afstand is dat logischerwijs minder. Als ik echter weer eens in de buurt kom...!
 
Ben vandaag ook eens gegaan, maar ben niet zeker of ik wel "de juiste Kitty" heb gehad...

Heeft zij een tattoo onder haar borsten?

Mijn ervaring is ook lichtjes verschillend. Zo vroeg ze mij niet of ik wil beginnen met een orgasme en daarna de massage of omgekeerd. Nee, ze begon gewoon aan de massage en een half uurtje later kon ik me omdraaien en herken ik wat hier geschreven staat een beetje.

Wou vooral het rimmen eens uittesten. Het is meer likjes geven rond de anus en eventueel vluchtig erover gaan, maar echt intens rimmen (laat staan met de tongpunt eventjes naar binnen gaan), was het niet.
 
Ben vandaag ook eens gegaan, maar ben niet zeker of ik wel "de juiste Kitty" heb gehad...

Heeft zij een tattoo onder haar borsten?

Mijn ervaring is ook lichtjes verschillend. Zo vroeg ze mij niet of ik wil beginnen met een orgasme en daarna de massage of omgekeerd. Nee, ze begon gewoon aan de massage en een half uurtje later kon ik me omdraaien en herken ik wat hier geschreven staat een beetje.

Wou vooral het rimmen eens uittesten. Het is meer likjes geven rond de anus en eventueel vluchtig erover gaan, maar echt intens rimmen (laat staan met de tongpunt eventjes naar binnen gaan), was het niet.
Ik herken dit wel aan de keer dat ik bij haar was maar denk achteraf dat met wat directere aansturing misschien beter was geweest. Binnenkort nog maar eens proberen denk ik.
 
Weet er iemand wat de zomerpromotie betekent? 100€/uur met 2 +30minuten per meisje.
Hoe ik het interpreteer, is het voor 100 euro 1 uur met 2 meisjes en dan nog eens 2 x 30 minuten met elk meisje apart. Mmmh, wishfull thinking I guess. 🤔
De promotie is denk ik zoals vroeger voor 100 € twee meisjes waarvan na 30 minuten komt er een ander meisje ? dus altijd maar een meisje per sectie ook voor een uur ( ze wisselen )
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
In een vergelijkende test is voor mij gebleken dat Kitty zeker goed is maar imho Fa nog ietsje beter.
Kitty doet wel de lik-special die niet slecht is maar bij Fa was er nog een ander extraatje zonder vragen of meerprijs. Vraag me niet om meer uitleg. Ga het zelf eens uitproberen. Dan weet je het ook.
Kitty is wel jonger en bijgevolg aantrekkelijker dan Fa.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kitty is en blijft een Top in haar genre
Meer dan 10 jaar ervaring ,ze weet heel goed hoe een man stimuleren.
Haar engels is helaas soms moelijk te verstaan maar bon...
Ze heeft de grootste kamer dankzij haar succes dichbij de badkamer , heel proper.
Silicoon is aanwezig , maar het stoort helemaal niet.
Tongzoenen doet ze niet en ik zou het ook niet willen... aangezien ze overal likt ....
Have fun
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://saengthong.be/3assets/fotos/kitty9/IMG_5819.JPG
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag nog even in Rumst geweest zonder afspraak.
Kitty bleek vrij te zijn dus haar voor een uurtje gereserveerd.

Wederom een uitstekende ervaring.
PZC, Rimmen, CIM, Zoenen, Beffen alles kwam weer voorbij.
Na zo'n 20 minuten heerlijk in haar mondje gespoten en daarna nog een massage gekregen.
De massage is niet bijzonder maar daarvoor moet je dan ook niet naar Kitty gaan ;)
 
Lange tijd geleden deze salon al eens bezocht, ik dacht bij Fa. Omdat ik weer in de buurt zou zijn, hier op het forum gekeken, en Kitty lijkt er toch wel uit te springen, vooral qua mogelijkheden, dus met haar een afspraak gemaakt. Communicatie over de telefoon verliep wat moeizaam (moeilijk te verstaan Engels), maar bij aankomst bleek de afspraak toch goed te zijn ingepland. Eerst even douchen, en daarna op het bed. Uiteraard gekozen voor 'happy', en een feest werd het. Met haar mond een heerlijke afwisseling tussen rimmen en ballen zuigen, dus al gauw op de knieën zodat ze er beter bij kan. ;) Daarna snel op de rug waarna een heerlijke pijpbeurt volgde. Dat hield ik naar mijn smaak veel te kort vol, de ontlading had wat mij betreft nog wel wat op zich mogen laten wachten, maar het was gewoon té lekker. Het uur was bij lange na nog niet vol, dus volgde nog een massage, die op zich ok was, niet heel bijzonder. Mocht ik in de buurt wonen, dan zou het herhalingsgevaar gigantisch zijn, maar op 2 uur afstand is dat logischerwijs minder. Als ik echter weer eens in de buurt kom...!
Je had in je review staan dat ze prostaatmassage deed, maar dat las ik daarna niet in je beschrijving. Cheers, Peter
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week een eerste keer afgesproken met Kitty.

Ze is in mijn ogen een mooie dame met een heerlijk figuur. Borsten zijn inderdaad niet zo mooi gedaan maar de rest van haar figuur maakt dat zeker goed.

Begonnen met happy wat ze erg goed doet. Ik miste wel wat interactie. Ze keek me amper aan en was eerder een vaste routine aflopen. Eerste keer wel heerlijk klaargekomen (niet in de mond).

Nadien massage. Hier had ik toch wat meer van verwacht maar goed, daar kwam ik eigenlijk niet voor. Dit was eerder wat olie uitwrijven op de rug.

5 minuten voor het einde vroeg ze of ik nog eens happy wou waar ik maar al te graag op in ging. Echter na 1 minuut vond ze dat het niet snel genoeg ging en is ze gestopt.

Al bij al leuke ervaring maar moet eerlijk zeggen dat ik Tiffy voor mij toch veel geiler en toegankelijker was. Misschien was de klik er niet echt of had ik wat te veel verwacht
 
Ik had een soortgelijke ervaring daar. Het is me ook opgevallen dat de sfeer nogal lauw-lauw was en dat het eerder een programmaatje aflopen was met weinig persoonlijke interactie of dialoog.
 
Ik had een soortgelijke ervaring daar. Het is me ook opgevallen dat de sfeer nogal lauw-lauw was en dat het eerder een programmaatje aflopen was met weinig persoonlijke interactie of dialoog.

Tiffy is in Walem.
Ik vond de service bij Tiffy veel beter. Uiterlijk is wel een verschil. Dat wint Kitty dan met verve
 
All,
Ik zou graag deze dame bezoeken, maar heb weinig ervaring. Als ik dit zo lees gaat het erg wel heel erg geil aan toe. Stel dat je snel klaarkomt, zit er dan bij 'Happy Eerst' meteen een tweede ronde in? Zou ze 2 of 3 keer klaarkomen toelaten, of gaat na de ejaculatie tijdens de happy first ronde alles dicht?

Bedankt! :)
 
All,
Ik zou graag deze dame bezoeken, maar heb weinig ervaring. Als ik dit zo lees gaat het erg wel heel erg geil aan toe. Stel dat je snel klaarkomt, zit er dan bij 'Happy Eerst' meteen een tweede ronde in? Zou ze 2 of 3 keer klaarkomen toelaten, of gaat na de ejaculatie tijdens de happy first ronde alles dicht?

Bedankt! :)
Nee zeker niet boeken toe als je vlug klaarkomt. Vraag eerst happy en als je bent klaar gekomen masseert ze je even op andere plekken 😉 en daarna zal ze zeker zelf vragen of je nog eens wil klaarkomen.
Veel spuit plezier ☺️
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
na 50 minuten buitegewerkt door deze (harde nep tieten die niet zo goed gelukt zijn gaf haar identiteit weg)
toen ik vroeg naar haar naam liep ze weg al lachend, dus ik moest het hier opzoeken.

dus om 12u05 binnen en tegen dat ze terug de kamer inkwam was het reeds 12u20 voor 35 minuten te beginnen masseren terwijl ik op de buik lag zonder ook ook maar 1 vorm van b2b of teasing.
Toen ik mij omdraaide begon ze aan het trek en zuigwerk en toen ze merkte dat ik na 5 minuten veel te hard trekken niet ging klaarkomen heeft ze gezegd, tijd op en ze stond op en liep naar de badkamer...
toen ik haar erop wees dat dit een zeer slechte service was die not OK is, zegde ze me dat ik not-ok ben... heb er haar toen vriendelijk op gewezen dat ik diegene ben die haar betaald heeft en niet andersom.

heb mij dan maar aangekleed en ben vertrokken (zonder begeleiding naar de deur)
Heb de deur dan maar wagenwijd laten openstaan en ben su hause gereden.

Nog niet veel meegemaakt... en de vorige keren was het wel in orde in dat salon, maar misschien had ik dan het geluk van iemand te vinden die haar werk wel graag doet...
dit was inderdaad mijn laatste keer dat ik daar een voet binnenzet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan