Recensie Kitty, Saengthong, Rumst 4,31 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gele briefkaart sturen met het antwoord op de vraag 'Waarom staan er contactgegevens op een website van een massagesalon'.
Vergeet ook niet het antwoord op de schiftingsvraag 'hoeveel domme vragen post men op Girlsreview.nl gemiddeld per dag?'
Jij bent zeker en vast de grappigste thuis. Als ik jou was zou ik een carrière als stand-up comedian uitbouwen, er zal ongetwijfeld een publiek zijn dat jouw naast-de-kwestie grappen uiterst hilarisch vindt.

Als je verder had gelezen dan jouw neus lang is (ipv 5 woorden te citeren), had je gezien dat ik met mijn bericht doelde op de vraag of de dame in kwestie rechtstreeks te bereiken was met het nummer op de website ipv eerst de uitbaters te moeten contacteren.
Maar begrijpend lezen is blijkbaar niet een van jouw sterke punten. Daarnaast is dat uiteraard ook niet zo leuk als de grapjas proberen uit te hangen in de hoop een paar likes te verzamelen en zo je ego te boosten achter een anoniem account.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Fijne ervaring! De "happy" was heel aangenaam, lang genoeg, lekker! En ja, ze gaat er echt voor!
Massage was ok, niet super, maar daar was ik ook niet voor gegaan. Voor een top massage 😅
 
Jij bent zeker en vast de grappigste thuis. Als ik jou was zou ik een carrière als stand-up comedian uitbouwen, er zal ongetwijfeld een publiek zijn dat jouw naast-de-kwestie grappen uiterst hilarisch vindt.

Als je verder had gelezen dan jouw neus lang is (ipv 5 woorden te citeren), had je gezien dat ik met mijn bericht doelde op de vraag of de dame in kwestie rechtstreeks te bereiken was met het nummer op de website ipv eerst de uitbaters te moeten contacteren.
Maar begrijpend lezen is blijkbaar niet een van jouw sterke punten. Daarnaast is dat uiteraard ook niet zo leuk als de grapjas proberen uit te hangen in de hoop een paar likes te verzamelen en zo je ego te boosten achter een anoniem account.

Het is quasi altijd een algemeen nummer en dan antwoord een meisje die op da moment vrij is of iemand die de afspraken regelt. Anders wordt kitty te vaak gestoord en kan ze ook geen gsm opnemen als ze een massage doet. Pas op doch, sommige meisjes werken alleen en ze durven nog heel vaak hun gsm op te nemen tijdens een massage, wat erg not done is!
 
Het is quasi altijd een algemeen nummer en dan antwoord een meisje die op da moment vrij is of iemand die de afspraken regelt. Anders wordt kitty te vaak gestoord en kan ze ook geen gsm opnemen als ze een massage doet. Pas op doch, sommige meisjes werken alleen en ze durven nog heel vaak hun gsm op te nemen tijdens een massage, wat erg not done is!
Bedankt voor de info, dit is het antwoord dat ik zocht
 
Genoeg Kitty, sluit dit onderwerp af. Als je bij haar meerdere malen bent geweest, kan je bijna met de chronometer nagaan wanneer ze wat doet. Mij kan ze niet bekoren, heb ze al een paar keer een uur full option geboekt en op een kwartier tijd schoot ik de condoom vol omdat ik geil stond en niet omdat ze met haar puntige tong mijn kont (lees, ze rimt niet echt, ze draait errond) aflikt.
 
Vraagje aan de kenners van dit huis, welke dame raden jullie aan voor iemand met niet veel ervaring?
Een lekkere blowjob word uiterst gewaardeerd.
Foto s van zowel Kitty, Fa als Malai spreken me aan 😊.

Thx voor eventuele tips
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk ook bij Kitty geraakt.
Beetje zenuwachtig, maar dat verdween snel.
Persoonlijk vind ik Kitty een knappe meid en een prachtig lichaam.
Eerst douche genomen (alleen) en Kitty was vrij snel terug.
Lief en vriendelijk, maar de vraag van first Happy or first massage kwam niet.
Ik dacht ai dat gaat het niet worden, massage was niet super, beetje gewrijf en strelen.
Wel rug, nek en schouders goed gedaan, benen en billen.
Maar toen uit het niks kwam de HAPPY, man man man gewoonweg ZALIG, helemaal afgelikt, teasen spelen en dan de magische woorden, please turn around baby.

Toen volgde een zalige pijpbeurt waar echt niks overgeslagen werd, maar echt niks !!!
Daarna overgegaan naar 69, maar ze liet me wel niet volledig doen, ik heb het redelijk lang kunnen uithouden en uiteindelijk zalig klaargekomen in haar mondje.
Daarna nog wat smart talk, een douche genomen en met de glimlach huiswaarts.

Kitty zei me nog, er werken hier 6 meisjes, mss kan je ze allemaal eens proberen en zien welke de beste is.
Ik denk dat ik het antwoord al ken 🤪, heb niet veel ervaring met Thai massage, maar dit overtreffen zal moeilijk worden denk ik???
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een goed jaar geleden heb ik op dit adres Fa eens bezocht en na het lezen van Kitty haar kwaliteiten haar gisteren een bezoekje gebrach.

Eerst een douche genomen en dan moest ik van Kitty op mijn buik gaan liggen, ze likt idd zowat je hele lichaam af.

Zalig gevoel hoe ze dit doet, vooral wanneer ze je ballen en je bilnaad en anus bewerkt met haar tongetje.

Daarna moest ik me omdraaien en zoog ze zalig aan mijn ballen en met mijn benen in de lucht aan mijn sterrietje likt!

Pijpen doet ze heerlijk maar mocht niet in haar mond spuiten maar toch zalig klaargekomen.

Een tweede keer zat er niet meer in want ze ging over naar de massage wat meer wat gewrijf Is met olie.

Alleen al voor het orale gedeelte kom ik zeker terug!

Mits 50€ extra kan je haar ook neuken.
 
Laatst bewerkt:
Een goed jaar geleden heb ik op dit adres Fa eens bezocht en na het lezen van Kitty haar kwaliteiten haar gisteren een bezoekje gebrach.

Eerst een douche genomen en dan moest ik van Kitty op mijn buik gaan liggen, ze likt idd zowat je hele lichaam af.

Zalig gevoel hoe ze dit doet, vooral wanneer ze je ballen en je bilnaad en anus bewerkt met haar tongetje.

Daarna moest ik me omdraaien en zoog ze zalig aan mijn ballen en met mijn benen in de lucht aan mijn sterrietje likt!

Pijpen doet ze heerlijk maar mocht niet in haar mond spuiten maar toch zalig klaargekomen.

Een tweede keer zat er niet meer in want ze ging over naar de massage wat meer wat gewrijf Is met olie.

Alleen al voor het orale gedeelte kom ik zeker terug!

Mits 50€ extra kan je haar ook neuken.
Kan bovenstaande enkel bevestigen-vorige week op goed geluk daar binnengesprongen en Kitty was vrij. Half uurtje genoten van haar orale skills, omg…
Betere prijs/kwaliteit vind je niet…. 😎
 
Je hoeft de berichten niet na te tellen. De berichtenteller staat namelijk rechtsboven elk bericht. 🤔

Ik heb alle berichten al enkele keren gelezen. Er staat zelfs een beschrijving van mezelf bij enige tijd geleden. 😛

Mijn vraag stelde ik omdat nog niemand schreef dat er daadwerkelijk 150 euro betaald is geweest en wat er dan mogelijk is. Inderdaad, neuken wordt gezegd, maar dat is voor 150 euro niet abnormaal m.i.

Als je zegt heel veeeeel, veronderstelde ik dat er iets speciaals kon (anaal, trio, sm...).

Soit, als je mysterieus wil doen (of het zelf misschien niet weet), zal ik de volgende keer wel eens polsen bij Kitty.

Big up yourself. 🙂
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na de positieve "orale" comments gisteren eens naar Kitty getrokken. Kan ze tippen aan Lin? Totaalpakket nee.
Eerste halfuur beetje saaie massage (geen top B2B zoals Lin). Maar dan begint het betere lik en zuigwerk terwijl je nog op je rug ligt met je kont beetje omhoog. Dit is top zonder meer. Omgedraaid, lekker gepijpt en dan gezegd dat ik haar kutje ook wou verwennen. Zalige 69 van meer dan een kwartier waarbij ze kletsnat werd en voldaan kreunend. Terwijl bracht ze me pijpend en masserend naar een hoogte punt. Ga ik terug? Denk het wel maar toch eerst weer naar Lin. Als je 30 minuten neemt krijg je dan 30 minuten dat top erotisch gedeelte bij haar?
 
Deze ochtend nog eens bij Kitty langsgaan. Toch niet echt een klik, geen tz, borsten aanraken of likken mocht niet. Dan maar een langdurige pijpsessie...want ondanks alles is dit één van de beste pijpbeurten die je kan vinden volgens mij. Ga wss niet meer terug (beetje ver) tenzij enkel half uurtje pijpen 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan