Recensie Fabienne,HOD,Amersfoort (voorheen Maison Monty, Den Haag) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoor net dat Fabiënne al drie weken geleden (opnieuw) gestopt is (bij MM).
Weet iemand er meer over?
Zij is eerder al herhaaldelijk van privéhuis en zelfs van naam gewisseld en is ook al herhaaldelijk gestopt. De laatste keer stopte zij ivm. privéomstandigheden en is zij enkele maanden later weer begonnen.
Omdat zij nu zo plotseling gestopt is en ik nog kort daarvoor bij haar was hoop ik dat zij nu ook weer terug komt. En is het weer in een ander privéhuis.
 
Dat is niet de zelfde. Fabienne van MM zit nu bij HOD in Amersfoort

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben net terug van een bezoekje aan Amersfoort, waar ik Fabiënne had geboekt voor een uur. Ik had haar zeker 5 jaar niet meer gezien, de laatste keer was bij het ex privéhuis HM ook in Amersfoort. Ik werd hartstochtelijk begroet door haar met een lange tongzoen en ze vond het leuk me weer te zien. Fabiënne ziet er nog steeds fantastisch uit, met een lekkere krullenbol bovenop een knap koppie. Ze is ook nog even fit als een paar jaar geleden, dus het is fijn als je een beetje conditie hebt. Over haar service kan ik kort zijn, die is fantastisch en ze is heel netjes in het berekenen van extra's. Ze kan geweldig sensueel pijpen en ik moest uitkijken om niet al in het eerste kwartier klaar te komen. Daarnaast laat ze zich graag beffen en je merkt vanzelf dat ze daarvan geniet. Het geheim van Fabiënne is dat ze zo leuk en spontaan is. Ze lacht graag en we hebben ook een paar keer flink in een deuk gelegen. Ze doet dit voor haar plezier en dus niet alleen voor het geld, want ze heeft zelf ook een goedlopend bedrijf. Daarom is ze er ook voornamelijk op zaterdag. Ik kon me herinneren dat ze destijds aan judo deed en de zwarte band had. Tot mijn verbazing doet ze dat nog steeds, en op een onverwacht moment legde ze me in een stevige houdgreep waar ik met geen mogelijkheid meer uitkwam. Fabiënne houdt ervan om elkaar een beetje uit te dagen, en dat maakt het ook wel spannend bij haar. Ze heeft overigens een paar heerlijke borsten met een c cup, die lekker naturel aanvoelden. Helaas was de kraan van de baddouche verdwenen, dus de volgende keer vraag ik om een kamer met douche. Fabiënne gaat me weer terug zien, door haar passie blijf je de hele dag vrolijk.
 
Laatst bewerkt:
@Hazelnoot
Waarvoor heb je 50 € extra betaald?

Voor het geheel. Tongzoenen, pijpen, beffen ( hoewel de dames mij daarvoor eigenlijk zouden moeten betalen), etc. Maar ik betaal altijd 50 euro extra aan de dame. Ook omdat ik vind dat ze wel iets meer mogen overhouden aan een uur dan het percentage van het basisbedrag. Moet het natuurlijk wel fijn en goed zijn. Anders is het niet zo dat ze de volgende keer geen 50 euro voor extra's krijgen, maar zien ze me nooit meer terug.
 
Voor het geheel. Tongzoenen, pijpen, beffen ( hoewel de dames mij daarvoor eigenlijk zouden moeten betalen), etc. Maar ik betaal altijd 50 euro extra aan de dame. Ook omdat ik vind dat ze wel iets meer mogen overhouden aan een uur dan het percentage van het basisbedrag. Moet het natuurlijk wel fijn en goed zijn. Anders is het niet zo dat ze de volgende keer geen 50 euro voor extra's krijgen, maar zien ze me nooit meer terug.
PZC? Voor zover ik weet doet Fabienne hier niet aan
 
Het hoort bij de regels van het huis dat TZ en beffen extra kosten, samen 50 €.
Wel jammer dit.
Ik dacht nog dat @Hazelnoot haar zelf een fooi had gegeven.
En idd., zoals F. geregeld geniet van het beffen, zou zij mij daarvoor moeten betalen en niet ik haar.
Maar het is aanbod en vraag; zolang als wij het blijven betalen ...
 
Het hoort bij de regels van het huis dat TZ en beffen extra kosten, samen 50 €.
Wel jammer dit.
Ik dacht nog dat @Hazelnoot haar zelf een fooi had gegeven.
En idd., zoals F. geregeld geniet van het beffen, zou zij mij daarvoor moeten betalen en niet ik haar.
Maar het is aanbod en vraag; zolang als wij het blijven betalen ...

@Tepellover, ik heb niet gezegd dat TZ en beffen bij Fabiënne zonder extra waren. Ze zei me dat ze daarvoor altijd 50 euro aan extra vraagt en dat komt precies overeen wat ik aan andere meisjes aan extra betaal. Bij Fabiënne krijg je er ook nog eens een hele leuke persoonlijkheid bij die ook wat te vertellen heeft. Dat zie ik dan als gratis extra. Ik zou niet naar één van de huizen gaan en een meisje voor een uur bestellen zonder extra's te betalen. Liever wel natuurlijk, maar ze houden dan simpelweg te weinig over. Helaas is dit het systeem in deze tijd en daar zullen we het mee moeten doen. En als mensen het niet kunnen betalen moeten ze òf minder vaak gaan òf een alternatief moeten zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Fabiënne de laatste jaren zeer regelmatig bezoekt in twee privéhuizen in Rotterdam en daarna bij een in DH, overal was de gehele service inclusief in de prijs van het huis.
Maar bij HOD is het zo afgesproken dat je extra moet betalen.
Ik weet best wel waarom ik naar F. toe ga, hoor. Alleen heb ik nu wel een heel lange reis om bij haar te komen en als het dan op deze manier ook nog duidelijk duurder wordt, dan dempt dat de motivatie toch.
 
helaas geen foto's? iemand nog goede beschrijving? lang haar? kort haar? slank/dun? normaal, ofwel wat spek, goede dikke kont, of juist fotomodel kont? hoor het graag. Leuke reviews en beschrijving dus interesse is gewekt
 
Zij heeft middenlang haar, natuurkrullen.
Normaal postuur, een klein buikje.
Eerder een plat kontje.
Haar voornaamste qualiteiten zij vooral haar GFE, humor, intelligentie en dat zij vooral zelf erg van seks geniet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Www.privehuishod.nl/fabienne/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Fantastische meid,Nederlands en puur natuur lekker lichaam. En ze vrijt vol passie deze gestudeerde meid, dus ook goed gesprek na de sex, dus het complete plastje😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
210
Laatst bij deze krullenbol geweest. Heerlijk was het. Ze schept een romantische sfeer waardoor je even in de 7e hemel bent. Wow. Had haar ooit eerder in Zundert gespot. Even herinneringen opgehaald na onze fysieke encounter. Een dame met brains en een enorme sexappeal. Ik doe dit niet vaak maar ga volgende keer weer naar Amersfoort.
 
Terug
Bovenaan Onderaan