Hierbij een deel uit mijn memoires over mijn leven met en onder travestieten, van Venetië tot het SKW in Antwerpen. Wil je meer lezen en weten, vraag het me . Ook is er een interview met mijn Spaanse ex, Domi …
.....
In Venetië, op Rome reis, het laatste jaar van de humaniora , ontmoette ik een vrouw, geen meisje; Ik was18 jaar . Ze praatte tegen me, een diepe hese stem , ze verleidde me, we kusten, ze duwde haar tong in mijn mond, ze pakte mijn hand en bracht die tussen haar benen Een wonder…. Wat ik voelde, was hard en stijf.
Ik raakte zijn, haar penis aan, groot en gezwollen en ik was verloren … Ik moest verder voelen, ik kon het niet geloven. Mijn hart in mijn keel ! Een vrouw met een lul ! Een travestie, een shemale , een prachtwezen dat ik nog maar enkel in boekjes had gezien . Ongelooflijk dat ik die mocht ontmoeten, dat hij mij had uitgekozen, dat hij wist dat ik verrast wilde worden. En dat in Venetië. En de mooiste persoon die ik ooit had ontmoet in die tijd... Hij praatte en palmde me volledig in ... Ik heb het over het jaar 1981... Venetië is altijd mijn favoriete stad gebleven. Travesties , cd's, non operated trans mijn absolute sexfavorieten …..
In Antwerpen ontmoette ik een knappe Spanjaard, tranny, trots, lang en met als belangrijkste een prachtige Zizi. Dominique , Domi of Do, zijn naam, zij/hij , hem/haar , zat in de prostitutie, een niet-geopereerde transgender, een hoer, goed gekleed als een vrouw, goed verzorgd, Slank . Een vrouw met mooie borsten en een harde stijve lul van een 20 cm. En toch een vrouw waar ik gemakkelijk mee kon uitgaan zonder bekeken te worden. Ik was meer dan verliefd op haar. Het was liefde op het eerste gezicht .
Ik bezocht haar vaak, ik wou haar ; ik wist dat ze toen bij een zekere Luc was, ze werkten samen in een vitrine in het Schipperskwartier ... Toen ze me vertelde dat het over was met Luc, heb ik haar gevraagd om met me te gaan. Ik had geen probleem dat ze verder bleef werken in haar vitrine, integendeel.Ik woonde immers in de provincie, ik had mijn eigen baan en was van plan alleen in het weekend bij Domi te komen. En bovendien wond het me op …
Maar al snel moest ik bijna elke dag naar Antwerpen, ik wilde hem/haar in me voelen, hij neukte me zoals ik nog nooit eerder was geneukt; het was mijn eigen V8. ik kon er niet genoeg van krijgen . Ik was zijn ros, hij reed op mij , ik moest op handen en voeten kruipen , terwijl hij me langs achter nam .Ik was zijn kruiwagen en ik wilde niets liever dan zijn kruiwagen zijn, hem in mij voelen. Om zijn zaad in mij te krijgen, op mij, het zaad in mijn gezicht, langs de lippen van zijn slet. In al mijn gaatjes. Zijn sperma likken en dan vol op zijn mond kussen. Zijn sperma, ons speeksel. Mijn Do liet me elke hoek van de kamer zien. Ongelooflijk. Wat hem nog aantrekkelijker maakte was dat hij ook een hoer was, zelfs dat hij zei dat hij echt mijn meester was en ik de hoer. Wat inderdaad het geval was. Twee hoeren samen. Ik, de grootste.