WHEM Fake sofia Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tony95

Vaste klant
169
12/01/22
84
4
Of ze zitten met z'n tweeën, of nog meer, in de ontvangstlocatie en degene die vrij is krijgt de eerst komende klant. Gebeurt wel meer.
Nee ik liet mijn telefoon zien en vroeg om sofia maar ze zei eerlijk dat ze onder haar profiel ook werkt ,

Wat het namelijk is ze gebruiken fake fotos en je komt geil aan ,

En ze weten donders goed als je er toch bent je niet 123 weggaat vooral als ze er niet zo slecht uit zien !


1 x dacht ik vooruit 2 e keer zei ze dus ik ben hier alleen en gebruik beide profielen ging ik weg
 
Nee ik liet mijn telefoon zien en vroeg om sofia maar ze zei eerlijk dat ze onder haar profiel ook werkt ,

Wat het namelijk is ze gebruiken fake fotos en je komt geil aan ,

En ze weten donders goed als je er toch bent je niet 123 weggaat vooral als ze er niet zo slecht uit zien !


1 x dacht ik vooruit 2 e keer zei ze dus ik ben hier alleen en gebruik beide profielen ging ik weg
Ok duidelijk. Jammer dat ze met 2 verschillende profielen adverteerd. Goed dat je bent weggelopen, niet iedereen doet dat. De opmerking die ik maakte over meerdere dames in een huis, heb ik zelf een paar keer meegemaakt, vandaar.
Hoe was die Nataly?
 
Ok duidelijk. Jammer dat ze met 2 verschillende profielen adverteerd. Goed dat je bent weggelopen, niet iedereen doet dat. De opmerking die ik maakte over meerdere dames in een huis, heb ik zelf een paar keer meegemaakt, vandaar.
Hoe was die Nataly?
Nataly was ok maar niet wauw ,

Pijpen was matig sex was ook matig

Mooi gezicht lieve vrouw dat wel

Alleen vond haar lichaam niet mooi
 
Hot girl
48 (!) jaar en met tel: +31xxxxxxx
watsaap
profieltekst:
"Welcome to my page
SO the most important thing to believe !!!! be sure you are on a real profile !!!!!
"

en
Hot gilr
27 jaar en met tel: +31xxxxxxx
watsaap
profieltekst:
"Hi my name is Sofia, my smile will warm you and my gaze will conquer you and my services will make you come back. A beautiful young woman who likes to spend time with a good man. I am a gentle person,"

beiden "Blond, 170 Cm, Cup C, Slank, Biseksueel en van Oost Europese afkomst" en in Den Haag.

(da's voordeel van Kinky: als de dame wisselt van stad, maakt dat voor de URL niet uit) 🧐 💻 😜

Tips:
  • let op taalgebruik profieltekst; (Hot girl VS. Hot gilr) en of het 'zelf geschreven' of 'omschreven' is...)
  • bekijk foto-details; (kleding, navelpiercing, tattoo, achtergrond, wandcontactdozen, etc.)
  • copy-paste foto en zoek online... (bij SJ: verander in foto-URL de s in l)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan