polar bear
Vaste klant
Hoe komt iemand van een fakerslijst af, die daar onterecht op is gekomen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen flauw benul. Dat zegt niemand erbij.Dan denk ik niet dat je daar makkelijk vanaf gehaald kunt worden.
Weet je wel over welke lijst of app dit precies gaat?
en dan?Of je installeert de app Numbuster, al dan niet tijdelijk, en dan controleer je of jouw nummer er in staat en wat er bij staat.
Ja, maar dat is slechts 1 van meerdere fakerslijsten, en blijkbaar weet topicstarter niet op welke lijst hij staat.Of je installeert de app Numbuster, al dan niet tijdelijk, en dan controleer je of jouw nummer er in staat en wat er bij staat.
Het is mij ook al overkomenHoe komt iemand van een fakerslijst af, die daar onterecht op is gekomen?
Ja. Op basis van GDPR kan je eisen dat je gegevens gewist worden. Heb ik ook gedaan.en dan?
kun je dan die info ook verwijderen/aanpassen?
Dames hebben ook hun eigen fakerslijstjes en delen die met bekenden plus je komt op google terecht dan ziet iedereen je nr. ze controleren je nr ook via google en terecht.Mijn ervaring is dat je niet zomaar op een fakerslijst komt dan moet er wel iets voorgevallen zijn.En ongeacht wie zijn schuld dat is zij beschermen zich zelf en anderen met die vermelding.Ja. Op basis van GDPR kan je eisen dat je gegevens gewist worden. Heb ik ook gedaan.
Wat een aannames. Misschien ligt het aan je manier van communiceren? Of aan je wensen? Misschien heb je een bepaalde afkomst die sommige dames liever mijden.Ik sta ook op zo'n lijst. Meestal na kort app contact met een dame word ik geblokkeerd. Of ze reageren niet meer. Dan hebben ze mijn nummer ergens gecheckt en ben ik in hun ogen een politieagent. Helaas kom ik niet van die lijst af. Wat ik ook probeer. De enigste mogelijkheid is vooruitbetalen, maar dat weiger ik. En dat vinden ze ook weer verdacht.
Ik kan natuurlijk ook mijn nummer veranderen. Maar ik heb geen zin in een 2e telefoon.
Wel vervelend. Dit beperkt mijn dameskeuze![]()
Vermoedelijk worden we niet alleen gedeeld via telefoonnummer, maar ook de manier waarop we appen.Dat heb ik ook. Maar blijkbaar heeft iemand mijn nieuwe nummer aan het oude gerelateerd. Bovendien wil ik me helemaal niet anders voordoen. Ik ben een nette, eerlijke kerel. Zelf in de maling genomen en vervolgens op de fakerslijst gezet. Ook vinden dames het blijkbaar niet prettig wanneer je niet over 1 nacht ijs gaat. Duurt ze te lang en dan wordt je plotsklaps iemand die alleen wil kletsen. Ik heb zat leuke dates gehad. Maar daar informeert niemand naar.
Dit zijn ook allemaal aannames...Wat een aannames. Misschien ligt het aan je manier van communiceren? Of aan je wensen? Misschien heb je een bepaalde afkomst die sommige dames liever mijden.
Kippenman schrijft in post nr 16 dat een dvp hem deze website liet zien.Hoe weet je zo zeker dat je op een fakerslijst staat?
Hoe was die foto genomen? Via een deurbel? In de gang of op de kamer? Achteloos moment of bewuste selfie?Kippenman schrijft in post nr 16 dat een dvp hem deze website liet zien.
Ik heb mezelf ook gezien bij oosteuropese dvp uit een bekend clubje dat er een foto van mij bij stond, en dat ik kennelijk betrouwbaar was. En dan werkt het in je voordeel dus heb het maar zo gelaten.
Ze nog gewezen op allerlei andere pluspunten om toe te voegen, nee hoor grapje.
Nee, dit zijn optiesDit zijn ook allemaal aannames...
Ik sta ook op zo'n lijst. Meestal na kort app contact met een dame word ik geblokkeerd. Of ze reageren niet meer. Dan hebben ze mijn nummer ergens gecheckt en ben ik in hun ogen een politieagent.
Misschien ligt het aan je manier van communiceren? Of aan je wensen? Misschien heb je een bepaalde afkomst die sommige dames liever mijden.