een dame gaat je nooit leren hoe je haar kutje het beste kan beffen.... ze zal zeggen ahh ja daar ja...mmmm lekker! Maar of dat nou echt is? Als je haar aan het squirten krijgt, dan weet je het zekr!
Ik denk dat heel veel ligt aan wat voor soort date je hebt, met wat voor soort dame je date en hoe je jezelf open stelt. Mijn eerste DVP gaf gewoon aan wat ik wel of niet goed deed. In mijn enthousiasme maakte ik mijn tongspieren soms te stijf en als zijn dit dan aangaf kon ik dat alleen maar waarderen. Iets waar ik in mijn latere leven nog heel veel plezier aan heb beleeft. Oh en niet elke vrouw squirt bij een goede befbeurt, maar wel leuk als het gebeurt.
Ik heb de filmpjes van die Mr niet gezien en ben ook niet van plan om van mijn beffen een spiergeheugen ding of stappenplan te maken. Dat lijkt mij vooral saai en eentonig. Maar iedereen moet natuurlijk doen wat voor hem of haar werkt.
Bij mijn laatste date heb ik de dame in kwestie, echt langdurig gebeft. Mijn tong volgde haar lichaamstaal, haar ademhaling en haar zachte kreuntjes. Toen we aan het einde van de date aan het nakletsen waren bleef ze maar herhalen hoe heerlijk ze het vond, vroeg hoe ik het zo lang kon volhouden maar vooral waar ik het had geleerd.
Ze was ook nieuwsgierig naar bepaalde technieken, iets waar ik me overigens niet bewust van was en ook niet kon plaatsen mede omdat het voor haar moeilijk te omschrijven was maar aan haar twinkelende ogen en de manier hoe ze er over sprak wist ik wel dat het gemeend was.
de dames zullen bij het beffen je toch wel naar de mond praten tenzij je ze pijn doet natuurlijk! Dan niet, maar een saaie beffer zal echt niet ECHTE tips krijgen want vooral de Roemeense dvp's corrigeren mannen niet echt, laat staan een klant vertellen wat die niet goed doet.... alsof die man dan terugkomt, no way! Zo denken ze.
Wat ik wel bijzonder vind dat je hier best wel negatief over Roemeense DVP's schrijft, en tegelijkertijd ook een Vă iubim! onderwerp hebt lopen over hoe dankbaar je bent richting de Roemeense DVP's (tenzij je het een saaie beffer naar de mond praten als iets positiefs ziet, want dan verschillen jij en ik heel erg). Ik ben mijn eerste DVP nog steeds dankbaar voor de tips die ze mij heeft gegeven en mij geen valse complimenten heeft gegeven.
Terug naar het onderwerp collega's, zeker meer dan eens over verschillende dames gefantaseerd, maar had dan niet de volgende dag iets van, zo je moest eens weten wat ik gisterenavond in mijn gedachten met jou heb uitgespookt. Ook nog wel eens een relatie met een collega gehad maar nooit iets mee gedaan op de werkvloer zelf. Daarnaast ook nog de nodige verhalen van collega's die andere collega's hadden betrapt in verschillende kantoor ruimtes.