Fantaseren over een collega van op het werk.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
......Als ik terug kon gaan in de tijd, dan had ik ........
Als ik terug kon gaan in de tijd, dan was ik wel ingegaan op een voorstel van een collega.

We waren samen op een training met overnachting in een hotel. Bij aankomst bleek er sprake te zijn van overboeking. Mijn collega vroeg, zullen we samen een kamer nemen en fluisterde in mijn oor, ik heb condooms meegenomen.

Resoluut wees ik haar voorstel af. Te bang voor de consequenties. Maar achteraf, ........

Steek hier maar eens je tongetje in💪🏻Bekijk bijlage 413533
Holy shit. Van mijn leven niet. Hoe kan iemand nu zo ver gaan. 😬
Als ik terug kon gaan in de tijd, dan was ik wel ingegaan op een voorstel van een collega.

We waren samen op een training met overnachting in een hotel. Bij aankomst bleek er sprake te zijn van overboeking. Mijn collega vroeg, zullen we samen een kamer nemen en fluisterde in mijn oor, ik heb condooms meegenomen.

Resoluut wees ik haar voorstel af. Te bang voor de consequenties. Maar achteraf, ........
🤣🤣. Daar zou ik achteraf goed ziek van zijn geweest inderdaad.

Hij heeft 0 mercy! Maar dan ook echt! Hij is zwaaaaaar skilled! Ik heb zelf serieus een kladblok gepakt en zn filmpjes dus geanalyseerd en hij gaat een bepaalde patroon af waarbij hij dus rustig begint, de dame eerst rustig kust en likt en de tempo opvoert en dan ook reageert op wat de dame lekker vindt. Hoe opgewonder de dame, hoe meer hij opvoert maar hij zet hem dus niet in de snelste versnelling totdat de dame goed geil is… en daar heb ik echt veel aan gehad… en man wat word ik hard als ik een dame goed geil bef
Niet bijgehouden in excel? Haha.

Terug
Bovenaan Onderaan