Ik heb vorig jaar een vrouw leren kennen die nu een gewone, gelukkige huisvrouw met man is.
Zij vertelde me haar verhaal van een flink aantal jaren geleden toen ze net in NL woonde, net een kind had en waarvan de vader zei dat hij naar het buitenland zou gaan zonder haar en niet meer terug zou komen. Toen zat ze daar, alle eigendommen waren nog van de man, zelf geen geld, wel een kind, geen baan.
Toen heeft ze ook sexwerk gedaan om de eindjes aan elkaar te knopen, totdat ze een normale baan vond. Ze vond het niet vervelend om te doen en had er ook plezier in. 'Enkele leuke mannen ontmoet', zei ze.
Later leerde ze haar nieuwe man kennen.
De sex met haar man kan om medische redenen helaas niet meer en nu is ze nieuwsgierig naar gangbangs. De sexbehoefte blijft.
Voorafgaand aan haar eerste gangbang had ik al een 1-op-1 met haar afgesproken als tussendoortje, omdat het zo goed klikte tussen ons en voor haar om weer te wennen want de sex met haar man was alweer een paar jaar geleden. Heb al 1 gangbang met haar gedaan (waar haar man bij was) en de 2e gangbang wordt gepland.
Ik heb geen oordeel over haar verleden en ook niet over haar heden. Ook niet over haar motieven. Ze doet en deed willens en wetens wat ze doet en deed. Ik ken haar pas sinds ze een interesse heeft in gangbangs en dat is nu enkele maanden.