Fantasieen die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die zijn wel te vinden. Al dan niet voor meerprijs. Heb al een paar leuke videos gemaakt zo. Tot en met pop shot. 1 meisje wilde wel een maskertje op maar dat maakte het alleen geiler.
Suggesties welkom in dm!
Ik heb weinig success blijkbaar.

Mijn laatste ervaring was bij Morgana in Ams, die wilde eens niet in de camera kijken...

Laatst bewerkt:
Dat lijkt me niet zo slecht eigenlijk. Kun je de technieken onder de knie krijgen zonder afgeleid te worden door sexuele opwinding.
Dat wel, maar tenzij hij borsten en een vagina heeft, zal de techniek in die gebieden toch niet helemaal je dat zijn en dat lijken me nu juist plekken waar je bij een vrouw er even anders mee om moet gaan dan bij een man.

Bekijk bijlage 441185
Japanse bondage, shibari, mogen uitvoeren bij een dame. Maar ten eerste moet je wel weten wat je doet en ten tweede lukt mijn veters strikken niet eens altijd, dus om mijn kunsten nou iemand anders aan te doen ... maar het lijkt me wel gaaf en erg geil.
Je kunt misschien bij een plaatselijke slager in de leer. Cursus rollade maken volgen en je bent klaar.

Of seks met een vrouw in geldnood die voor 1 keer een advertentie plaatst.
Dat heb ik juist een keer afgeslagen: zij reageerde op mijn advertentie. Ik kreeg een vaag gevoel bij haar, uit alles bleek dat ze niet wist waar ze aan begon. Toen kwam de aap uit de mouw dat het een geldnood geval was. Ik heb haar aangeraden op een andere manier een oplossing voor haar probleem te zoeken, ik kreeg er een treurig gevoel bij.

Dat heb ik juist een keer afgeslagen: zij reageerde op mijn advertentie. Ik kreeg een vaag gevoel bij haar, uit alles bleek dat ze niet wist waar ze aan begon. Toen kwam de aap uit de mouw dat het een geldnood geval was. Ik heb haar aangeraden op een andere manier een oplossing voor haar probleem te zoeken, ik kreeg er een treurig gevoel bij.
Precies!
En... wie daarop 'kicked'... wordt geil van 'macht'!

Ik heb vorig jaar een vrouw leren kennen die nu een gewone, gelukkige huisvrouw met man is.
Zij vertelde me haar verhaal van een flink aantal jaren geleden toen ze net in NL woonde, net een kind had en waarvan de vader zei dat hij naar het buitenland zou gaan zonder haar en niet meer terug zou komen. Toen zat ze daar, alle eigendommen waren nog van de man, zelf geen geld, wel een kind, geen baan.
Toen heeft ze ook sexwerk gedaan om de eindjes aan elkaar te knopen, totdat ze een normale baan vond. Ze vond het niet vervelend om te doen en had er ook plezier in. 'Enkele leuke mannen ontmoet', zei ze.
Later leerde ze haar nieuwe man kennen.
De sex met haar man kan om medische redenen helaas niet meer en nu is ze nieuwsgierig naar gangbangs. De sexbehoefte blijft.
Voorafgaand aan haar eerste gangbang had ik al een 1-op-1 met haar afgesproken als tussendoortje, omdat het zo goed klikte tussen ons en voor haar om weer te wennen want de sex met haar man was alweer een paar jaar geleden. Heb al 1 gangbang met haar gedaan (waar haar man bij was) en de 2e gangbang wordt gepland.
Ik heb geen oordeel over haar verleden en ook niet over haar heden. Ook niet over haar motieven. Ze doet en deed willens en wetens wat ze doet en deed. Ik ken haar pas sinds ze een interesse heeft in gangbangs en dat is nu enkele maanden.

Een mooi blonde dame van een jaar of 45/50 met stevige billen en borsten die boven mijn gezicht hurkt.
En als ik haar klaar lik, met eventueel een vinger in haar kontje, over mijn gezicht squirt....

Mijn meisje heeft een keer per ongeluk in mijn mond gesquirt! Ik wist niet wat me overkwam :D
Weet ik ook eens hoe het voor de vrouw voelt, haha

Een mooi blonde dame van een jaar of 45/50 met stevige billen en borsten die boven mijn gezicht hurkt.
En als ik haar klaar lik, met eventueel een vinger in haar kontje, over mijn gezicht squirt....
MollyMol!

Mijn meisje heeft een keer per ongeluk in mijn mond gesquirt! Ik wist niet wat me overkwam :D
Weet ik ook eens hoe het voor de vrouw voelt, haha
Is toch lekker man! Paar keer mogen meemaken. Ook dames die me waarschuwden: "Als je doorgaat met likken, dan heb je kans dat ik in je mond squirt." Alsof dat een waarschuwing voor me is om te stoppen! :D

Mijn eigen fantasieen die waarschijnlijk nooit waar zullen worden.
  • een DVP (in dit geval double vaginal penetration ;))
  • een all the way trio met mijn meisje
  • mijn meisje laten nemen door meerdere BBC's
  • mijn meisje in een sexbios geblinddoekt en geboeid over een bank heen hangen en laten nemen door een ieder die daar de behoefte aan heeft

Mijn eigen fantasieen die waarschijnlijk nooit waar zullen worden.
  • een DVP (in dit geval double vaginal penetration ;))
  • een all the way trio met mijn meisje
  • mijn meisje laten nemen door meerdere BBC's
  • mijn meisje in een sexbios geblinddoekt en geboeid over een bank heen hangen en laten nemen door een ieder die daar de behoefte aan heeft
Heerlijke fantasieën, de eerste pas mogen afvinken, en gelukkig vond me vriendin dit geweldig en willen we het snel herhalen

Terug
Bovenaan Onderaan