Fantasieen die je nog wil waarmaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan heb je geluk. Ik heb toch het gevoel, dat de geile gepassioneerde seks bij veel langdurige relaties ver te zoeken is, als er überhaupt nog seks is.

Juist met een DVP kun je het gevoel van een nieuwe relatie en de bijbehorende geile seks weer ervaren, met als bonus dat ze ook nog eens respectvol omgaat met je 'stoute' verlangens, die je niet snel aan je vaste partner durft te vertellen.

Mijn fantasie is dan ook een wereld waarin vaste relaties en bezoek aan een sekswerker normaal onderdeel is van het leven. Dus, voor mannen en vrouwen gelijk. Een vrouw wil misschien zich ook wel eens laten uitwonen door een ideale man (of vrouw), om dan tevreden weer thuis te komen. ;)
Helemaal mee eens.
Wij zijn ook al heel lang samen
Zeker nog 2 tot 3 x in de week samen aan de slag. Ene x uitgebreid andere keer wat korter. Maar alleen als we beide zin hebben!

?? Nou dan zouden wij toch een serieuze uitzondering zijn ....al twijfel ik daar erg aan als ik onze swingvrienden zo bezig hoor
Wij evolueren juist heel hard in onze seks beleving en zijn ook steeds op zoek naar nieuwe kinks waar we beide van genieten .
Ik en ook mijn partner gaat al es alleen op stap maar met volle medeweten van beide , dat kan in een gezonde swingrelatie en houd de spanning levend .
Vooral als je dan bij thuiskomst je verhaal kan doen .
Klopt, je bent ook een serieuze uitzondering. 😉 De meeste mensen zijn geen swingers of hebben swingers vrienden, waarbij experimenteren en avontuur nog mogelijk is. De meeste mensen hebben een vanilla seksleven en ik zie na verloop van tijd nog weinig seksuele spanning in die relaties. Ik vergeet soms ook wel eens dat ik ook in een vrije bubbel zit.

Gelukkig zijn er sekswerkers, voor de minder gelukkigen. Ik denk dat ze veel relaties redden. 😉

Dat ga je in het professionele circuit eerder zelden tegenkomen weet ik uit ervaring. Maar het bestaat wel maar is zeer moeilijk te vinden, en da's ook weer ervaring.
Meestal is het inderdaad je spreekt met twee dames af en als je geluk hebt zijn ze beiden gelijktijdig met jou bezig, maar zeer dikijls (en meestal) is het zo dat je met de ene vrouw bezig bent en de tweede er naast ligt. En hopelijk is ze dan tenminste nog geïnteresseerd aan het toekijken, maar veelal ongeïnteresseerd erbij liggend in de hoop dat je niks meer extra's wil of doet.
In veel gevallen is het gewoon weggesmeten geld. Ik heb er vroeger wel een paar keer gehad die wel echt een trio deden en ook met elkaar. Maar dat alles is ook weeral lang geleden, uit de tijd nog dat de dvp's nog echte dvp's waren met de nadruk op de p.

Daarom zal het misschien ook wel bij een fantasie blijven. 2 dames die niet met elkaar bezig zijn heb ik wel ervaring mee, das weggegooid geld.
Misschien is het makkelijker te vinden als je met een DVP die het wel wil, naar een club gaat

Daarom zal het misschien ook wel bij een fantasie blijven. 2 dames die niet met elkaar bezig zijn heb ik wel ervaring mee, das weggegooid geld.
Misschien is het makkelijker te vinden als je met een DVP die het wel wil, naar een club gaat
Een goede tip: als je ooit een goede trio wil doen met 2 vrouwen die ook met elkaar spelen en met jou, een echte trio dus, zoek dan een vrouw die daar voor open staat maar laat haar de andere vrouw kiezen. Het moet zeker ook klikken tussen beide dames. En als jij de tweede dame kiest is het helemaal niet zeker dat het tussen hen beiden zal klikken. En dus ben je helemaal niet zeker dat de trio ook echt zal slagen.

. Een vrouw wil misschien zich ook wel eens laten uitwonen door een ideale man (of vrouw), om dan tevreden weer thuis te komen. ;)
Een vrouw kan dat makkelijk verwezenlijken. Toch gebeurt het bij velen niet.
Weet wel dat vroeger vertegenwoordiger een mooi beroep was bijvoorbeeld. Ik heb dat ook nog gedaan, kwam je bij die vrouwen van boeren aan huis, en de man was er niet.

Een vrouw kan dat makkelijk verwezenlijken. Toch gebeurt het bij velen niet.
Een vrouw kan wel gemakkelijk seks vinden, maar krijgt vaak dan ook een hoop gedoe.
Een sekswerker biedt niet alleen seks aan, maar ook een stukje veiligheid, privacy en discretie, geen gedoe achteraf.

Ik denk dat vrouwen net zo graag casual seks zouden willen, als de drempel (en stigma) lager zou zijn. Er zijn wel Gigolo's, maar dat is nog steeds een niche en niet zo vanzelfsprekend.

Een vrouw kan wel gemakkelijk seks vinden, maar krijgt vaak dan ook een hoop gedoe.
Een sekswerker biedt niet alleen seks aan, maar ook een stukje veiligheid, privacy en discretie, geen gedoe achteraf.
Dus zie je er als man een beetje redelijk uit en niet te oud , dan kan je je beter als gigolo aanbieden , want dat vertrouwen vrouwen meer qua veiligheid en discretie dan een man die een gratis sexdate wil zonder vergoeding?
Dat is misschien een goede tip hier voor velen.
Ik ben benieuwd of dat werkt.

Ik denk dat vrouwen net zo graag casual seks zouden willen, als de drempel (en stigma) lager zou zijn. Er zijn wel Gigolo's, maar dat is nog steeds een niche en niet zo vanzelfsprekend.
Deze post is een beetje geinspireerd door je username, maar ik zou dit jaar graag mijn/onze nieuw ontdekte kink voor een stag/vixen relatie uitdiepen. Net pas voor 't eerst mijn tenen in het water gedipt en het is voor ons beide suuupergoed bevallen. En d'r bull ook 😁

een Lucky pierre, (The person in the middle position of a three person threesome, where "Lucky Pierre" must be penetrated by the person behind them AND penetrating the person in front of them) met 2 vrouwen waarvan 1 met strapon, iemand enige ervaringen in belgie (VB schipperskwartier?)

Dan moet je ,volgens mij , toch es praten met je partner .
Als ik merk dat iemand iets doet omdat ik het graag heb maar zij er zelf niet achter staat...is de erectie bij mij zoek en gaat de zin in seks ook gelijk weg .
Da's ook 1 van de redenen waarom ik niet gauw een DVP zal bezoeken , met alle respect voor die mensen .
Ik kan/wil dat ook niet verlangen van hun . Dat toch ook effe duidelijk stellen .

Same here, ik heb het al met mijn vrouw, ze is niet echt een fan van pijpen, en als ze het doet voelt het plichtmatig en dan hoeft het gewoon niet.
Ik zou hetzelfde hebben bij een DVP. Ik zou denk ik alleen maar met het idee in mijn hoofd zitten dat ze me eigenlijk fysiek onaantrekkelijk vind en het maar doet omdat ze het geld wil hebben. Probeer dan nog maar opgewonden te raken en een condoom om te doen.
Klopt, je bent ook een serieuze uitzondering. 😉 De meeste mensen zijn geen swingers of hebben swingers vrienden, waarbij experimenteren en avontuur nog mogelijk is. De meeste mensen hebben een vanilla seksleven en ik zie na verloop van tijd nog weinig seksuele spanning in die relaties. Ik vergeet soms ook wel eens dat ik ook in een vrije bubbel zit.

Gelukkig zijn er sekswerkers, voor de minder gelukkigen. Ik denk dat ze veel relaties redden. 😉

Yup, ervaringsdeskundige hier. Mijn vrouw is heel vanilla, niet onderdanig en kan/wil dan ook niet het soort sex bieden dat ik echt opwindend vind. Ook met andere mensen erbij is geen optie. Tsja, wat moet je dan? Scheiden, ook al is alles verder prima?

Yup, ervaringsdeskundige hier. Mijn vrouw is heel vanilla, niet onderdanig en kan/wil dan ook niet het soort sex bieden dat ik echt opwindend vind. Ook met andere mensen erbij is geen optie. Tsja, wat moet je dan? Scheiden, ook al is alles verder prima?
Praten en noges praten met mekaar , vooral als het verder heel goed gaat .
Een scheiding is financieel altijd een flinke aderlating met bijhorende mentale ellende , dat zou ik toch niet overwegen .
Ik zou proberen om afspraken te maken over seksuele vrijheid als er echt niks anders in zit , mekaar tot op een bepaald niveau dingen toestaan buiten de relatie , ik zeg maar wat .
Sterkte in alle geval en ik hoop van harte dat jullie er samen uitkomen .

Dat is net hét grote voordeel van een DVP: discretie... en vooral... daarna gewoon weer uit elkaar gaan zonder mekaar te claimen!

Ik denk dat het voor een hoop vrouwen toch wel lastig is om toe te staan dat hun man buiten de deur neukt, ook als ze zelf niets presteren onder de lakens.
Het aangaan van de discussie kan wel eens als bedreigend gezien worden en daar wordt de sfeer niet beter van, vandaar dat veel mannen wel Dames van Plezier bezoeken maar daar verder thuis over zwijgen om de goede vrede te bewaren.

Praten en noges praten met mekaar , vooral als het verder heel goed gaat .
Een scheiding is financieel altijd een flinke aderlating met bijhorende mentale ellende , dat zou ik toch niet overwegen .
Ik zou proberen om afspraken te maken over seksuele vrijheid als er echt niks anders in zit , mekaar tot op een bepaald niveau dingen toestaan buiten de relatie , ik zeg maar wat .
Sterkte in alle geval en ik hoop van harte dat jullie er samen uitkomen .
Als de vrouw niet wil doen wat je fijn vind kun je praten wat je wil , maar dan word het nooit echt leuk en lekker , zoals al gezegd word plichtmatig werkt niet , daarom maar goed dat de dames er zijn , daar meestal meer (kost geld maar dat weet je van te voren als je naar een dvp gaat ) en ja seksuele. Afspraken is ook moeilijk gunnen ze je het , of word er gedacht hij wil mij niet meer , en dan komen de problemen , hou het bij de dvp en geniet daar van , voorkom je een hoop ellende .

Als de vrouw niet wil doen wat je fijn vind kun je praten wat je wil , maar dan word het nooit echt leuk en lekker , zoals al gezegd word plichtmatig werkt niet , daarom maar goed dat de dames er zijn , daar meestal meer (kost geld maar dat weet je van te voren als je naar een dvp gaat ) en ja seksuele. Afspraken is ook moeilijk gunnen ze je het , of word er gedacht hij wil mij niet meer , en dan komen de problemen , hou het bij de dvp en geniet daar van , voorkom je een hoop ellende .
Goh ik zou proberen om uit te leggen hoe en wat, waar het spant en ook vragen waar het bij haar wringt , samen zoeken naar een oplossing is steeds een uitdaging maar o zo fijn als beide eruit komen .

ik wil heel graag n trio met twee meiden 18+

een keer tijdens n massage

met n secretaresse (gekleed)

op mn uitvaart

en ik twijfel n keer met n shemale omdat ik t ergens best wel mega aantrekkelijk vindt maar ik ben wel hetero dat is de drempel

ik heb n heel lekker buurmeisje Indo/Javaans ik schat dr 22
Ze is lekker maar dit ras is echt heel temperament. En dr vader is Ninja.

Goh ik zou proberen om uit te leggen hoe en wat, waar het spant en ook vragen waar het bij haar wringt , samen zoeken naar een oplossing is steeds een uitdaging maar o zo fijn als beide eruit komen .
Indd maar al wat ik lees , geloof ik niet dat ze er uit komen , maar het zou heel erg leuk zijn , maar als een vrouw iets niet wil 😅word het toch moeilijk om haar zover te krijgen , en hou het dan bij het gewonen , en zoek je vertier voor andere sex uitjes bij de dames .

Dan moet je ,volgens mij , toch es praten met je partner .
Als ik merk dat iemand iets doet omdat ik het graag heb maar zij er zelf niet achter staat...is de erectie bij mij zoek en gaat de zin in seks ook gelijk weg .
Da's ook 1 van de redenen waarom ik niet gauw een DVP zal bezoeken , met alle respect voor die mensen .
Ik kan/wil dat ook niet verlangen van hun . Dat toch ook effe duidelijk stellen .
We hebben een 'seksloze' relatie, ik heb er met mijn vrouw over gepraat. Ze stelde voor: "Ga naar een prostituee." De rest van de relatie is perfect, alleen heeft ze geen zin in seks. Dus wandelen.

We hebben een 'seksloze' relatie, ik heb er met mijn vrouw over gepraat. Ze stelde voor: "Ga naar een prostituee." De rest van de relatie is perfect, alleen heeft ze geen zin in seks. Dus wandelen.
Dan houd ze echt van jou , als ze je dit gunt , en geen stress thuis over sex , en als verders alles leuk is thuis nou ben je toch een gelukkig man .

Dan houd ze echt van jou , als ze je dit gunt , en geen stress thuis over sex , en als verders alles leuk is thuis nou ben je toch een gelukkig ma
Ik weet het. Ze heeft grenzen gesteld, ik kan niemand mee naar huis nemen en ze wil er niets van weten. Ik denk dat de echte test zal zijn wat ze doet als ze erachter komt. Haar ouders hadden blijkbaar een soortgelijke afspraak.

Terug
Bovenaan Onderaan