Recensie Farah, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GijsOne

Meubelstuk
Forumpionier
1.243
02/07/21
3.917
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Farah
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken in geleden deze beauty bezocht. In werkelijkheid veel mooier dan op de getoonde foto's.
Heerlijk lichaam, gezellige babbel en nog belangrijker: heerlijk met haar gesekst. Zeker voor herhaling vatbaar.
Maar ja, er zijn nog zoveel leuke dames te bezoeken. Vandaar deze recensie heren. Bezoek haar!!

 
Ik twijfel of dit dezelfde Farah is......
Zal ik zelf de twijfel wegnemen?
Ik ben niet langer meer werkzaam bij Multimassage ,mede door het feit dat daar structureel iets mis is als het gaat om respect naar de dames.
Ik zal er verder niet over uitweiden maar voor mij was de situatie niet langer houdbaar en daarom heb ik besloten mijn horizon te verbreden en eens te kijken wat Zuid-Holland allemaal te bieden heeft ?
Al mijn lieve klanten zijn nog steeds welkom bij mij ,afstand is maar relatief ..
Dikke kus ? Farah
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Farah
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdagavond bij Farah geweest en ik moet zeggen was ik maar eerder gegaan.
Ontvangst bij Salon 261 is vriendelijk en tijdens het wachten op Farah werd er al gevraagd of ik wat te drinken wilde.
Na een paar minuten werd ik opgehaald door Farah, toch altijd spannend als je voor de eerste keer bij de dame komt maar ik werd niet terleurgesteld.
Op de kamer werd ik ontvangen met een heerlijke tongzoen (van te voren vertelde Farah al dat tongzoenen afhangt van de persoonlijke hygiene maar dat zat dus goed)
Na een kort praatje zijn we samen lekker gaan douchen waarbij ik heerlijk ingezeept ben.
Op bed heeft Farah me als eerste een maasage gegeven (was zeker goed). Na een lange pijpsessie kwam Farah boven op me zitten en kwam ik heerlijk klaar.
Na de daad even lekker tegen mekaar liggen om het afteronden met een gezamenlijke douchebeurt
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
wat zijn je andere ervaringen bij mm?
MM valt mee, niet echt denderend. Ben eens keer bij Lily geweest (mooi Aziatische studente), maar die kijkt maar te veel op de klok. Dan denk ik, tja meid waarom doe je dit werk dan ook? Ook bij Farah geweest ... een topper! Lieve dame! Kan wel enigzins begrijpen dat ze daar weg is gegaan. Jamila werkte daar ook en die is ook weggegaan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Farah
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik wandel al een langere tijd en ik al die jaren heb ik toch een hoop goede ervaringen mogen opdoen. Tja soms was er niet een goede klik maar meestal weet ik toch wel in de z(w)evende hemel te belanden. Wederom weer een engel gevonden. Ik had eigenlijk een andere afspraak staan maar die werd afgezegd door betreffende dame. Gelukkig snel een alternatief gevonden in de vorm van Farah.

Eigenlijk wil helemaal niets over haar zeggen/schrijven want dan wordt een nieuwe afspraak maken een stuk lastiger ;). Gelukkig ben ik niet in de gelegenheid haar de komende (minimaal) 3 weken te bezoeken dus laat ik mijn mede wandelaars ook wat gunnen.

Ik ben toch altijd zenuwachtig bij een eerste ontmoeting. Het ijs was snel gebroken en Farah bleek een hele leuke dame te zijn en voor we het wisten gingen we beide helemaal los. Zij kon er zelf erg van genieten en als dat gebeurd dan ben ik zelf al voor de helft bevredigd :). Wat de andere helft betrof kon ik dus niet veel hebben en werd een ervaring die ik al lang niet meer had mogen ervaren. Dit moet dus zijn wat ze een GFE noemen.
Leuk kunnen praten en zij heeft er een bewonderaar bij. Een eerlijke en open dame die we erg moeten koesteren. En ik kan niet wachten voor een nieuwe ontmoeting.

Ik wens jullie allen goede feestdagen,
Amstelman

@Farah: mocht je dit lezen: dank je wel XXX
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/alphen-aan-den-rijn/4071392-farah
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is alweer twee jaar geleden dat ik Farah bezocht. Ze werkte toen nog bij Multimassage in Haarlem en had donker haar. Inmiddels dus de Alphense Salon, blond haar en een hoger tarief. De massage waarmee ze begon was heerlijk. Ze weet duidelijk wat ze doet. Pijpen en intiem was ook lekker. Maar wat me vooral is bijgebleven is dat ik ontzettend met haar heb gelachen. We hadden een goede klik en ze is een makkelijke prater, dus het was net alsof ik met een oude bekende in bed lag. Niet meteen super geil, maar ik liep wel tevreden naar buiten. Ik mocht zelfs nog een sigaretje van haar bietsen, omdat ik de mijne vergeten was.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdagmiddag bij Farah op bezoek geweest. Vooraf eerst met haar gebeld om de wensen te bespreken. Wat er in dat uur gebeurde hou ik voor me zelf, maar het was top 👍🏻. Farah bedankt en tot binnenkort weer. Liefs van je "twitterdate" 😉
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/alphen-aan-den-rijn/4071392-farah
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo'n anderhalve week geleden voor het eerst afgesproken met Farah. Ontvangst in de Salon is vriendelijk, en tijdens wachten op Farah wordt er een drankje aangeboden. Toen Farah mij ophaalde was ik toch best wat nerveus, maar met haar spontane en vrolijke babbel ze stelt je direct gerust. Na, laat ik het maar intake gesprek noemen, samen met Farah onder de douche. Afgesproken te beginnen met massage en van daaruit go with the flow, en ging Farah met warme olie aan de slag.

Al kletsend gaf zij toch echt een prima massage, geen laffig met wat warme olie wrijven, die zij na het omdraaien langzaamaan met een heerlijke body2body erotisch opbouwde.…en dat voelde echt super!! Toen ze daarna haar echt geweldige pijp-kwaliteiten (PMC) op mij losliet, zo geil om naar haar gezicht te kijken en via de spiegels haar lijfje te bewonderen, en duurde dan ok niet lang tot ik vanuit mijn tenen klaarkwam!!

Daarna geen gehaast vanuit Farah, maar echt relaxt en afsluitend nog samen onder de douche.
Eerste keer dus bij Farah, maar zeker niet de laatste keer!! En wie weet ooit nog eens een trio samen met haar en Suzy?!

Kijk er in ieder geval naar uit om weer af te spreken…hopelijk tot gauw Farah!!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.salon261.nl/alphen/info.php?id=Farah
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentelijk bij Farah op bezoek geweest bij Salon261. Mooie vriendelijke milf met een gezellige babbel. Ze begint met een kort gesprekje met wensen van beide kanten. Ze begon met een lange pijp sessie. Nog nooit zo'n een geweldige deepthroat gehad. Ze heeft een strak poesje. Locatie is op een industrie terrein. In de ontvangst hal zaten verschillende klanten te wachten.
 
Het is nu een week geleden dat ikdeze mooie dame heb mogen ontmoeten. Ik zie haar nog naar me toe komen in de Salon en zwoel vragen naar mijn naam......of ik mee wilde komen, hier was geen twijfel aan. Mooie dame, mooie spannende lingerie........en daar mag je dan achteraan lopen door de mooie gangen van de Salon261. Kon het niet laten om haar uitdagende billen te strelen. Aangekomen in de Viproom ontdeed ze me van mijn overhemd en terwijl ze die keurig ophing heb ik mijn eigen kleding zelf uitgetrokken......ik was zo opgewonden.....wat heeft ze een heerlijk lichaam, alles klopt. Samen in bad....gezellig kletsen, strelen en ontdekken. Wat een uitdagend lichaam.....na het bad op bed. Ze is veel mooier als op de foto's...en hoe lekker ze was....ervaar het zelf!! Laat ik het zo zeggen..... ik ben nog nooit zo op mijn gemak gesteld en we hebben elkaar heerlijk oraal bevredigt.......ik kijk uit naar een nieuwe afspraak......mischien Farah ook wel?
Top dame is dit xxx
..
 
Het is nu een week geleden dat ikdeze mooie dame heb mogen ontmoeten. Ik zie haar nog naar me toe komen in de Salon en zwoel vragen naar mijn naam......of ik mee wilde komen, hier was geen twijfel aan. Mooie dame, mooie spannende lingerie........en daar mag je dan achteraan lopen door de mooie gangen van de Salon261. Kon het niet laten om haar uitdagende billen te strelen. Aangekomen in de Viproom ontdeed ze me van mijn overhemd en terwijl ze die keurig ophing heb ik mijn eigen kleding zelf uitgetrokken......ik was zo opgewonden.....wat heeft ze een heerlijk lichaam, alles klopt. Samen in bad....gezellig kletsen, strelen en ontdekken. Wat een uitdagend lichaam.....na het bad op bed. Ze is veel mooier als op de foto's...en hoe lekker ze was....ervaar het zelf!! Laat ik het zo zeggen..... ik ben nog nooit zo op mijn gemak gesteld en we hebben elkaar heerlijk oraal bevredigt.......ik kijk uit naar een nieuwe afspraak......mischien Farah ook wel?
Top dame is dit xxx
..
@Peterbaard Dankjewel voor de aangename ervaring en de mooie recensie ☺️ ; het was mij een waar genoegen en ik kijk zeker uit naar een nieuwe afspraak met jou.. Dikke kus 💋
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is al weer een aantal maanden geleden dat ik voor de tweedee maal op bezoek ben geweest bij Farah. Wederom een fantastische eraving. Zelfs nog beter dan de eerste keer. Duidelijk een vrouw met ervaring die het zelf ook erg leuk lijkt te vinden.
Het is de laatste maanden erg lastig om een gelegenheid te vinden dat ik weer kan wandelen. Wel regelmatig gekeken wanneer ik Farah met een bezoek kon blij maken, maar als ik kon dan was zij niet aanwezig. :(

Hopelijk gaat het binnenkort weer eens lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan