Recensie Fatima, Den Haag, Doubletstraat 1 k2 (vh 40/k4) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandeleer

Stamgast
Forumpionier
486
03/07/21
299
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zaterdag twee maal voor het eerst Fatima bezocht. Voor het eerste bezoek 35€ betaald. Ze hielp me mee wassen aan de wastafel zodat ik zeker schoon zou zijn en daarna mocht ik plaatsnemen op bed. Ze vroeg of pijpen met of zonder condoom mocht geboren. Nou, doe maar zonder. Ze heeft een speciale techniek. Eerst likken aan de ballen en daarna langs de schacht naar boven. De eikel verdwijnt in haar mond en haar tong wriemelt alle kanten met de nodige speekselgeluiden als ze op en neer gaat. Begint goed. Dan neemt ze hem wat dieper in de mond. Daar voelde ik het echter al te warm worden (heb ik nou elke keer zc bij een raamdame) en ik vroeg of ze over wou gaan tot neuken. Ik wou missionarispositie. Ze vroeg of ik zonder of met condoom wou. Ik vroeg; zonder condoom? Ze ging haar meteen in positie leggen op bed maar mijn verstand koos toch de bovenhand ipv de lust. Dus antwoordde ze; met condoom want anders is het te gevaarlijk. Ze deed eentje om en ik begon haar lekker te neuken. Ik gaf haar een zoen op de mond. Eerst aarzelde ze een beetje maar nadien niet meer. Het neuken heeft nog geen twee minuten geduurd of ik spoot het condoom vol. Kort maar lekker. Het tweede bezoekje net hetzelfde verhaal. Deze keer 40€ betaald. Na het wassen wou ze 5€ teruggeven maar ik zei; "Hou maar schat". Ze bedankte me vriendelijk. Alweer kon ik de pijpbeurt niet lang uithouden dus terug vrij snel overgegaan tot neuken. Ik zette mij op mijn scheenbenen voor haar met haar benen wijd open, legde mijn handen rond haar buik en begon goed hard in haar kut te stampen. Prachtig zicht in de spiegel naast het bed terwijl onze buiken tegen elkaar botsten. Ik stampte zo hard ik kon en terug was het er heel snel. Al stotend kwam ik mc klaar. Beetje braafjes maar toch lekker. Ze heeft een volslank lichaam maar ik had ze toch nog iets gezetter verwacht. Ze heeft een grote tattoeage onder haar navel tot net boven haar (geschoren) kut. Zeer ondeugende dame die het rubbertje achterwege durft te laten. Maar er toch maar zelf mijn verstand bijgehouden. Ik had niet het gevoel dat het snel snel moest gaan maar lang uithouden lukte me toch niet bij haar. Ik werd dus heel opgewonden. Voor herhaling vatbaar als mijn favorietje er niet is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hou je van curvy turks dames? Dit is het beste keus.

Paar keer geweest en altijd so lekker.
Dame is regelmatig met een bijna seethrough kleding, als je binnen komt je kan niet wachten te zien wat is onder.

Goed wassen, en korte praten, echt lief mooie stem.
Haar kont is echt lekker en dikke.
Ze geeft lekker PZC, wel nat en langzaam.
Maar er kom en tijd waar je kan niet langer wachten. NZC is een optie.
Fatima komt lekker boven ik, cowgirl style, maar niet saai en te rustig. Ze doet het zodat uw kunt geniet van haar poes en lekker lichaam.
Doggie stand is ook super lekker.

Nu ze is niet so vaak in Doubletstraat, soms dag of avonds.
 
Kan iemand mij vertellen

Hoe ze eruit ziet lengte kleur haar kleur ogen
Mager curvey of dik?

Leeftijd en welke dagen tijden ze werkt en thv welke nummer

Scheelt voor mij terug lezen

Gr
 
ze is curvy++, bleke huid, zwaar opgemaakte ogen en lippen. Draagt voornamelijk lange jurken in diverse kleuren. Ben er paar jaar geleden geweest en doet alles bare als je dat wilt, ook voor het instaptarief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan