Favoriete lingerie kleuren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wat is/zijn uw favoriete lingerie kleur(en)?


  • Totaal aantal stemmers
    71
Ik vind rood altijd heel mooi voor lingerie. Maar die kleur is eigenlijk altijd favoriet, ook voor bijv een mooie jurk. Ik geloof dat daar ook ooit wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan, waaruit bleek dat de kleur rood de grootste aantrekkingskracht heeft op de man.

Nog mooier dan een duur en luxe lingeriesetje vind ik gewoon een doorsnee wit beha'tje en roze slipje, want dat is zo lekker girl-next-door. 😅
 
Ik heb een enorme hekel aan lingerie. Liefst een DVP net gedoucht en met alleen een badjas aan met niets er onder. Mooier, praktischer en sneller.
Ja! De ene keer met alle toeters-en-bellen, inclusief showen... en mij dan alles -langzaam- weer laten uitdoen...
En de volgende een badjas of handdoek met niets eronder! Zo blijft het elke keer weer lekker spannend!
Heerlijk!
 
En zo met haar ene knie lichtjes vooruit zodat de badjas openvalt tot haar dijbeen, samen met een diepe decolleté…

Als de dame een erg mooie huid heeft, en prachtige dijen en borsten, dan reken ik een dunne zijden kimono (of hoe heet zo'n ding?) ook helemaal goed!
Iets als dit, met niets er onder uiteraard:


Silk kimono sexy.jpg

Mag ook wat korter, dus als ze maar even een klein stukje voorover buigt...nou ja, u snapt wat ik bedoel :)
 
Meeste kiezen zwart...come on!?! is natuurlijk wel veilig en eigenlijk altijd goed, maar beken wat kleur ;)

Zelf net oa 1 klein stapje minder standaard voor rood gegaan hehe maar vind wat dieper paars of zalm rozig heel mooi zeker bij wat getintere dames

esther-baxter-in-sexy-underwear_72859-1920x1200.jpgestherbaxter244.jpg
 
Schijnt ook wel een kamerjas te worden genoemd, of kimono, of neglige. Als zo'n dame verschijnt ben ik al verkocht :)

toysforjoy.nl/Files/2/59000/59763/ProductPhotos/MaxContent/1782440565.jpg

deze dame ontvangt in een voor mij perfecte outfit, mits ze die string uitdoet:

img.fruugo.com/product/8/20/183960208_max.jpg

(DVP's die zelf de deur openen dragen meestal iets wat veel discreter is. En ze blijven echt helemaal achter die voordeur staan. Een lange badjas, helemaal gesloten bijvoorbeeld. Indien er iemand langsloopt als ze de deur opendoet, of nieuwsgierige overburen...dan weten die meteen wat er speelt).
 
Ik heb wat kleuren ingevuld, ik denk dat ik wit het liefst zie maar nog niet zo lief als doorzichtig. Op de één of andere manier werkt dat zo erotisch op mijn brein... 🤤
Overigens is wit op een donkere huis sowieso prachtig net als rood of zwart op een lichtere huid heel mooi is.
En heb je die al cado gedaan aan je favoriete dame?
 
En heb je die al cadeau gedaan aan je favoriete dame?
Er zijn 2 redenen dat dit niet gebeurd is.
1. Ondanks dat ik het graag zou willen heb ik geen onbeperkt budget. Ik ga geen aftands spul meenemen dus dat hakt er best wel in.
2. Ik kom meestal bij massage salons, de outfit is daar over het algemeen niet in lingerie al zou ik dat wel soms willen.

Ik vind het wel een heel leuk idee voor een regelmatige date overigens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan