Favoriete raambuurt in Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Favoriete raambuurt in Den Haag

• Totaal aantal stemmers
    18

ErinEruit

Stamgast
784
15/04/25
954
22
Hallo allemaal,

Ik liep laatst te denken: in welke raambuurt in Den Haag ga ik eigenlijk het liefst naar de dames toe?

Voor mij is dat Doublet. Waarom? Je bent daar meer anoniem en het aanbod van de dames is net zo goed als in Geleen (mijn mening) en de service ook. Natuurlijk hangt het voor iedereen af van verschillende dingen - welke dame er staat, hoe de sfeer is, enzovoort.

Maar ik ben benieuwd naar jullie mening: welke van de twee raambuurten vinden jullie het fijnst om te bezoeken?

Kiezen is moeilijk, snap ik: ik wandel in beide straten maar ben benieuwd welke vd 2 raamstraten uit Den Haag jouw voorkeur heeft als je 1 van de 2 zou moeten kiezen.

Interessant! Dat is voor jou de bepalende factor. Ik vind de dames in doublet zelf mooi genoeg maar ik kies dus voor doublet vanwege de anonimiteit die ik daar ervaar. Bij geleen heb je veel bredere looppaden, en ook de autoweg aan de zijkant. Maar dit is mooi want we zijn als mensen allemaal anders
Anonimiteit is voor mij niet zo'n punt. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig. Daarnaast ligt Den Haag ook een eind uit de buurt voor mij.

Anonimiteit is voor mij niet zo'n punt. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig. Daarnaast ligt Den Haag ook een eind uit de buurt voor mij.
Ik ook niet, maar lopen veel meer "dvp-bekijkers" en gasten die met hun mobieltjes in hun hand zogenaamd bellen in geleen dan in doublet is mij opgevallen. Als je in doublet iets raars doet, wordt je ook veel sneller aangepakt door de wandelaren doordat de straten smaller zijn. Het valt ook veel minder op als je een raam bezoekt in doublet en er dan vervolgens weer uitstapt vanwege de menigte en smalle straten.

Ik heb weinig recht van spreken, want ben er maar twee keer geweest, maar Geleenstraat vond ik beide keren een bijzonder treurige vertoning. Bijna niemand achter de ramen, weinig tot geen reuring op straat, sfeerloos en totale moodkiller.

Doublet was stukken prettiger. Veel dames, veel bezoekers, leven in de brouwerij, wat ehm knusser. Wellicht was ik steeds op het verkeerde tijdstip op de Geleenstraat, begin van de middag, want blijkbaar toch de keuze van de wandelaars tot nu toe.

Ik heb weinig recht van spreken, want ben er maar twee keer geweest, maar Geleenstraat vond ik beide keren een bijzonder treurige vertoning. Bijna niemand achter de ramen, weinig tot geen reuring op straat, sfeerloos en totale moodkiller.

Doublet was stukken prettiger. Veel dames, veel bezoekers, leven in de brouwerij, wat ehm knusser. Wellicht was ik steeds op het verkeerde tijdstip op de Geleenstraat, begin van de middag, want blijkbaar toch de keuze van de wandelaars tot nu toe.
Ja en dat vind ik dus ook bij geleen, denk dat dat zelf komt door de open ligging en ruimten. Ik vind doublet ook een stuk prettiger en ik denk dat die anonimiteit voor de dames ook fijner is. Het geeft ook een meer Nederlandse sfeer gezien we vroeger in Nederland ook meer van dit soort smalle straten hadden.
Geleenstraat maar eerlijk gezegd ook een zooitje , denk dat ik een ouwe lul ben geworden en te veel vergelijkingen maak met hoe het was en dan niet alleen wat betreft Den Haag maar heel Nederland en omliggende landen.
Haha nou zo zou ik je niet noemen maar snap het ;) volgens mij waren er vroeger echt gouden tijden en zitten we in de recessie van het hoerenbestaan. Zelf heb ik de "gouden" tijden niet meegemaakt waardoor ik het niet kan vergelijken 😅. Gelukkig zijn er nog heel veel toppers die je prive kunt beffen ;)

Mag de Poeldijkstraat nog ? daar kon je tenminste fatsoenlijk parkeren naast het spoor
Een zootje ? wat maakt het uit ,een hoerenbuurt hoort er een beetje achenebbisj uit te zien
Als ik vlaggetjes in een landkaart zou prikken van dames die ik daar gewipt heb had ik heel Zuid Amerika vol gehad

Je had er van die "spookhuizen " dan ging je ergens een deur binnen dan ging je een gangetje door , een trap op nog een trap op , dan weer een trap af en als je dan weer naar buiten ging was je drie deuren verder en had je dertig kamertjes met vrouwen gezien
Je moet er niet aan denken dat er brand uit zou breken natuurlijk maar spannend was het wel

De Doublet is daar een redelijk alternatief voor maar toch ontbreekt er wat

De Geleen vind ik een sfeerloos tochtgat met de uitstraling van een bedrijfskantine , mij te aangeharkt
Ik kan me niet heugen daar ooit met Euro's betaald te hebben , als er in de winter een beetje een gure wind staat lijkt het wel of je op de noordpool staat met die foeilelijke blinde muur

De vrouwen zullen er wat knapper zijn maar niet half zo knap als ze denken dat ze zijn , in de Doublet en vroeger in de Poel had je het idee dat ze blij waren dat je kwam , in de Geleen had ik altijd het idee dat ze iets hadden van "nou oke , vooruit maar"

Nee de Poeldijksestraat mag niet meer. Vroeger kon je nog een hele wandeltocht ondernemen langs al die ramen en trappen op en af.

Ik heb niet dezelfde ervaringen als jij bij de Geleen- en Hunsestraat. Ik heb altijd wel gekamerd met leuke enthousiaste dames daar. En daar zaten echt hele mooie bij.

En dan had je van die leuke kreten als: 'hou je van likken?' (ze stelde out of the blue 69 voor). 'Ga eens een etage lager jij' (ze wilde klaar gebeft worden) en in koor 'we wait yoouuuuuu' (enthousiaste uitspraak van twee jonge grietjes met wie ik een trio had afgesproken). Zomaar een greep uit het verleden (uitspraak 1 kwam destijds uit een kamertje op nr. 74, uitspraak 2 uit de Hunsestraat 51 op de hoek en het triootje was in de passage op nr. 110). Nee, ik heb een hoop lol beleefd daar.

Terug
Bovenaan Onderaan