Recensie Felicia, HOD Amersfoort/La Cloche Utrecht 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 27014

Vaste klant
118
30/06/23
229
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/562201-felicia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het verbaast me dat er over deze lieftallige dame nog niets gezegd is op deze site. Felicia is een spontane, Hollandse dame van eind 20/ begin 30. Werkt afwisselend bij La Cloche en HOD en steekt daar ver boven de middelmaat uit.
Felicia houdt van domineren (doet ook SM maar dat is niet mijn ding). Ze geeft aan wat zij lekker vindt (beffen en vingeren tegelijk, tip voor haar bezoekers) en als je dat doet is het een feestje voor 2.... Pijpt je heerlijk op een teasende manier, weet hoe ze je geil aan moet kijken.
Felicia is gewoon een leuke recht voor zijn raap meid, garantie voor een GFE. Ze is oprecht in je geïnteresseerd en ook voor een gesprek op niveau zit je goed bij haar. Ik kom regelmatig bij haar en ga altijd blij weg.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een maandje geleden voor het eerst bij Felicia geweest. Een gezellige dame en ook goed in bed. Wanneer ik voor het eerst bij een dame kom neem ik altijd een 'standaardpakket' om de kat even uit de boom te kijken, maar wanneer ik een volgende keer ga neem ik zeker wat extra's 😊
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/felicia/
Totale kosten (in euro)
190 (120 + 70)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Felicia heb ik een aantal jaren geleden op een foto gezien die me meteen erg aansprak. Ze ontving destijds samen met een andere dame als duo SM meesteressen. Ik was toen een beetje aan het oriënteren in de SM hoek, omdat ik wel nieuwsgierig was naar wat meer kinky dingen. Maar de foto sprak me vooral aan om haar uiterlijk. Haar donkere haren en haar lieve maar ondeugende gezicht met een dominante blik. Wel echt 'mijn type' om het zo maar te noemen. Toch heb ik er vanaf gezien om een afspraak te maken, omdat ik nog te weinig ervaring met SM had.

Jaren later kwam ik er ineens achter dat ze ook ontvangt voor de wat 'normalere' seksdates. Dus heb ik gelijk proberen een afspraak te maken. Haar ontvangsttijden zijn voor mij vaak lastig i.v.m. werk, maar een tijdje terug kwamen onze agenda's eindelijk overeen. 🥳

Het was tevens mijn eerste keer bij House of Dreams. Een privéhuis met een professionele uitstraling (vooral ook qua inrichting) en volgens mij is alles ook goed geregeld daar 👌
Felicia haar afspraak voor mij liep een beetje uit. Ik werd door de vriendelijke gastvrouw naar een apart kamertje gebracht om te wachten, zodat ik geen andere gasten tegen het lijf zou lopen. Ik kreeg wat te drinken aangeboden en kon gelijk bij de gastvrouw het basistarief (zonder extra's) met pin afrekenen. Gekozen voor drie kwartier, dat doe ik meestal de eerste keer bij een dame. "Felicia komt je zo ophalen" zei ze na het afrekenen.

Na even wachten kwam Felicia binnen. Een vrolijke, sprankelende meid. "Kom je mee?" zei ze. Ze had een mooi lingeriesetje aan! 🤩 Wat een prachtig figuur. Iets voller dan op sommige oudere foto's op de website van HOD, maar ik vind dat juist wel lekker. Ze had helaas niet meer dezelfde haarkleur als op de eerdere foto die ik had gezien. Maar goh, wat een leuke chick zeg! Ik was best een beetje flabbergasted haha. Ze bood gelijk haar excuses aan dat de vorige afspraak was uitgelopen, omdat de gast te laat was op komen dagen. Ze baalde er zelf ook van.

Felicia heeft humor en is heel open, direct en duidelijk in de communicatie. Ook over de extra opties. Dat vond ik wel prettig. Dus eerst even wat gebabbeld, waarbij we er achter kwamen dat we iets gemeenschappelijks deelden haha. Het verraste me wel. 😲
Ze vroeg aan me of ik zenuwachtig was. Dat was ik inmiddels wel een beetje ja. Meestal heb ik er minder last van bij een DVP, maar op de een of andere manier had ik het nu wel. Kwam het door haar directheid? Of omdat ik haar zo aantrekkelijk vond? Of door het gemeenschappelijke dingetje dat we deelden? Ik heb geen idee... 🤔

Daarna hebben we lekkere seks gehad. Felicia was daarbij redelijk dominant. Verschillende standjes passeerden de revue, waarbij het er soms best stevig aan toe ging. Ik stond er zelf van te kijken dat ik het zo lang vol hield. Zo lang dat de tijd op een gegeven moment om was en ik nog niet was klaargekomen. Om een of andere reden lukte het gewoon niet, terwijl het echt super lekker was. Misschien toch de zenuwen van eerder? Helaas konden we niet verlengen, want we moesten beiden weg. 😬

Waren er ook minpunten aan de date? Twee kleintjes maar:
Ze vroeg een aantal keer wat m'n wensen waren. Vooraf, maar ook tijdens de seks. Ik kan me voorstellen dat sommigen dat prettig vinden. Persoonlijk vond ik dat wel jammer. Het spontane van een echt lekkere vrijpartij was daardoor een beetje weg. Maar goed, ik snap ook wel dat ik seks heb met een DVP die een dienst levert, ze is niet m'n vriendinnetje (al staat er wel 'Specialiteit: girlfriend-experience' op haar profiel op de HOD site ;)).
Ze zei ook dat ze twee keer klaar was gekomen tijdens de twee keer dat ik haar heb gebeft. Ze werd wel nat en ik voelde d'r lichaam schokken. Toch twijfel ik of ze echt klaarkwam. Bij seks met een DVP zit er natuurlijk ook wat 'acteerwerk' bij. Maar dat hoeft van mij niet perse. Zo goed ben ik nou ook weer niet haha 😏 Of misschien wel? :unsure:😇
O ja, en de spiegels rondom het bed, daar ben ik bij nader inzien ook niet zo'n fan van.

Pluspunten: Genoeg! Ze is leuk, lekker en heeft goeie bedskills.... 👌

Ik denk als we de volgende keer langer de tijd hebben, ik iets minder zenuwachtig ben en de date wat spontaner verloopt, het super geslaagd zou zijn!
Dan boek ik minimaal een uur. Nou hopen dat m'n drukke agenda het snel een keer toelaat.🤞
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Felicia ken ik al een aantal jaar en ik bezoek haar heel graag. Een uurtje Felicia is een uurtje er echt helemaal uit zijn!

Recht voor zijn raap, maar lief en zorgzaam. Altijd heerlijke seks, ze vertelt precies wat ze lekker vindt en voelt feilloos aan wat ik lekker vind.

Na afloop altijd gezellig bijbabbelen. Onze levens hebben overeenkomsten, er is altijd gespreksstof. Al kom je een jaar niet bij haar, ze weet nog alles van je. Ik voel me heerlijk thuis bij haar.

Ze doet overigens ook SM. Niet mijn kop thee, maar voor de liefhebbers: dan weet je dat.

PS Mijn laatste bezoek was alweer een tijdje geleden. De kosten die ik in het recensieformulier aangeef zijn wat ik meen me te herinneren. Ik kan er een tientje (of meer) naast zitten.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben nu twee keer bij haar geweest. De eerste keer een half uur, met een echte gfe, de tweede keer anderhalf uur met eerst een uur sm en overgaand in gfe. In één woord, heerlijk. Wat een lieve meid. Zeer aan te bevelen. Een gewone, lieve, heerlijke Hollandse meid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan