WHEM Femke de Roos, Berchem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
502
29/10/21
445
55
iemand hier ervaring mee?

Ze vraagt na pseudo afspraak een aanbetaling van 1ct via overschrijving, dan weet ze zogenaamd dat je echt bent
Ik denk eerder dat het om ID fraude of zoiets gaat…. Iemand toch ervaring met haar?

Ze vraagt na pseudo afspraak een aanbetaling van 1ct via overschrijving, dan weet ze zogenaamd dat je echt bent
Ik denk eerder dat het om ID fraude of zoiets gaat…. Iemand toch ervaring met haar?

Zelf bijna zekers van dat dit fraude is. Geen gsm nr en voorafbetaling 😕

beste niet doen ze is een oplichter grote klas heb het mee gemaakt klacht bij politie gedaan en redlichgst die er niks mee doen bewijzen en al doorgestuurd doen niks op de site ik had een betaling van 10 euro gedaan en ze haalde 1000 er af door haar link dat ze stuurt het geld gaat naar een bank in lithouwen en werken van uit nederland o ja ze verwijderd steeds haar profiel en komt in de laate avond terug zodat je klacht op de site niet zo laat word behandeld
Zelf bijna zekers van dat dit fraude is. Geen gsm nr en voorafbetaling 😕
klopt grote fraude en dreigen u af met u familie lastig te vallen heb het meegemaakt en veranderd dikwijls van naam op telegram en als je zegt dat ze een oplichter is zegt ze ineens dat ze maar 16j is en van niks weet plus telfoon van nederland met berichten met dreigingen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan