Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls je kijkt naar de praktijk, dan zul je zien dat éérst de bestaande ramen gesloten worden onder de belofte "dat er een alternatief komt" wat er vervolgens niet komt.Als ik het goed heb begrepen is de gemeente Amsterdam al vele jaren bezig om ramen te sluiten.
En dat terwijl ze geen alternatief hebben geregeld? Eigenlijk moet toch eerst zo'n "erotisch centrum" klaar en operationeel zijn voordat je ramen in het centrum gaat sluiten?
Waar moeten de dames anders naar toe?
Als de betrokkenen hun oor te luisteren hebben gelegd bij de gemeente Utrecht zullen we hetzelfde scenario zien ontvouwen...Als je kijkt naar de praktijk, dan zul je zien dat éérst de bestaande ramen gesloten worden onder de belofte "dat er een alternatief komt" wat er vervolgens niet komt.
En verschuilen achter procedures, wet- en regelgeving.Het zal net zo gaan als in Utrecht en Arnhem. Beloftes maken en niks doen.
Als ik het goed heb begrepen is de gemeente Amsterdam al vele jaren bezig om ramen te sluiten.
En dat terwijl ze geen alternatief hebben geregeld? Eigenlijk moet toch eerst zo'n "erotisch centrum" klaar en operationeel zijn voordat je ramen in het centrum gaat sluiten?
Waar moeten de dames anders naar toe?
Precies. Beproefde aanpak. En afgezien van een handvol mensen op dit forum is het collectief geheugen in de betreffende gemeenteraden van het niveau Rutte.Je doet eerst wat proefballonnetjes over nieuwe erotische centra en weet ik wat. Daarna gooi je de bestaande locaties alvast dicht. Vervolgens jaren van gedraai, ondernemers die niet willen investeren, buurtbewoners die het niet willen, etc. En dan maar duimen dat men vanzelf wel ophoudt om erover te zeiken.