Femke Halsema’s erotisch centrum pal naast A10 wankelt: D66 keert zich tegen omstreden plannen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De chronische draaikonten van D66 weer bezig

LTIwNTkuanBlZw.jpeg

Als ik het goed heb begrepen is de gemeente Amsterdam al vele jaren bezig om ramen te sluiten.
En dat terwijl ze geen alternatief hebben geregeld? Eigenlijk moet toch eerst zo'n "erotisch centrum" klaar en operationeel zijn voordat je ramen in het centrum gaat sluiten?
Waar moeten de dames anders naar toe?

Als ik het goed heb begrepen is de gemeente Amsterdam al vele jaren bezig om ramen te sluiten.
En dat terwijl ze geen alternatief hebben geregeld? Eigenlijk moet toch eerst zo'n "erotisch centrum" klaar en operationeel zijn voordat je ramen in het centrum gaat sluiten?
Als je kijkt naar de praktijk, dan zul je zien dat éérst de bestaande ramen gesloten worden onder de belofte "dat er een alternatief komt" wat er vervolgens niet komt.

Om een open deur in te trappen; er valt weinig eer aan te behalen, dus zullen de verantwoordelijken er niet het vuur uit hun sloffen voor lopen.
Jammer dat ze niet zo'n instelling hebben waar het die milieuzones aangaat....

Dan zit je straks met zo'n erotisch centrum in de buurt van je kiesvee. Dat moet natuurlijk niet.

Utrecht heeft een mooie blauwdruk neergelegd over hoe dit aan te pakken.

Je doet eerst wat proefballonnetjes over nieuwe erotische centra en weet ik wat. Daarna gooi je de bestaande locaties alvast dicht. Vervolgens jaren van gedraai, ondernemers die niet willen investeren, buurtbewoners die het niet willen, etc. En dan maar duimen dat men vanzelf wel ophoudt om erover te zeiken.

Je doet eerst wat proefballonnetjes over nieuwe erotische centra en weet ik wat. Daarna gooi je de bestaande locaties alvast dicht. Vervolgens jaren van gedraai, ondernemers die niet willen investeren, buurtbewoners die het niet willen, etc. En dan maar duimen dat men vanzelf wel ophoudt om erover te zeiken.
Precies. Beproefde aanpak. En afgezien van een handvol mensen op dit forum is het collectief geheugen in de betreffende gemeenteraden van het niveau Rutte.

Terug
Bovenaan Onderaan