WHEM Femke jacuzzi Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1 keer bij Femke langs geweest maar niet voor herhaling vatbaar betaalt voor een uur en als je een keer bent gekomen schot ze je al buiten geen goeie service, dan ga ik liever op een ander wat beter is en beter koop alternatief

vandaag-beschikbaar-op-mooi-buitenverblijf-met-jacuzzi.html was dan bij deze langs gwst maar was het niet wat ik verwacht had de service wat op haar profiel staat komt belang niet over in werkelijkheid


ik vind veel uitleg en tekst op haar profiel maar hoe is zei eigenlijk in werkelijkheid?
 
Heb gezien dat ze nu met vakantie is. Ik heb onlangs nog met Femke afgesproken maar, niet voor herhaling vatbaar te duur voor wat ze doet. ze legt alles zo mooi uit en lange teksten op haar profiel, veel bla bla. Bij het klaarkomen mag je beschikken, ook al is de tijd nog niet om, want ze had erna al direct een nieuwe klant die langer wou komen en moest ik helaas schuiven, niet mee afspreken een gewaarschuwd man is er 2 waard
 
iemand al bij deze dame gwst iemand ervaring ?
Valt niet mee af te spreken, vriendelijk om een afspraak te maken, maar als je naar daar gaat mag je niks staat wel veel in haar mogelijkheden maar ze pijpt je snel met condoom dan mag je haar neuken en laat je snel klaar komen, als je voor een uurtje betaalt hebt en je bent al een keer gekomen laat ze het erbij en zegt ze bedankt u kan beschikken heeft geen respect
 
Ik ben er onlangs geweest, goed meegevallen hoor. Was op een maandagvoormiddag. Afspraak gemaakt, aangebeld. Moest bij het binnenkomen schoenen uitdoen, dan naar de zetel waar ze begon te kussen en al wat aan mijn kruis begon te friemelen. Toen hij goed stijf was naar boven, wasje en dan de tafel op. Lang kon ik het niet volhouden, dus naar bed gedaan waar ze me afgetrokken heeft. Het was zo'n krachtig orgasme dat het zaad tot op haar schouder vloog. Ik kom nog eens terug, als ik mag.
Bij mij weten werkt ze Niet in de voormiddag heb jij de juiste Femke wel voor ?
 
Ze is inderdaad te mijden. je zit meer in de jacuzzi als iets anders. Je hebt veel beter voor goedkopere prijzen.

Al moet ik wel zeggen dat ze echt prachtige borsten heeft. Is het de 250 euro waard? Totaal niet... en ze proeft (toen ik er was in ieder geval) echt niet fris.
 
Topic is flink opgeruimd en gesplitst naar juiste Femke.
AUB opletten vanaf nu dat je over juiste Femke post

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan