Recensie Femke, Neerpelt 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste, deze dame heeft heel veel vaste klanten en krijgt zoveel berichten. Deze kan zij volgens mij helaas niet allemaal beantwoorden binnen het tijdsbestek dat jullie je piemel in haar willen steken. Beetje respect aub. Ik heb haar ook een bericht gestuurd en kon pas na 4 weken komen. Gelieve de echte dvp het "werk" te laten doen waar ze goed in zijn. Anders moet je een Oost Europese dame nemen die hier zelf niet van geniet.slu
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/femke-91
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ken Femke al geruime tijd en kan alleen maar bevestigen dat al het positieve wat over haar geschreven werd ook waar is. De foto's zijn allemaal recent, ze ziet er echt wel goed uit, voor mij een positieve ervaring.
Ze ontvangt in een zeer mooie en sexy ingerichte kamer waar een aangenaam fris geurtje hangt en waar de juiste sfeer vlug aanwezig is. Ze bied je zeer vriendelijk een drankje in haar mooie sexy outfit. Alles is er erg proper en zeer hygiënisch wat ik ten zeerste op prijs stel.
Femke is een top Dame met grote hoofdletter "D" sexy, mooi, lief, vriendelijk en eerlijk zij verdient groot respect. Ik behandel haar met veel respect en ik krijg heel veel in de plaats ze slaagt erg telkens opnieuw in om het mij erg naar mijn zin te maken en mij te laten genieten met volle teugen. Als ik het in één woord moet samenvatten "Fantastisch"
Als ze moeilijk bereikbaar is dan is daar een reden voor. Dat meerdere klanten meerdere uren na elkaar met haar wensen door te brengen daar is ook een reden voor…
 
Ik ben enkele dagen geleden bij Femke geweest. Wat een topdame! . Lekker ouderwets gevreeen . Zoenen pijpen. Alles was echt geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar. Zelfs op het laatste heeft ze me op gepijpt in de douche. Ik vind ze mooi, mooi lichaam en op en top af !!!! Zeker 1 van de betere sex ervaringen. Voor mij de beste
Zeker de waarheid,zij verdiend de beste score!!en ik kan het weten,was ook al verschillende malen bij haar:)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/femke-38-neerpelt.html
Totale kosten (in euro)
270
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week voor de 2e keer bij Femke geweest.
Opnieuw heerlijk gevreeën, ze maakt haar advertentie helemaal waar, genieten van elkaar, daar gaat het om.
De afspraak had ik enkele weken van tevoren gemaakt en een paar dagen voor de ontmoeting nog even bevestigd.

Bij binnenkomst met heerlijke zoenen verwelkomt, vervolgens even opfrissen in de badkamer.
Daarna op bed aan de slag; zoenen, pijpen zonder condoom, met haar klitje spelen, vingeren, intiem met condoom.
Geneukt in verschillende standjes en ook nog samen met een paar van haar speeltjes gespeeld.
Tussendoor af en toe wat kletsen over van alles en nog wat.

Het was een heerlijke ochtend, herhalingsgevaar super groot; de volgende afspraak staat in de agenda.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7800072-femke
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Femke in Neerpelt bezocht voor een uurtje plezier. Wat een fantastische en lieve vrouw. Doet alles wat op haar profiel staat en kan er ook een heel goed gesprek mee voeren. Behandel haar met respect dan krijg je dat ook terug. Niks fake, heeft prachtig lijf en mooi gezicht. Super hygiënisch en netjes. 100% herhalingsgevaar.
 
30 jaar ? Die is zeker 45 🤣🤣🤣🤣
Ik.ben echt geen.45 jaar hoor sorry maar Dan heb je een.bril.!!!!nodig.

ik.hoop dat je dit om te lachen zegt .Iedereen schat mij jonger zelfs .maar ja kan.ook dat je mij belachelijk wilt maken , ik Ken.ondertussen.hier ook wel hoe mensen graag anderen afbreken omdat ik hun niet meer wou doen.en dat is gemakkelijk he. achter de pc iemand afbreken.mijn.klanten weten wel beter .misschien ben.jij bij mij geweest en wou ik jou niet Meer doen . en Dan is dat makkelijk he mensen afbreken!
Ja zodat ik aan mijn.klanten Kan.uitleggen.in. prive wat er is . Hij heeft mojn.nummer ook he.hij belt nu prive. Daar pak.ik.niet voor op x
Ja hij heeft mijn.nummer toch maar belt met prive daar neem ik.niet voor op x
 
Wil er ook al lang naartoe. Super aangenaam mee gesproken aan de gsm.
Maar helaas heel moeilijk, komt bijna altijd iets tussen. We doen nog wel eens een poging want je weet nooit. Een keer dat je er daadwerkelijk geweest bent en het klikt dan gaat het wss makkelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan