Recensie Femke, Neerpelt 4,85 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Plassex
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat de goesting oh zo groot was...
Femke nog eens een bezoekje gebracht enkele weken geleden.
Letterlijk een sexgeil uurtje beleefd.
Sensueel en zachtjes begonnen met massage en zoenen.
Overgegaan naar tongzoenen en vervolgens haar lichaam gelikt van kop tot teen.... en terug van teen naar poesje.
Eerst haar poesje stevig gelikt tot ze drijfnat was.
Ze was ondertussen serieus in de mood en nam initiatief om m'n ballen een likbeurt te geven, me lekker diep te pijpen en vervolgens te Rimmen.
Ik heb op haar vraag ook haar kontje een lekker likbeurt gegeven, samen mer haar kutje nog eens lekker te likken.
Femke droop letterlijk van geilheid.
Toen een mega lekkere golden shower van haar in mijn mond om tot slot kinky te eindigen.
Ze pijpte me naar een hoogtepunt en haar mondje gevuld.
Ik had vooraf afgesproken dat ze een cumswap mocht doen.
Dus na het klaarkomen is ze lekker komen tongzoenen.

Femke is volgens mij de geilste dame van Limburg en omstreken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lieve mooie dame.
Lang getwijfeld om haar te bezoeken, maar aangenaam verrast.
Appartement waar ze ontvangt is netjes, schoon en de slaapkamer heeft airco wat met deze temperaturen wel fijn is.
Je even afspoelen voor of na de daad is ook dik in orde en genoeg schone en fatsoenlijke handdoeken.
Haar voorkomen is in het echt beter dan de foto's op haar profiel.
Een fijn en lekker uur met haar vertoeft. 😊

Haar gevraagd naar haar leeftijd en ze zei dat ze 39 jaar is. Wat ik haar ongeveer ook wel op schatte

2 kleine minpuntjes,
Ze is wat chaotisch met de planning, ze dacht toen ik aankwam dat ik voor een half uurtje kwam terwijl ik in ons app contact toch meerdere malen heb aangegeven dat ik voor een uur ging. Waardoor ze een andere klant moest laten wachten.
De klant rimmen deed ze niet (meer) en staat inderdaad ook niet bij de mogelijkheden op haar profiel

Al met al gaat ze me zeker nog eens terug zien.
 
Inderdaad op Redlights is haar profiel niet online:unsure:
Maar haar profiel op Kinky is er nog wel, gewoon Femke intikken bij zoeken.
Wanneer en of ze ontvangt daar zal jezelf even voor moeten appen
 
Reageren op een appje is een kleine moeite lijkt me.
en "NEE" is ook een antwoord, dan weet de Apper in elk geval waar hij aan toe is.

Dat dus.
 
Het staat al 3 dagen
Op haar voicemail dat ze niet bereikbaar is . Dan kan ze ook niet Appe .bij iedereen kan er wel eens iets zijn Dat dus……...
 
Het staat al 3 dagen
Op haar voicemail dat ze niet bereikbaar is . Dan kan ze ook niet Appe .bij iedereen kan er wel eens iets zijn Dat dus……...
Ik hoorde haar 'openingstijden', op de voicemail, en daarbinnen appte & belde ik, dat was woensdag......
 
Is al enkele maanden geleden dat ik deze lieve dame heb ontmoet. Ben er nog steeds verzot op. Alles bij elkaar is ze waarschijnlijk de beste GFE die ik ooit heb gehad. Ze stelt je op je gemak en maakt de tijd lekker vol. Zalig stoeien zonder dat het fake lijkt. Ze heeft me op alle mogelijke manieren verwend. Heerlijke CIM mee gehad, zalig geneukt in verschillende standjes. Altijd enthousiast en een plezier om mee samen te zijn. Een toppertje dat altijd bovenaan mijn lijst zal blijven staan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/femke-38-neerpelt.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs weer eens bij Femke op bezoek geweest. Leuke, lieve slanke dame met knap gezicht ( haar buik is niet meer strak, maar goed)
Ze kan lekker pijpen en heeft tijdens het beffen en vingeren lekker meegedaan. Ze had er zin in zeg maar;)
In doggy begonnen en daarna in missionaris heerlijk geneukt tot ik bijna klaarkwam. Ik ben naast het bed gaan staan en heeft ze me, net als de vorige keer, op haar knieën lekker diep gepijpt tot ik in haar mond klaarkwam... Heerlijk!
 
De reden waarom de agenda soms vol staat is niet moeilijk te raden. Het is gewoon een toppertje . Ik blijf het zeggen, voor mij de nr1 in Limburg en omstreken.
Tot binnenkort Femke.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na al deze positive verhalen,afspraak gemaakt ,haar appartement ligt in het centrum van Neerpelt.
Makkelijk te vinden ,auto goed te parkeren en zeer veel privacy,(niemand heeft iets in de gaten)
Open gedaan door een mooie en vriendelijke vrouw, mooi ingericht, lekker warm, kaarsjes ,goede achtergrond muziek en er werd een drankje aan geboden.
Je hoort op de achtergrond de wasmachine draaien.
Afgerekend,en het kom beginnen, met een woord super ,ze ruikt lekker fris en ze is zeer actief bezig.
Ik had voor een uur betaald en toch nog een kwartier langer gebleven (we hadden allebei niet op de tijd gelet)
Voor dat ik vertrok gaf ze me nog blikje cola mee voor onderweg
Ze is echt een stuk rijden waard .
Als ik een cijfer kon geven een 9
 
Bovenstaande is zeer zeker waar. Eens je bij haar bent heb je een leuke tijd met haar. Het is een toppertje en daardoor zeer druk bezet. Blijf proberen en het lukt wel.
Wat zegt men ook alweer: geduld is een mooie deugd.
 
Ik heb vrijdag aanstaande een date met haar voor een uur. Was vrij vlot geregeld via whatsapp.
Geeft ze standaard een GFE service of moet je dat op voorhand bespreken?
Ben benieuwd. Het is zo moeilijk om terug een goeike te vinden…
 
Ik had vandaag een afspraak van 2 uur bij Femke. Vaste prijs 250 euro all inclusiv, geen verrassingen om extras te betalen. De foto´s die je ziet zijn 100 % echt, wat je ziet is wat je krijgt. Ik moet ongeveer 1 uur rijden naar Neerpelt maar zelfs als dat langer moest zijn stap ik met Plezier in de auto. Femke is lief, mooi, sexy en gvd goed.
Behandel haar als een prinses en jij word behandeld als een keizer

en dan ben ik nog iets vergeten. Als je bij Femke aankomt lijkt het net of ze kent je al een hele tijd. Echt een vriendin with benefits. De sfeer en hygiene zijn zeker 5 sterren waard. Een topvrouw
 
... ik heb Femke de laatste weken al mss 10 keer proberen te bereiken telefonisch... altijd gaat deze over naar voicemail.
Verdomme , wat doe ik verkeerd?
Krijgen jullie Femke wel aan de tel? Of hebben jullie enkel contact via Whatapp?
 
Ik had vandaag een afspraak van 2 uur bij Femke. Vaste prijs 250 euro all inclusiv, geen verrassingen om extras te betalen. De foto´s die je ziet zijn 100 % echt, wat je ziet is wat je krijgt. Ik moet ongeveer 1 uur rijden naar Neerpelt maar zelfs als dat langer moest zijn stap ik met Plezier in de auto. Femke is lief, mooi, sexy en gvd goed.
Behandel haar als een prinses en jij word behandeld als een keizer
wat zit er in all inclusive?
 
Ik had zaterdag een whatsapp gestuurd voor een date op vrijdag aanstaande en kreeg vrij vlot een antwoord. Zondag een vast uur afgesproken en het adres gekregen. Nu nog hopen dat ze haar afspraak houdt.
 
Het was zeker een toffe ervaring met Femke. Bij binnenkomst direct een hartig onthaal met lekker kussen. Na een vlotte introductie aan het voorspel begonnen en het bed op. Ze vindt pijpen wel leuk denk ik want ze werd er serieus nat van tussen haar benen. Heb haar nog gebeft en gevingerd waar ze blijkbaar wel van genoot. Dan zij mij verder gepijpt. Ik dacht dat het niet meer ging lukken maar ze zette een versnelling hoger tot ik lekker in haar mondje mocht klaarkomen. Was geweldig. Ik had een goede indruk gemaakt bij haar omdat ik zo glad geschoren was vanonder en nodigde me zowat uit voor een volgende sessie met wederzijdse massage.
Dat laat ik me niet ontlopen. Voor herhaling vatbaar. Ze was zelfs bijna haar € vergeten te vragen had ik ze niet aangeboden.
 
Dit moet ik toch wel tegenspreken hoor. Er staat duidelijk in haar advertentie dat ze niet altijd direct kan antwoorden. Ook vraagt Femke of je in uw berichten wil laten weten tot welk uur ze mag antwoorden. Zij is nu eenmaal zeer druk bezet en daardoor kan dat wel eens langer duren vooraleer ze kan antwoorden dan dat ook zijzelf wil. Ik zou zeggen, de aanhouder wint en wees niet meteen zo streng voor haar. Als je eenmaal bij haar bent heb je echt een hele fijne tijd daar steek ik mijn hand voor in het vuur. Dus wandtegel ik zou zeggen blijven proberen want zij is het zeker waard.
Druk bezet...zonder de telefoon af te nemen...rare manier van zakendoen... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan